Автоматична скоростна кутия в авариен режим
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Автоматична скоростна кутия в авариен режим
Колеги вчера си взех колата която бях оставил в сервиз за смяна на носач и тампони и вечерта реших да я покарам малко по-агресивно за да я тествам.След 10тина километра по-сериозно каране с бързо ускорение ,бързо намаляне ,няколко кикдауна спрях и понеже беше мокро реших да подам газ със задържана спирачка за да превъртят малко гумите внезапно след това кутията влезе в авариен режим със съответната индикация на таблото,останах само с 4та и задна .При превключване на Д колата не потегля докато не вдигне над 1500 оборта ,някак си не подава мощност към колелата.Същото става и когато включа на задна не потегля докато не вдигне около 2000 оборота и тогава изведнъж тръгва рязко.Прочетох доста подобни теми и разбрах че може да е проблем в скоростната кутия но може и компютъра на кутията да се е прецакал или пък да е прегряла(малко вероятно).Някак си ми се иска първо някаква диагностика да и се направи ,после да се провери маслото и евентуално тогава да се отвори кутията.Моля да ме насочите към някой който се занимава с автоматици в София и ще ми обърне внимание за да разбера какво и има.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Автоматична скоростна кутия в авариен режим
Закачи я първо през INPA, за да видиш проблема. Има вариант в който като изчистиш грешката, всичко си работи, все едно нищо не е ставало...Ако е този случая, покарай малко в града и дръж закачен компа за да видиш колко макс температура ти дава на градски режим, но се опитай да я натовариш, в смисъл отиди на някой дълъг наклон да се катериш. Доколкото знам пика е около 150 градуса (тогава светва аварийния режим), а нормално трябва да ти дава около 110-115 градуса целзий когато е напълно загряла. Ако е повече от тези стойности, може и да е от термостата, който стои на дъното на разширителния съд (казанчето за антифриза).
Има вариант в който трябва да се долее масло (има си начин за проверка), което значи че ако скоро е сменяно маслото, не е вкарано точното количество. По принцип като светне лампата (назъбеното колело), това предпазва кутията и тя влиза в авариен режим на някаква скорост, затова се тръгва чак от определени обороти.
Има вариант в който трябва да се долее масло (има си начин за проверка), което значи че ако скоро е сменяно маслото, не е вкарано точното количество. По принцип като светне лампата (назъбеното колело), това предпазва кутията и тя влиза в авариен режим на някаква скорост, затова се тръгва чак от определени обороти.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани