Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Странен проблем със стабилноста на е36 купе
k.milanov написа:k.milanov написа:Аз имам горе долу такъв проблем. Преминавайки през неравност с по висока скорост задницата унася леко надясно. Не поднасят гумите, а самото купе унася.
Проблема ми е в изпуснали амортисьори и заминали тампони на задните носачи, където влизат в праговете. Скоро се сменя всичко и ще пиша дали е било от това
Смених всички амортесьори с пружини съм от форума макстрак 40/25. Смених и тампоните в праговете + някакви фтулки на задния мост. Тампони на предните носачи + кормилни накрайници. Така минах реглаж и колата е. Няма го вече това унасяне като минавам през дупки и също така е доста по стабилна от преди.
![]()
Предишното ти е36 с какви джанти и гуми е било? Напомпай ги повече тия гуми повече както казаха и пробвай пак. Мен зимните ми са 195 65 и ги карам винаги доста повече надути. Ако летните ти са малко стар дот, омекнал / мек / борд, бая високи и в комбинация с някакво ниско налягане е възможно те да се гънат.
Предположение само разбира се ...
Колкото повече ги помпаш, толкова по-игрива ще ти е задницата.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Нямам предвид да ги направи на камък на 3 атмосфери. Беше казал че ги кара на 1.7 или 1.9 май, което според мен за толкова високи гуми е свръх ниско налягане?!
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Карам с един и същ размер гуми, винаги с предписаните от производителя параметри.
На кратко казано, каквото пише Ханс на лявата врата това е и проблем не съм имал. В момента отпред съм с 195/65/15 и отзад 206/60/15.
Но това го правеше и с 16-ки 205/55/16, зимните са ми 195/65/15 но с тях не вдигам такива скорости
Предницата, няма да я коментирам просто там всичко е ново. Може би ще ми се наложи да сменя де има тампон по тази кола да стане полиуеретан.
Притеснявам се накрая това усилие да не се окаже напразно, или накратко казано да ми е криво купето.

На кратко казано, каквото пише Ханс на лявата врата това е и проблем не съм имал. В момента отпред съм с 195/65/15 и отзад 206/60/15.
Но това го правеше и с 16-ки 205/55/16, зимните са ми 195/65/15 но с тях не вдигам такива скорости

Предницата, няма да я коментирам просто там всичко е ново. Може би ще ми се наложи да сменя де има тампон по тази кола да стане полиуеретан.
Притеснявам се накрая това усилие да не се окаже напразно, или накратко казано да ми е криво купето.



- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
И без полиуретан коректно направена кола е ок, няма ядове
само ти казвам
Още една идея, дали колата не ти е по-твърда отпред от колкото отзад (пружини-амове)... защото поведението на кола по-мека отзад отколкото отпред е крайно неприятно точно при смени на посоката наляво-надясно

Още една идея, дали колата не ти е по-твърда отпред от колкото отзад (пружини-амове)... защото поведението на кола по-мека отзад отколкото отпред е крайно неприятно точно при смени на посоката наляво-надясно
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Пружини ползвам стандартен м техник от моя кола... Не правя компромиси с части. Колата беше 1.6 нямаше стаб щанга, взех м техникова нови тампони нови биалетки, същата работа... Явно ще трябва да сменя всичко от, до...
Започвам с махане на тампона на шенкела ще мина на по 2 маслени шарнира от страна.
Започвам с махане на тампона на шенкела ще мина на по 2 маслени шарнира от страна.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Щом си решил да сменяш всичко започни от амортисьори. Въпреки че резултатите от тресачката са ок, аз залагам на тях, като причина.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Може ли да се направя на тъп , и да предложа да пробваш главините за луфт? На един седан му сменяхме всичко отзаде без резултат.Един ден ми се наложи да карам зад него в завой със по-висока скорост и видях как джантата му се клатеше брутално много(без никакъв шум).Сменихме лагера виновник и сега колата e като залепена.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Имах проблемен лагрен, но го смених. И днеска нали вече уговорена до ходя на лазерен стенд да видят геометрията, дали това купе не е криво. И се счупи лостовия механизъм на скоростите.
Абе въобще не ми върви с тая кола... Вече съм купил маслените втулки, до края на месеца само ще си ги гледам явно, като бях тръгнал с нагласа да сменя всичко по носачите първо.


Абе въобще не ми върви с тая кола... Вече съм купил маслените втулки, до края на месеца само ще си ги гледам явно, като бях тръгнал с нагласа да сменя всичко по носачите първо.

- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Колега, може ли да снимаш маслените втулки? Колко пари ти искат за тях и също и за монтажа?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
30 лв на брой ми искат за смяна и г/д толкова струва бр.
След мното сериозен преглед:
1. Задна дясна маслена втулка
2. Блокирал заден ляв амортисьор ( за това и тресачката дава такъв резултат)
Драмата приключена, благодаря на всички за хвърлянето на боб и форумната диагностика!
И все пак ще сменя всичко!

Приемам съвети, за лесна смяна на маслените шарнири?
Ето това е масления шарнир колега:

След мното сериозен преглед:
1. Задна дясна маслена втулка
2. Блокирал заден ляв амортисьор ( за това и тресачката дава такъв резултат)
Драмата приключена, благодаря на всички за хвърлянето на боб и форумната диагностика!



И все пак ще сменя всичко!


Приемам съвети, за лесна смяна на маслените шарнири?

Ето това е масления шарнир колега:


- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
Благодаря за снимката и инфото за цените(и аз трябва да сменям затова питах).
Успех в ремонта колега!
Успех в ремонта колега!
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Нестабилно е36 купе при висока скорост и изпреварване...
споделям нещо за нестабилността ..
имаше едно люлеене при по резки завъртания на волана..
смених всички възможни тампони по задния мост и се оправиха нещата
имаше едно люлеене при по резки завъртания на волана..
смених всички възможни тампони по задния мост и се оправиха нещата
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани