Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Колеги, за да не разводнявам темата съвсвм накратко.Купих колица от Германия със счупено турбо.Докарахме я, сложихме новото турбо и започнаха проблемите.Няма достатъчно налягане в рейла.Сменям горивен филтър, пробвам помпата преди рейла - 5-6 бара-значи има налягане до там.Продължавам с клапана на помпата на високото-сменям го.Изведнъж колата заработва като хората.Да ама не!Тръгваш настъпваш и светва DDE лампата, електрониката реже и колата умира пак.Гасиш, палиш пак върви, настъпиш ли, светва лапата и умира отново.Чета грешката- високо налягане в рейла-б.х м..ка му.Гледам живи данни след 1400 бара на рейла електрониката реже и умира колата.Ха сега кажете какво може да е и дали някой не е имал подобен проблем и как го е решил?
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
имахме такъв проблем обаче с алфа ама там я бяхме писали и безда искаме сме нагласи ли ел. блок да я гаси вдигнахме прага и сега е огън. виж някой който се занимава с софт. да тия бутне по нагоре или пък някой преди теб да сие играл с нея
- mutata85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Колега и при мен беше така,само че с ниско налягане в реала.Оказа се Клапан-регулатор за налягането в реала, номер 1 от схемата. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Той се намира от задната страна на реала,под филтъра на купето,съветвам те да пробваш с някой втора ръка от колега да речем.
П.с Мое мнение...!
Той се намира от задната страна на реала,под филтъра на купето,съветвам те да пробваш с някой втора ръка от колега да речем.
П.с Мое мнение...!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
На едно мерцедесче CDI имаше запушен маркуч за обратно гориво и правеше същото. Може и при тебе да е така.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
и след изброените остава единствено и датчика за налягане .

- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Възможно е при запушен маркуч за обратната нафта да прави нещо такова!
Ще се пробва! Да уточня, след като сменихме турбото и запалихме колата-няма никакви грешки, да ама няма и мощност, газ колкото може и в живите данни -рейла показва 600-650 макс.-за това викам че няма налягане в рейла,не че го е изписало като грешка.Тогава смених и клапана на помпата и почна да дава тази грешка.Утре ще сменям датчика и клапана на рейла, но много ме съмнява.....изчетох доста и по други форуми/не че има много с този проблем/но никой не дава решение на проблема.Повечето са сменили всички неща които и аз ще сменя и проблема си оставал, дори след смяна и на помпата за високото.Направо мистерия за сега и за мен.

Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- mutata85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Колега така беше и при мен смених всичко възможно по горивната система помпи високо ниско налягане дюзи и тн,колата седя три дни в Даро Кар и НИЩО.Остана само клапана който ти посочих в горния ми пост,смених си го сам за проба и чудо колата вече не влизаше в сервиз и всичко си заработи,нямаш избор пробвай.
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
mutata85 написа:Колега така беше и при мен смених всичко възможно по горивната система помпи високо ниско налягане дюзи и тн,колата седя три дни в Даро Кар и НИЩО.Остана само клапана който ти посочих в горния ми пост,смених си го сам за проба и чудо колата вече не влизаше в сервиз и всичко си заработи,нямаш избор пробвай.

Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- Zarkicha
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.06.2015
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Facelift
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Колега имаше ли някакъв резултат от смяната? Питам по темата понеже и аз съм в момента със същия проблем, а по-точно грешка в датчика за високо налягане. Благодаря предварително 

Преследвай мечтите си и бъди "поредния незрящ мечтател" 

Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Здравейте,
Оправи ли се проблема и какво се оказа?
Поздрави
Оправи ли се проблема и какво се оказа?
Поздрави
Re: Помагайте- Високо налягане в рейла Compakt-320td
Здравейте,
има ли развитие по темата и какво е то, че аз имам подобен проблем?
има ли развитие по темата и какво е то, че аз имам подобен проблем?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани