Пръскане на масло до масления филтър...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: София
Кара: Е39 525 ТДС

Мнение от plam40 » 01 Апр 2008, 0:23

Rossano можеш ли да обясниш по подробно къде се намира тази мрежа . До колкото разбирам возилото ти е 525тдс . Много ще съм ти благодарен ако дадеш повече инфо. Тъй като в друга подобна тема няколко човека вече ме убеждават че няма такова нещо. Но при условие че пръска масло значи има причина ... а ти след като са ти го почистили си си решил проблема значи причината е била в това което колегите ме убеждават че не същестствува - отдушник (филтър) за картерните газове.
Благодаря ти предварително
1. Съзнанието е като парашута - работи само ако е отворено
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 01 Апр 2008, 9:58

Отдушника се намира в/под кутията на въздушния филтър. Това е един мъркуч, който излиза от картера и се връзва отпред и отдолу на кутията на филтъра. Чисти се като се извади въпросната кутия, работа за половин час.
err0r, повишава налягането в картера и изхвърла маслото. Най-често пробива от щеката, но може и от друго място да хвърли. Ходи си оправи отдушника.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.12.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 525TDS

Re: Пръскане на масло до масления филтър...

Мнение от sasho57 » 19 Яну 2010, 20:25

здравейте колеги
Искам да ви кажа аз какво открих относно пръскане на масло около масленния филтър при мен след дълго търсене с фенерче и парцал и спрей за обезмасляване, избива масло от капачката на масления филтър и по специално от шестограна с който се затяга тази капачка там от страни на стената на шестограна има една дупчица и има нещо като капачка на самия шестогран, която се подига леко с ръка на около 2мм, на място е не възможно да се види пръска от там само в движение, аз така го открих, карам 1-2 км спирам с пърцала забърсвам обезмаслявам със спрея и така доста пъти само дето двигателя трябва да работи на обороти над 3500 мислех, че е от капачката, смених я с нова, същата работа, не съм отварял одушника за картерните газове, утре ще я водя на доктор колата е 525тдс 97 набор

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.10.2015
Пол: Мъж

Re: Пръскане на масло до масления филтър...

Мнение от altanay » 04 Окт 2015, 9:41

здравейте и от мен. и аз луднах тези дни от абсолютно същия проблем на 525 тдс 98 г. а именно хвърляне на масло от щеката и то само при натоварване на път. и така вчера се захванах да разглобявам. както колегата е описал отворът на тръбата на картерните газове се намира в предният край на капака на въздушният филтър и малко отдолу. после тази тръбичка влиза в капака на главата. именно там се намира и филтърът на картерните газове и представлява телен филтър около 30 см дължина 2 дебелина и 5 см широчина. обръщате капака на главата и в дъното и има една ламарина закрепена с около 12 болтчета торекс. махате я тази ламарина и под нея лъсва филтърът.досами филтъра има друго пластмасово капаче с уплътнител около него закрепено с още 2 болтчета торекс,развивате и тях за да почистите основно. после в обратния ред събирате каано не забравите да намажете гарнитурата със силикон. и така аз приключих с почистването на филтъра,но понеже се стъмни доста и оставих проверката за днес,а какъв ще бъде резултата ще напиша по-късно днес.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.10.2015
Пол: Мъж

Re: Пръскане на масло до масления филтър...

Мнение от altanay » 05 Окт 2015, 8:41

здравейте. и така след няколко теста на колата ето и резултатите при натоварване до максимум 4000 оборота и в позиция Д няма теч на масло,но когато я изръгах на С и вдигнах оборотите на малко над 5000 течът отново се появи. посъветваха ме да не я натоварвам толкова много. искам да добавя че вдигането на оборотите бе краткотрайно,а именно при изпреварване. Мисля че има ефект,макар и не такъв какъвто очаквах,но не мога да желая повече при положение че ми тракат ангренажните вериги,а и самият двигател е на 1 375 хил. км. при прочитане на ключа. така че ми предстои ремонт и мисля да бъде основен,тъй като до сега не правено никакъв освен смяна на масла,накладки,амортисьори и ходова част.това е колеги за сега от мен.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook