Гасне като загрее
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Гасне като загрее
Здравейте,
Наскоро си закупих BMW 320d 150 конски сили(facelift) с чип. Чипът уж е направен качествено(не пуши, върви много прилично). Наскоро ми сменяха демпферна шайба и откакто я смениха, като загрее колата(стрелката застане на 12 часа) и започва да гасне при потегляне. Потегли ли няма проблеми. След като изгасне я паля веднага няма проблеми тръгвам и така до следващото спиране. Замервахме на живи данни автомобила и показва налягане 300 бара по едно време пада на 180 и след това прави скок на 500 бара това при неутрална скорост(може би беше добре да отбележа, че е автоматик). Проверихме помпата под шофьора, клапан на рейла и датчик на рейла. Всичко от порверените части е наред. Имате ли идея какво може да е. Всичко клони на ГНП, но все пак преди да го проверя има ли някой, който да е имал сходен проблем. Изчетох темите във форума,но подобен проблем не видях.
Благодаря Ви предварително!
Наскоро си закупих BMW 320d 150 конски сили(facelift) с чип. Чипът уж е направен качествено(не пуши, върви много прилично). Наскоро ми сменяха демпферна шайба и откакто я смениха, като загрее колата(стрелката застане на 12 часа) и започва да гасне при потегляне. Потегли ли няма проблеми. След като изгасне я паля веднага няма проблеми тръгвам и така до следващото спиране. Замервахме на живи данни автомобила и показва налягане 300 бара по едно време пада на 180 и след това прави скок на 500 бара това при неутрална скорост(може би беше добре да отбележа, че е автоматик). Проверихме помпата под шофьора, клапан на рейла и датчик на рейла. Всичко от порверените части е наред. Имате ли идея какво може да е. Всичко клони на ГНП, но все пак преди да го проверя има ли някой, който да е имал сходен проблем. Изчетох темите във форума,но подобен проблем не видях.
Благодаря Ви предварително!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Гасне като загрее
като са разглобявали за шаибата да не са забравили някоя букса за някои датчик или направо да са го счупили

Re: Гасне като загрее
Казаха, че нямало датчици, които да са откачали или да са забравили да закачат. Днес я карах и установих, че в движение също се опитва да прави номера. Получава се едно заглъхване, губи мощност за секунда и след това продължава пак да се движи нормално автомобила. Като я мина на ръчен режим и потеглям от 1-ва, тък като нали автомата попринцип потегля от 2-ра не гасне на свтофарите, но се получава едно заглъхване отново.
Re: Гасне като загрее
Здравейте, отново!
Колата вече е в авариен режим постоянно. Делфи диагностиката дава грешка 4580(Високо налягане в рейла). При засичане на живите данни с Делфи показва 600-700 бара налягане в рейла(при изчистване на грешките, преди да влезе в авариен режим). Като влезе в авариен режим показва около 300-350 бара налягане. Някой има ли представа откъде може да идва проблема ?
Колата вече е в авариен режим постоянно. Делфи диагностиката дава грешка 4580(Високо налягане в рейла). При засичане на живите данни с Делфи показва 600-700 бара налягане в рейла(при изчистване на грешките, преди да влезе в авариен режим). Като влезе в авариен режим показва около 300-350 бара налягане. Някой има ли представа откъде може да идва проблема ?
- badstorm
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 31.07.2008
- Местоположение: град Софя
- Пол: Мъж
- Кара: 2x e38 740и 95 & 00
Re: Гасне като загрее
Или калпав ремап аз имах подобен проблем но не ми гаснеше колата
Re: Гасне като загрее
Здравейте!
След дълго ровене и лутане в горивната система, проблемът се оказа в регулатора на помпата за високо налягане(ГНП).
След дълго ровене и лутане в горивната система, проблемът се оказа в регулатора на помпата за високо налягане(ГНП).
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани