проблем с е46 320д 150 коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с е46 320д 150 коня
Здравейте колеги днес си купих бмв 320д 150 коня 2003 година но за съжаление неможах да измина и 200 километра без авария
Проблема е след като си карах по магистралата без каквито и да било проблеми спрях на една отбивка за 5 минути и когато реших да запаля
колата запали много трудно и като се почна едни пушаци все едно карам локомотив загуби мощност
и така се прибрах но интересното е че след 2-3 часа я запалих и тогава на всичката тази педерастия почна и да тресе все едно работи на 2 цилиндъра
по разочарован няма как да съм моля помагайте че вече се пищисах
Проблема е след като си карах по магистралата без каквито и да било проблеми спрях на една отбивка за 5 минути и когато реших да запаля
колата запали много трудно и като се почна едни пушаци все едно карам локомотив загуби мощност
и така се прибрах но интересното е че след 2-3 часа я запалих и тогава на всичката тази педерастия почна и да тресе все едно работи на 2 цилиндъра
по разочарован няма как да съм моля помагайте че вече се пищисах
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Карал си по магистрала, спрял си и веднага си угасил мотора. Идеален начин да си счупиш турбото.
Never mistake motion for action...
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: проблем с е46 320д 150 коня
За съжаление колегата Леон може да се окаже прав. Преди 2 месеца един мой познат така прецака неговото турбо. Газ газ газ на магистралата, спира на бензиностанцията както си кара със 160, гаси веднага, след 10 мин тръгва да пали пак и... surprise surprise ...
Точно твоите симптоми. Насочи се на там като за начало. Баща ми пък беше гръмнал маркуч на турбината на 3.0 дизел и имаше горе-долу същите оплаквания. Успех!

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Leon написа:Карал си по магистрала, спрял си и веднага си угасил мотора. Идеален начин да си счупиш турбото.
Колега,
за да не се чупи това турбо, какво трябва да се направи, за да се угаси колата след извънградски пробег?
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Аре са т'ва турбо да не е от кашкавал, ако е изобщо е то - най-вероятно са я магерили за продажба. Бучнете и кабела, тя ще си каже 

Ubi dubium, ibi libertas
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: проблем с е46 320д 150 коня
За да не се товари турбината след каране на магистрала , преди гасене на мотора се оставя 1-2 минути на празен ход да поработи , да охлади маслото . Това знам аз като съвети за турбината .
Също така на незагрял мотор да не се товари ( ръчка ) , хубаво качествено масло и смяна на филтър картерни газове . Друго като мярка за опазване на турбината не знам аз . Друг ако знае , да казва

Също така на незагрял мотор да не се товари ( ръчка ) , хубаво качествено масло и смяна на филтър картерни газове . Друго като мярка за опазване на турбината не знам аз . Друг ако знае , да казва



- Simbazz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Ако маслото е достатъчно качествено то не трябва ли достатъчно добре да си охлажда турбината през целия период на движение? Както и като караш да речем 1 час на магистрала това вредно ли е за турбото, тъй като съдейки по логиката явно в обороти маслото е по горещо и вреди на турбото? ... То деца да гледаш е по лесно, отколкото да упазиш едно турбо на дизелов двигател..
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Leon написа:Карал си по магистрала, спрял си и веднага си угасил мотора. Идеален начин да си счупиш турбото.
Не би трябвало да има проблем ако я угася така
VW-на ми е турбо дизел за 5 години трябваше да се счупи 1000 пъти ако тове е причината че я гася така
Днес ще сменят дюзите та да видим
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Е, то не се чупи задължително всеки път. 'Ма гасете, колите и парите са си ваши.
Never mistake motion for action...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Simbazz написа:Ако маслото е достатъчно качествено то не трябва ли достатъчно добре да си охлажда турбината през целия период на движение? Както и като караш да речем 1 час на магистрала това вредно ли е за турбото, тъй като съдейки по логиката явно в обороти маслото е по горещо и вреди на турбото? ... То деца да гледаш е по лесно, отколкото да упазиш едно турбо на дизелов двигател..
Ако издевателстваш е задължително да си потропа печката на място и не само заради турбината. Нормално магистрално каране обаче, не би трябвало да е проблем.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: проблем с е46 320д 150 коня
След смяна на дюзи проблема остана пуши бял дим и работи на 3 цилиндъра
На 3-ти цилиндър няма работен такт пробвахме размяна на местата на дюзите но положението остава същото
третия цилиндър не работи
Възможно ли е задрал цилиндър
На 3-ти цилиндър няма работен такт пробвахме размяна на местата на дюзите но положението остава същото
третия цилиндър не работи
Възможно ли е задрал цилиндър
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: проблем с е46 320д 150 коня
Защо изключвате възможността турбото да е изяло една пеперудка?
Re: проблем с е46 320д 150 коня
NGneer4eto написа:Защо изключвате възможността турбото да е изяло една пеперудка?
Турбото няма как да я изяде защото те са след него но
именно това е станало паднала е пеперудата на 3-ти цилиндър поражения има но не са фрапиращи
благодаря на всички които се включиха за да помогнат
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: проблем с е46 320д 150 коня
ussr_sds написа:NGneer4eto написа:Защо изключвате възможността турбото да е изяло една пеперудка?
Турбото няма как да я изяде защото те са след него но
именно това е станало паднала е пеперудата на 3-ти цилиндър поражения има но не са фрапиращи
благодаря на всички които се включиха за да помогнат
За съжаление я хапва топлата част на турбото колега.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани