Повишаване на налягането в охладителната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Повишаване на налягането в охладителната система
Понеже се произвеждат капачки на радиатори с по-високо налягане от стандартното с цел промяна на температурата на кипене, се питам следното:
Какво би станало ако сменя капачката на радиaтора от дизел с налягане 1,4бара с тази на бензин за налягане 2,0бара?
Какво мислите за идеата?
Ето и примера:
http://koyoradracing.com/products/radiator_caps.asp

Какво би станало ако сменя капачката на радиaтора от дизел с налягане 1,4бара с тази на бензин за налягане 2,0бара?
Какво мислите за идеата?
Ето и примера:
http://koyoradracing.com/products/radiator_caps.asp

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Повишаване на налягането в охладителната система
Не се занимавай с глупости. Колата трябва да се кара с антифриз, а той от своя страна кипи около и над 130 градуса... Реално системата е под налягане заради кавитацията, а не заради точката на кипене.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Повишаване на налягането в охладителната система
Абсолютно невярно! Именно за да не заври охладителната течност се прави тази гимнастика с налягането, а не заради кавитацията!
А че е безсмислено да се сменя капачката с такава от бензин, така си е. Ако няма да се гонят някакви мега натоварвания с някакви рязки моментни повишавания на температурата няма смисъл. Ако все пак това е целта, трябва да се предвиди повишеното налягане и рисковете от него.
А че е безсмислено да се сменя капачката с такава от бензин, така си е. Ако няма да се гонят някакви мега натоварвания с някакви рязки моментни повишавания на температурата няма смисъл. Ако все пак това е целта, трябва да се предвиди повишеното налягане и рисковете от него.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Повишаване на налягането в охладителната система
На 1,4 бара водата кипи на 126 градуса Целзий. На 2,0 бар кипи при 133.5 С. Антифризът би трябвало да кипи на по-високи. Възниква въпросът какъв е смисълът да увеличаваш предпазното налягане. Едва ли карането на вода/антифриз с температура 130 С ще доведе до нещо положително за двигателя ти. Също е много вероятно ако вдига 126 С много бързо да достигне и 133. Затова отговорът на въпроса е между "няма смисъл" и "не се занимавай". 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Повишаване на налягането в охладителната система
Ами възможно е ако достигне някога това налягане,а ти си сменил капачката,вместо да изпусне от нея,да изхвърли антифирза от друго място.Така може да стане и по-голяма беля! Явно искат на дизела да изпуска малко по-рано (при по-ниско налягане).Налягането в системата не се определя от капачката,тя само съдържа предпазния клапан (който е и двупосочен,както знаете).
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани