Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- The professor
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Колеги, проблемът е следния:
От около 1 година насам, често като завъртя ключа за запалването се чува само едно изщракване и като че ли стартера върти, но без да завърта двигателя. Отначало го правеше рядко, но постепенно зачести и сега почти всеки път го прави по няколко пъти, преди да запали. Освен това има и друг проблем, който не знам дали има нещо общо с първия. Понякога като запали колата, оборотите й са много ниски (около 300) и не може да се изфорсира. Гася я и след това наново я запалвам. Проблема може да се повтори до няколко пъти, преди наистина да вдигне оборотите и да си се изфорсира нормално.
Бихте ли дали някакви мнения относно тези проблеми? Благодаря предварително!
п.с. Препоръчайте надежден сервиз в Пловдив или околностите, без М-КАР. Там съм ходил, но не съм много доволен, а и цените са им убийствени.
От около 1 година насам, често като завъртя ключа за запалването се чува само едно изщракване и като че ли стартера върти, но без да завърта двигателя. Отначало го правеше рядко, но постепенно зачести и сега почти всеки път го прави по няколко пъти, преди да запали. Освен това има и друг проблем, който не знам дали има нещо общо с първия. Понякога като запали колата, оборотите й са много ниски (около 300) и не може да се изфорсира. Гася я и след това наново я запалвам. Проблема може да се повтори до няколко пъти, преди наистина да вдигне оборотите и да си се изфорсира нормално.
Бихте ли дали някакви мнения относно тези проблеми? Благодаря предварително!
п.с. Препоръчайте надежден сервиз в Пловдив или околностите, без М-КАР. Там съм ходил, но не съм много доволен, а и цените са им убийствени.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Замери си акумулатора, може да е заминал! По 2-ият проблем, диагностика на дебитомера, евентуално.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Виж и дали клемите на акумулатора са достатъчно затегнати.
Si non confectus, non reficiat.
- The professor
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Днес бях на сервиз. Оказа се износени фтулки на стартера. Дори едната беше счупена. Ремонт на стартера + фтулките 35 лв. Демонтаж + Монтаж на стартера 82 лв.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Колега имах същият проблем,като твоя втори който си описал(ако става въпрос за N42B20).Та значи при мен когато се случеше,при втория опит подавах леко газ и колата запалваше нормално.В ДАРУ КАР не можаха да открият точно какъв е проблема,защото при тях не искаше да го прави
,но се съмняваха нещо в софта.Тогава при тях имаще някаква промоция за безплатен ъпдейт и ми предложиха да го направят,и от тогава вече 1 година нещо този проблем не се е появявал при мен,така че при диагностика ако не ти излиза нищо друго пробвай с update.

- The professor
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Благодаря, колега!
Да става въпрос за същия двигател. 318 i, 1995 куб.см, 143 к.с.
Не съм правил тест специално за това, но подобна грешка се хваща сигурно само когато в момента на тестването се прояви.
Ако започне да го прави много често ще видим дали с ъпдейт ще се реши проблема.
Да става въпрос за същия двигател. 318 i, 1995 куб.см, 143 к.с.
Не съм правил тест специално за това, но подобна грешка се хваща сигурно само когато в момента на тестването се прояви.
Ако започне да го прави много често ще видим дали с ъпдейт ще се реши проблема.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Здравейте, колеги
Виждам че и вие сте се сблъскали със същия проблем и реших да ви кажа какво открих аз. Става въпрос за проблема когато колата при запалване има мн ниски обороти и не реагира на подаване на газ. При мен от начало го правеше един път на месец после по често и се налагаше да стартирам 3-4 пъти. Правих си диагностика няколко пъти , но грешка не ми показваше. Един ден точно след като ми го направи я диагностицирах и ми излезе грешка на датчика на всмукателния разпределителен вал. След като покарах малко пак направих диагностика и грешка не се показваше. В последствие ми изказаха мнение, че тази грешка се изтрива сама след като компа не я отчете, т.е. колата си запали нормално няколко пъти. Това последното не се споделя от някои колеги от форума, но аз нали си патих и вярвам
. След това си свалих датчика (лесно достъпен е ) и го прегледах. Имаше миниатюрна цепнатинка в пластмасата на корпуса, после видях , че буксата на датчика е пълна с масло. явно от цепнатината маслото се стича в буксата и пречи на клемата да прави добър контакт, от там и не може да даде инфо на компа къде се намират валовете и колата не пали.
Нов датчик е 200 лв оригинален, аз купих един читав за 70 лв и около два месеца проблема не се беше проявявал до днес. Свалих и другия датчик (на изпускателния вал) и при него имаше омасляване , но по малко. На самия датчик има едно гумено уплътнение (не това зеленото , то си е яко ), което явно с времето се разваля и пропуска масло в буксата. Може би заради това старите датчици вече не се продават от БМВ, пуснали са подобрен модел от 200 лв, явно там проблема е решен. Ако някой от вас открие нещо друго ще съм му благодарен ако сподели.
Приятно шофиране!
Виждам че и вие сте се сблъскали със същия проблем и реших да ви кажа какво открих аз. Става въпрос за проблема когато колата при запалване има мн ниски обороти и не реагира на подаване на газ. При мен от начало го правеше един път на месец после по често и се налагаше да стартирам 3-4 пъти. Правих си диагностика няколко пъти , но грешка не ми показваше. Един ден точно след като ми го направи я диагностицирах и ми излезе грешка на датчика на всмукателния разпределителен вал. След като покарах малко пак направих диагностика и грешка не се показваше. В последствие ми изказаха мнение, че тази грешка се изтрива сама след като компа не я отчете, т.е. колата си запали нормално няколко пъти. Това последното не се споделя от някои колеги от форума, но аз нали си патих и вярвам

Нов датчик е 200 лв оригинален, аз купих един читав за 70 лв и около два месеца проблема не се беше проявявал до днес. Свалих и другия датчик (на изпускателния вал) и при него имаше омасляване , но по малко. На самия датчик има едно гумено уплътнение (не това зеленото , то си е яко ), което явно с времето се разваля и пропуска масло в буксата. Може би заради това старите датчици вече не се продават от БМВ, пуснали са подобрен модел от 200 лв, явно там проблема е решен. Ако някой от вас открие нещо друго ще съм му благодарен ако сподели.
Приятно шофиране!
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Вдигам стара тема ,
Карам e46 318i 143hp и имам същия проблем . Пали на ниски обороти и се гаси сама. В youtube има десетки клипа на този проблем , и на няколко места се споменава за смяна на софтуера. Интересува ме има ли риск при смяна на софтуера с по-нов да се омажат нещата. И възможно ли е в домашни условия ?
Ето такъв е моят проблем [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E39PBkKTqbo[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ[/youtube]
Карам e46 318i 143hp и имам същия проблем . Пали на ниски обороти и се гаси сама. В youtube има десетки клипа на този проблем , и на няколко места се споменава за смяна на софтуера. Интересува ме има ли риск при смяна на софтуера с по-нов да се омажат нещата. И възможно ли е в домашни условия ?
Ето такъв е моят проблем [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E39PBkKTqbo[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xv4a0MYjQuQ[/youtube]
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Здравейте.Не видях точно какво е решението на проблема.Появи си и при мен.Двигателя е М54б25.Паленето на студен двигател е съвсем нормално.Но след като я покарам,гася след около час паленето е много трудно.Държи ниски обороти и изгасва,а ако успея да я изфорсивам се оправя.Сякаш колата се задавя и замирисва на бензин. След това пак гася,паля без проблем.Като изключа този проблем,двигателя работи много равномерно,не мени обороти,стартера е ок,тоците също.
П.с. Имах същият проблем с предната ми кола,и не успях да го реша.
viewtopic.php?f=8&t=264357
.

П.с. Имах същият проблем с предната ми кола,и не успях да го реша.
viewtopic.php?f=8&t=264357
.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Диагностиката какво показва? Трябва да има записана грешка...
Si non confectus, non reficiat.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Дано тези дни намеря време да я закарам в сервиз и ще пиша.
- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
N42B18
При мене се появи проблем на студен мотор, че палеше и работеше на 300-400 оборота и след 5-6 секунди се оправяше, като още 5-10 секунди се меняха оборотите между 1000 1500 след което заспиваха на 1100. Светеше чека от две седмици преди това.
При Димитров диагнозата беше позапушен катализатор, по моторната електроника всичко е нормално. Каза да сипя добавка и да карам на извънградско. Смених свещите и въздушния филтър, че си бяха още вносните. Минах на бензини с добавки и първо чека угасна след 80 километра извънградско, а след 55 литра коктейли от ЕКТО 98 и 95 и В-Пауър 100 паленето постепенно се оправи. Сега като запали се изфорсира до 1500 оборота и след това падат до 1100 и работи гладко и стабилно. Преди си карах по навик от предната кола с обикновен 95 от една квартална бензиностанция SNG.
При мене се появи проблем на студен мотор, че палеше и работеше на 300-400 оборота и след 5-6 секунди се оправяше, като още 5-10 секунди се меняха оборотите между 1000 1500 след което заспиваха на 1100. Светеше чека от две седмици преди това.
При Димитров диагнозата беше позапушен катализатор, по моторната електроника всичко е нормално. Каза да сипя добавка и да карам на извънградско. Смених свещите и въздушния филтър, че си бяха още вносните. Минах на бензини с добавки и първо чека угасна след 80 километра извънградско, а след 55 литра коктейли от ЕКТО 98 и 95 и В-Пауър 100 паленето постепенно се оправи. Сега като запали се изфорсира до 1500 оборота и след това падат до 1100 и работи гладко и стабилно. Преди си карах по навик от предната кола с обикновен 95 от една квартална бензиностанция SNG.
- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
Драгослав написа:Дано тези дни намеря време да я закарам в сервиз и ще пиша.
Колега, колата има ли газово.?
- todor6745kc
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.01.2015
- Пол: Мъж
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
BMW 318i e46 1999 година
След като дам на контакт.Вдига обортомера светват лампите пали и гасне.
Благодаря предварително
След като дам на контакт.Вдига обортомера светват лампите пали и гасне.
Благодаря предварително
Re: Е46 318i, 2002, Проблем със запалването!?
При мен проблема е следния:
При първоначално стартитане(студен двигател),пали вдига около 800 оборота и после започва да глъхне,оборотите падат и загасва.При втори или трети опит(с подаване на газ)оборотите се стабилизират,но са нужни 4-5 мин. да заработи нормално(има лек празен ход на газта и не пълна мощност)след това се нормализира.Този проблем възникна непосредствено след като смених акумолатора!!!
Е46, 318 i ,99г.
НЯКАКВИ ИДЕЙ ...
При първоначално стартитане(студен двигател),пали вдига около 800 оборота и после започва да глъхне,оборотите падат и загасва.При втори или трети опит(с подаване на газ)оборотите се стабилизират,но са нужни 4-5 мин. да заработи нормално(има лек празен ход на газта и не пълна мощност)след това се нормализира.Този проблем възникна непосредствено след като смених акумолатора!!!
Е46, 318 i ,99г.
НЯКАКВИ ИДЕЙ ...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани