Ламбда сонди м52 горни-долни...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Ламбда сонди м52 горни-долни...
Интересува ме,дали са еднакви,тези дето са на колекторите и тези дето се намират преди катализатора и след катализатора.Става въпрос за кола 98г.е36купе и 00г. при е36компакт...323и/323ти 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ламбда сонди м52 горни-долни...
На купето (323i) може да се монтират два вариянта с различна дължина на сонда SIEMENS - 990MM (парт.номер -11781427884) и 410ММ (парт. номер - 11781433071) , без значение коя , все става .....
На компакта (323ti) се монтират абсолютно същите сонди , като преди катализатора е 410ММ , а след него е 990ММ.
Справка - аз
и реал ОЕМ .....
На компакта (323ti) се монтират абсолютно същите сонди , като преди катализатора е 410ММ , а след него е 990ММ.
Справка - аз

- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: Ламбда сонди м52 горни-долни...
Колеги знам че има писано доста за сондите,но имам една неяснота. Всички казвате за M52 има сонда преди катализатора и сонда след него. Доколкото виждам в realoem за 328 ми дава 2 сонди на двете тройки цилиндри (поне това виждам аз). По справка с VIN колата е 04.1995 
Схемата която вадя е в отдел двигател (изпуск. колектор), а в схемите на изпускл. система след катализатора сондата която вадя е част номер 16 и е неактивна за моя автомобил?
При мен сонда номер 2 е забила на 4.83 волта и не мърда, сонда 1 мени много рязко показанията от 1 волт до почти 5 волта на реални данни
П.С
Проблемната сонда за 4,5,6 цилиндър е смененa

Схемата която вадя е в отдел двигател (изпуск. колектор), а в схемите на изпускл. система след катализатора сондата която вадя е част номер 16 и е неактивна за моя автомобил?
При мен сонда номер 2 е забила на 4.83 волта и не мърда, сонда 1 мени много рязко показанията от 1 волт до почти 5 волта на реални данни
П.С
Проблемната сонда за 4,5,6 цилиндър е смененa
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани