Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Каиените явно са двутактови.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
K_Ilkov написа:inj.stoichev написа:пп. мога да си рева колкото си искам, щом нещо не ме удовлетворява като ползвател то ще си дам негативното мнение пък който иска да му обръща внимание. Или не мога а?
Ти го плюеш то си мисли, че роса му капе ...
Можеш бе гусин "аз само карам", само дето ти намекнах, че форума не е отговорен за харча на масло на м54
както и за всички проблеми по БМВ-тата, напротив, въпреки това, ние ги караме и ги харесваме ...
Тука не е БМВ АГ, а и да ти кажа си закъснял с има няма 15г да държиш сметка на БМВ кво са правили с е46.
Хората са го писали като успешен модел и са продължили напред с развитието си, кви са резултатите
можеш да се информираш в нета или да чакаш някой дето вече е запознат да ти сипе на готово![]()
Караме ги и им се кефим вероятно щото сме балъци или пък защото тези коли и мотори ни носят нещо,
което ти не можеш да разбереш защото за теб е важно за 3-те години ползване да не дадаеш повече от 2к
за поддръжка защото това ще е прецедент в семейството ти, което ще доведе до проблеми касаещи наследството ви за вечни времена ...
Аз лично съм изключително притеснен за хората каращи С мотори и нуждаещи се от
превантивна смяна на биелни лагери на 90-100к ... Представи си мъката им купувайки такъв мотор
при това знаейки за този ужасен и нерешим "проблем" ... да се отваря мотор на 100к километра ...
Къде го има тва?, как спят тия хора?, защо го правят това?, защо им позволяват?, защо БМВ са ги правили така?
Ужас ти казвам
Еми ще се наложи още един

На никого отговорност за нищо не търся. Изразявам си мнението като всеки един потребител тук. А ти се заяждаш. Казваш, че говоря само глупости, явно според теб съм глупак. Мисли каквото си искаш. Само не извъртай, че наричам хората балъци. Много добре разбирам, че хората са пълни с мераци спрямо марката.
Не разбирам обаче какво удоволстие им доставя да карат коли, които горят 1л масло на 1000км? Според мен, за да се нарадваш на 100% на колата тя трябва да е изправна на 100% или поне да се стараеш към тези 100% иначе не можеш да и се насладиш истински. Или може би на някой тук му доставя наслада всеки път преди да запали колата си да и налива масло, и да я чака да и дойде кефа да спре със сутрешния missfire ??? Едва ли една кола започва да гори толкова масло от днес за утре.

Хоп


Малко е невъзпитано да говориш по такъв начин за финансовият или семейният ми живот. Имай малко уважение, щом аз не говоря за твоя и ти неговори. В крайна сметка ако ти си някой милионер не може всички в света да са като тебе и да не им пука за какво колко пари харчат.
И ако според някои участници в темата включително теб съм смешен, защото нямам пари за такава кола, а в същото време си я взимам искам да попитам, защо повечето хора тук карат коли 2ра употреба при което наливат някакви суми дето като си направиш сметка е по-добре да си купиш колата нова. Защо не си ги купуват по-поръчка като са такива мераклии всички? Явно и те нямат необходимата финансова възможност ? Поне така излиза... Значи какво? Тука е пълно със смешници като мен така ли ? Не мисля така....
Причината поради, която карат коли втора употреба е много близка до тази причина поради, която аз разпитвам за поддръжката и надеждността/ненадеждността на даден автомобил. Поне според мен тя е индивидуална сметка на възможностите на всеки един. И в това няма нищо лошо както тука разни хора се опитват да го изкарат.
Накрая искам да те помоля съвсем човешки ако решиш да ми отговориш, направи го с малко повече уважение иначе ще ме накараш пак да пиша хиляди излишни неща и off topic-a

Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Насочи се към друга марка...
то не бяха обяснения, не беше чудо 


..Bayerische Motoren Werke..


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
inj.stoichev написа:...
Върни се няколко страници назад и прочети какво съм писал ... ама пробвай наистина да разбереш ...
Опитах всеки начин да ти обясня някой неща, и относно проблемите
и защо все пак се карат тези мотори въпреки проблемите си, които са решими!
Нямам нищо лично спрямо теб, семейството ти и парите ти ... нито ме интересува какво правиш с тях

Коментирал съм това, което ти сам си написал за горните неща ...
Не разбираш и не искаш да четеш и тук и другаде и аз знам защо е така,
ти искаш да се "ъпгрейднеш" от 318 ката с по-нова 46-ца, с 6 так и тн, фейс ала бала ...
Обаче ... ей тука е тънкия момент - давайки повече пари, очакваш да получиш повече
надеждност и едва ли не да вземеш кола, която да не ти създава проблеми.
Е тука ти е грешката - колите си имат болести, на години са 15 и на километри,
рядко са пазени, сложни са и съответно започват да искат своето - ремонти ...
Ханс не е прост знае кога да продава - имай предвид.
Мога да ти изведа като за теб една формула - кратка и ясна за да не се мъчиш ...
Премиум марка + спортен имидж + 15г = Сериозни разходи за поддръжка
Ако си наясно с нещата, не би трябвало да имаш проблем, ако не си - ревеш по форумите

Концентрирай енергията си в нещо смислено, а не във вайкане колко кекави са БМВ-тата

пп. Това, че съм директен и те иронизирам, не е на лична основа

Жив и здрав да си! Желая ти искрено да си намериш удачна за теб кола

JTD написа:И накрая БМВ за това са измислили и 330д.
За да отидеш от София до Бургас на караминьол и маслото да не мръдне.


И после отиваш на некараминьол за турбо, дюзи, и подгревни свещи
и даваш пари колкото за два основни ремонта на м54

Молим ти се не ми казвай, че нищо не си пипал ... и да е така има доста дето са пипали


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Коце, писах, писах и ти пак си написал преди мен. Поствам, че немам време
Е тука е разковничето, индивидуална сметка => индивидуална кола. Всяка кола е различна след като не е нова. Ако нямаш пари за скъпа, то си купуваш такава за която имаш, като имаш едно на ум, че за тези пари, може да ти излезат тези и тези ремонти. Не са глупаци тия дето си купуват коли втора употреба, ами тия дето с последните си пари си купуват кола която не им е по джоба => не я поддържат => я продават => плачат. Всяка кола си има проблеми и кусури и ако един е сиромах или си прави сметка за всеки лев, то по-добре е да не се занимава със премиум марки и топ модели...
Само да вметна. Болшинството хорица, като си вземат бмв, първата им грижа е да си турат газчица, фолио по джамовете, музичка, енджъли и най-грозните(разбирай евтини) джанти 17-ки, след което да си турат лепенки от събора и да си карат още година-две с тях... е разбира се и да са си сложили тъмните очилца, и да дават газ измежду трафика из Софето, а вероятно и други населени места. Половина от тях са на по 30 и вече са "стари" и изморени за да се занимават с колите си и съответно попиват единствено неква повърхностна информация относно пробелмите си след което я карат на диагностика. После сменят некои части, закрепят я колата за още една година, проблемите остават, развиват се, множат се, накраа се ръсат 300+ лв за сервиз. След 2-3 подобни изпълнения, газовата почва да прави мизерии и накраа вече се почва с реване - и заклеймяване на марката. Няма ентусизъм, ми само юзърско мислене и нужди. От тука се почват едни подобни теми изпълнени с предположения и теории на вероятността, та чак до безкрай. 15 страници за некви грижи на единици хора. Купи си м43 като най-евтин и това е. Ако искаш 330, начи още 2к за ревизия на глава или основен ремонт и това е.
Въпреки всичко, не забравяйте, че истинските БМВ-та имат по 4 кръгли фара и обикновенно са по-стари от повечето съфорумци, останалото са телевизори на колела, макар и по-хубави от другите такива с различна емблема. Проектирани са за да ги поддържаш, с определен срок на годност. Не си спомням, кой го каза, може би колегата бум бум: "Ако искаш бързо и завиващо БМВ - правиш си го!" Само, че не трябва да те е страх да си купиш стара кола...

inj.stoichev написа: Поне според мен тя е индивидуална сметка на възможностите на всеки един. И в това няма нищо лошо както тука разни хора се опитват да го изкарат.
Е тука е разковничето, индивидуална сметка => индивидуална кола. Всяка кола е различна след като не е нова. Ако нямаш пари за скъпа, то си купуваш такава за която имаш, като имаш едно на ум, че за тези пари, може да ти излезат тези и тези ремонти. Не са глупаци тия дето си купуват коли втора употреба, ами тия дето с последните си пари си купуват кола която не им е по джоба => не я поддържат => я продават => плачат. Всяка кола си има проблеми и кусури и ако един е сиромах или си прави сметка за всеки лев, то по-добре е да не се занимава със премиум марки и топ модели...
Само да вметна. Болшинството хорица, като си вземат бмв, първата им грижа е да си турат газчица, фолио по джамовете, музичка, енджъли и най-грозните(разбирай евтини) джанти 17-ки, след което да си турат лепенки от събора и да си карат още година-две с тях... е разбира се и да са си сложили тъмните очилца, и да дават газ измежду трафика из Софето, а вероятно и други населени места. Половина от тях са на по 30 и вече са "стари" и изморени за да се занимават с колите си и съответно попиват единствено неква повърхностна информация относно пробелмите си след което я карат на диагностика. После сменят некои части, закрепят я колата за още една година, проблемите остават, развиват се, множат се, накраа се ръсат 300+ лв за сервиз. След 2-3 подобни изпълнения, газовата почва да прави мизерии и накраа вече се почва с реване - и заклеймяване на марката. Няма ентусизъм, ми само юзърско мислене и нужди. От тука се почват едни подобни теми изпълнени с предположения и теории на вероятността, та чак до безкрай. 15 страници за некви грижи на единици хора. Купи си м43 като най-евтин и това е. Ако искаш 330, начи още 2к за ревизия на глава или основен ремонт и това е.

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
KPETEH написа:Коце, писах, писах и ти пак си написал преди мен. Поствам, че немам време![]()
Съдба


Прееб@х се лошо ...
KPETEH написа:Въпреки всичко, не забравяйте, че истинските БМВ-та имат по 4 кръгли фара и обикновенно са по-стари от повечето съфорумци, останалото са телевизори на колела, макар и по-хубави от другите такива с различна емблема. Проектирани са за да ги поддържаш, с определен срок на годност. Не си спомням, кой го каза, може би колегата бум бум: "Ако искаш бързо и завиващо БМВ - правиш си го!" Само, че не трябва да те е страх да си купиш стара кола...
Не обърквай хората с тия филми за стари, вървящи и завиващи БМВ-та, че проблемите с м54
ще им се сторят като сутрешен бриз на фона на тва дето им го предлагаш




Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
inj.stoichev написа:
.. Ако ти обичаш да даваш пари просто така за кефа си с лека ръка то явно или вадиш ааадски много пари или ти идват от въздуха... не знамако е така, че не ви пука че наливате по 20 000 лв за кола която струва 5 000 ... раздайте малко и на бедните...
Ти или не искаш да разбереш, кво ти говорят маса хора, или наистина ти е трудно.
Има група хора, които си купуват БМВ щот им е изпаднало на оферта и няма значение, че е 320д. Други харесват марката, но нямат финансови възможности и си купуват 318, и си го поддържат, и мечтаят за слънчевия ден. Има и други, които ти явно няма да разбереш, като да налееш в ръждиво е21, купено за 700лв още 10 000 (до там ги помних), но и няма да разбереш, какво е да ти е зашита усмивката от Бургас до София на лицето. Предполагам не ти е ясно, как кола за 700лв се шегува с автомобили за 70 000 и нагоре.
Предложих ти и работещ вариант да си обясниш, къде отиват парите, но ти отказа, каза, че си имаш 318.
И аз се чудя на хора, които дават хиляди за китара, като може да си я купят за 100лв.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Lenco написа:inj.stoichev написа:
.. Ако ти обичаш да даваш пари просто така за кефа си с лека ръка то явно или вадиш ааадски много пари или ти идват от въздуха... не знамако е така, че не ви пука че наливате по 20 000 лв за кола която струва 5 000 ... раздайте малко и на бедните...
Ти или не искаш да разбереш, кво ти говорят маса хора, или наистина ти е трудно.
Има група хора, които си купуват БМВ щот им е изпаднало на оферта и няма значение, че е 320д. Други харесват марката, но нямат финансови възможности и си купуват 318, и си го поддържат, и мечтаят за слънчевия ден. Има и други, които ти явно няма да разбереш, като да налееш в ръждиво е21, купено за 700лв още 10 000 (до там ги помних), но и няма да разбереш, какво е да ти е зашита усмивката от Бургас до София на лицето. Предполагам не ти е ясно, как кола за 700лв се шегува с автомобили за 70 000 и нагоре.
Предложих ти и работещ вариант да си обясниш, къде отиват парите, но ти отказа, каза, че си имаш 318.
И аз се чудя на хора, които дават хиляди за китара, като може да си я купят за 100лв.
То само китарите да са като почнеш от 200лв за ръкавици то над 2000лв крила за сърф

Значи инж-а да скокне на Е46 BBQ то там може да си поговори с повечето на живо - тва у форума е малко всеки си гледа собствената паничка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
[/quote]
Ти или не искаш да разбереш, кво ти говорят маса хора, или наистина ти е трудно.
Има група хора, които си купуват БМВ щот им е изпаднало на оферта и няма значение, че е 320д. Други харесват марката, но нямат финансови възможности и си купуват 318, и си го поддържат, и мечтаят за слънчевия ден. Има и други, които ти явно няма да разбереш, като да налееш в ръждиво е21, купено за 700лв още 10 000 (до там ги помних), но и няма да разбереш, какво е да ти е зашита усмивката от Бургас до София на лицето. Предполагам не ти е ясно, как кола за 700лв се шегува с автомобили за 70 000 и нагоре.
.[/quote]
Е тя колата вече не е 700лв,а 10 000лв ! Въпреки това,предполагам че емоцията наистина е яка! Да догонват със зор 30 годишно купе
!
Аз пък имам възможност да поддържам хубаво Е46 или Е39,но нямам възможност да го купя (просто други приоритети в момента)! Та свят широк,хора всякакви!
Ти или не искаш да разбереш, кво ти говорят маса хора, или наистина ти е трудно.
Има група хора, които си купуват БМВ щот им е изпаднало на оферта и няма значение, че е 320д. Други харесват марката, но нямат финансови възможности и си купуват 318, и си го поддържат, и мечтаят за слънчевия ден. Има и други, които ти явно няма да разбереш, като да налееш в ръждиво е21, купено за 700лв още 10 000 (до там ги помних), но и няма да разбереш, какво е да ти е зашита усмивката от Бургас до София на лицето. Предполагам не ти е ясно, как кола за 700лв се шегува с автомобили за 70 000 и нагоре.
.[/quote]
Е тя колата вече не е 700лв,а 10 000лв ! Въпреки това,предполагам че емоцията наистина е яка! Да догонват със зор 30 годишно купе

Аз пък имам възможност да поддържам хубаво Е46 или Е39,но нямам възможност да го купя (просто други приоритети в момента)! Та свят широк,хора всякакви!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ildivvy написа:Аз пък имам възможност да поддържам хубаво Е46 или Е39,но нямам възможност да го купя (просто други приоритети в момента)! Та свят широк,хора всякакви!
Пусни си тема за цените на тия 15+ годишни бараки и колко са скъпи ...
Или там нещо друго ако те мъчи да се жалваш ... да го обсъдим

Виж как се прави


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
K_Ilkov написа:inj.stoichev написа:...
Върни се няколко страници назад и прочети какво съм писал ... ама пробвай наистина да разбереш ...
Опитах всеки начин да ти обясня някой неща, и относно проблемите
и защо все пак се карат тези мотори въпреки проблемите си, които са решими!
Нямам нищо лично спрямо теб, семейството ти и парите ти ... нито ме интересува какво правиш с тях![]()
Коментирал съм това, което ти сам си написал за горните неща ...
Не разбираш и не искаш да четеш и тук и другаде и аз знам защо е така,
ти искаш да се "ъпгрейднеш" от 318 ката с по-нова 46-ца, с 6 так и тн, фейс ала бала ...
Обаче ... ей тука е тънкия момент - давайки повече пари, очакваш да получиш повече
надеждност и едва ли не да вземеш кола, която да не ти създава проблеми.
Е тука ти е грешката - колите си имат болести, на години са 15 и на километри,
рядко са пазени, сложни са и съответно започват да искат своето - ремонти ...
Ханс не е прост знае кога да продава - имай предвид.
Мога да ти изведа като за теб една формула - кратка и ясна за да не се мъчиш ...
Премиум марка + спортен имидж + 15г = Сериозни разходи за поддръжка
Ако си наясно с нещата, не би трябвало да имаш проблем, ако не си - ревеш по форумите![]()
Концентрирай енергията си в нещо смислено, а не във вайкане колко кекави са БМВ-тата![]()
пп. Това, че съм директен и те иронизирам, не е на лична основа![]()
Жив и здрав да си! Желая ти искрено да си намериш удачна за теб кола![]()
:
Наистина като чета долявам доста неща като двусмислени и може би наистина не ви разбирам правилно или не навреме... Предполагам се дължи на това, че дискусията се води писмено в електронен вид между непознати. Както и да е като цяло съм съгласен с това, което ми казвате.
И за Ханс си прав и за марката със спорния имидж. А за ъпгрейда не държа да е по-ново, но не искам и да е предходен модел - просто искам 6так комби

Благодаря за съветите


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
KPETEH написа: Е тука е разковничето, индивидуална сметка => индивидуална кола. Всяка кола е различна след като не е нова. Ако нямаш пари за скъпа, то си купуваш такава за която имаш, като имаш едно на ум, че за тези пари, може да ти излезат тези и тези ремонти. Не са глупаци тия дето си купуват коли втора употреба, ами тия дето с последните си пари си купуват кола която не им е по джоба => не я поддържат => я продават => плачат. Всяка кола си има проблеми и кусури и ако един е сиромах или си прави сметка за всеки лев, то по-добре е да не се занимава със премиум марки и топ модели...
Само да вметна. Болшинството хорица, като си вземат бмв, първата им грижа е да си турат газчица, фолио по джамовете, музичка, енджъли и най-грозните(разбирай евтини) джанти 17-ки, след което да си турат лепенки от събора и да си карат още година-две с тях... е разбира се и да са си сложили тъмните очилца, и да дават газ измежду трафика из Софето, а вероятно и други населени места. Половина от тях са на по 30 и вече са "стари" и изморени за да се занимават с колите си и съответно попиват единствено неква повърхностна информация относно пробелмите си след което я карат на диагностика. После сменят некои части, закрепят я колата за още една година, проблемите остават, развиват се, множат се, накраа се ръсат 300+ лв за сервиз. След 2-3 подобни изпълнения, газовата почва да прави мизерии и накраа вече се почва с реване - и заклеймяване на марката. Няма ентусизъм, ми само юзърско мислене и нужди. От тука се почват едни подобни теми изпълнени с предположения и теории на вероятността, та чак до безкрай. 15 страници за некви грижи на единици хора. Купи си м43 като най-евтин и това е. Ако искаш 330, начи още 2к за ревизия на глава или основен ремонт и това е.
Въпреки всичко, не забравяйте, че истинските БМВ-та имат по 4 кръгли фара и обикновенно са по-стари от повечето съфорумци, останалото са телевизори на колела, макар и по-хубави от другите такива с различна емблема. Проектирани са за да ги поддържаш, с определен срок на годност. Не си спомням, кой го каза, може би колегата бум бум: "Ако искаш бързо и завиващо БМВ - правиш си го!" Само, че не трябва да те е страх да си купиш стара кола...
За разковничето се радвам, че сме на едно мнение.
Доста по-различен човек съм от тези които описваш. Нищо по-колата не променям от това което е дадено като базово за модела. Искам да кажа Ако колата която взимам стандартно е с 15ки никога няма да й сложа 17ки дори и да го дават като опция

Може би за газта до някъде влизам в тези за които говориш, но не защото не бих могъл да си плащам бензина, а защото ме е яд на цените на горивата спрямо стандарта на живот и предпочитам да им го


Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
За музиката,че е на прекрасно ниво..
.. ако е без харман кардън,който е на по-прилично ниво,стоковата е пълен потрес..

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Atanas328 написа:За музиката,че е на прекрасно ниво.... ако е без харман кардън,който е на по-прилично ниво,стоковата е пълен потрес..
Просто имаш по-високи изисквания за качесто. Все пак това не е домашна аудио система, нито някакво професионално изпълнение. В сравнение с някои коли си е доста по-добра. За средностатистическия човек според мен е ок.
Айде да коригирам изказа си музиката е на прилично ниво. Поне за мен. Нормално е и да има много по-добри варианти.
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Търсех мнения за свещи Денсо Иридиум щот искам да бодна едни такива на "Бегалото"
и случайно попаднах на едно мнение на един изявен Фолксвагенист 2 и то каращ на газ,който издухал БМВ 525 И
.Ще ме извините,но веднага направих асоциация с нашия "инж" с Половера
.....http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 8&start=15



Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани