Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Човека си търси кола за градско , къде отива темата към е38 не ми е ясно. Има и други марки къде по практични и по здрави от БМВ. Нека да кажа нещо което не всеки ще му хареса но си е 100% истина. Като става въпрос за БМВ такова понятие евтина поддръжка няма. Ако ще се поддържа с нови части хич не е рентабилно. Е39ката която имам я ползвам за втора кола и за дълъг път , за всекидневна кола ползвам друга немска марка която като поддръжка е в пъти по евтина и също толкова по безпроблемна и здрава от което и да е БМВ. Човека е прав да си прави сметката , една кола която бърка в джоба колкото и да ти харесва бързо ти става антипатична и гледаш да я разкараш. В Е39 и (и повечето БМВта) се повреждат такива неща които и през ум не може да ти мине че може въобще да се повредят. Но истината е , че кеф цена няма , като искаш да караш БМВ че си плащаш съответно. Още по неприятно е когато започваш да даваш едни пари по колата който можеш да дадеш за почивка или да купиш нещо на децата (ако имаш такива).
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
dak написа:Човека си търси кола за градско , къде отива темата към е38 не ми е ясно. Има и други марки къде по практични и по здрави от БМВ. Нека да кажа нещо което не всеки ще му хареса но си е 100% истина. Като става въпрос за БМВ такова понятие евтина поддръжка няма. Ако ще се поддържа с нови части хич не е рентабилно. Е39ката която имам я ползвам за втора кола и за дълъг път , за всекидневна кола ползвам друга немска марка която като поддръжка е в пъти по евтина и също толкова по безпроблемна и здрава от което и да е БМВ. Човека е прав да си прави сметката , една кола която бърка в джоба колкото и да ти харесва бързо ти става антипатична и гледаш да я разкараш. В Е39 и (и повечето БМВта) се повреждат такива неща които и през ум не може да ти мине че може въобще да се повредят. Но истината е , че кеф цена няма , като искаш да караш БМВ че си плащаш съответно. Още по неприятно е когато започваш да даваш едни пари по колата който можеш да дадеш за почивка или да купиш нещо на децата (ако имаш такива).
Ти го каза




И Както съм писъл по-рано - аз не съм си купил БМВ-то, за да си върша работа с него купих си го, за да си правя кефа, докъто съм още млад, че скоро ще имам далеч по-важни работи и парите ми ще отиват там вместо в глезотията да карам такава кола.
Само ми кажи ако не е тайна, каква кола ползваш за всекидневни нужди ? Може и на лично, че да не те причакат съфорумниците с някой кинжал

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
inj.stoichev написа:....
Ако решиш мога да те повозя в едно е46 318ци, до Своге, примерно


Качи се и в е39, и после си прави заключения, така с писане няма да стане.
ПП: Почти на 45 съм и от повече от 20 години съм с 3-и серии-двуврати, и дете съм гледал с тях.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Lenco написа:inj.stoichev написа:....
Ако решиш мога да те повозя в едно е46 318ци, до Своге, примерно. Колата е в София, купена преди 5 месеца за почти 5000лв и сложени още толкова за ремонти, за два месеца. Имам още едни 4-5000 да слагам да заприлича на кола, поне малко
.
Качи се и в е39, и после си прави заключения, така с писане няма да стане.
ПП: Почти на 45 съм и от повече от 20 години съм с 3-и серии-двуврати, и дете съм гледал с тях.
Къде съм го написал този празен коментар




Аз имам е46 и съм се возил в е39. Поддържам успешно за сега тройката. е39 не съм имал.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Благодаря на всички които помогнаха по въпросът ми
Получих достатъчно информация по темата.
Живи и здрави НАЗДРАВИ

Живи и здрави НАЗДРАВИ

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
hummer написа:То пък в крайна сметка един път се живее мамицата му да....Един път съм млад, пък и вече не чак толкоз млад
С това темата приключи .
Ако има химия между теб и колата ,ти сам ще искаш да я правиш перфектна и да наливаш пари в нея![]()
Няма значение е46 или е39.





[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Прочетох темата и ми стана интересна, за това реших да се включа с въпрос към автора:
Щом колата ти трябва за предимно градско каране и щом не искаш автоматик защо подяволите ти е Е39 или Е46? Това да си вземеш Е39 за градска кола е като да си купиш микробус и да ходиш с него на кафе.
Сега ще ти кажа аз какво направих на скоро и съм много доволен. Понеже освен извънградското понякога карам и градско, а и имах голям мерак да купя някаква кола си взех една фиеста на 3.5 години преди време. Сега си я карам из града и съм безкрайно доволен. Според мен това е идеалната кола за града, ако не ти трябва да разкарваш мнохо хора и много багаж насам-натам. Веднага ще дам сравнение за плюсовете на фиестата и на Е39-ката в града, така както аз ги усещам
Фиестата:
- Въпреки, че е бензинка гори 8-10/100 градско. Е39-ката въпреки, че е дизел харчи 12-14/100 градско.
- Фиестата е къса и маневрена. Паркира се лесно, разминаването по тесни улички е по-лесно, а хидравликата направо не се усеща в сравнение с Е39-ката.
- Понеже колата е почти нова не хлопа, не тропа и всичко й работи. На Е39-ката колкото и да я стягам все има по нещо за оправяне.
- Спред Euro NCAP фиестата е по-сигурно от Е39-ката.
- Понеже още е в гаранция не знам каква ще е поддръжката на фиестата, но предполагам, че ще е по-евтина.
- Не се занимавам да ходя по знайни и незнайни майстори и за всеки проблем да трябва да изчитам множество теми по форумите, за да разбера какво да правя.
- Понеже от такава фиеста никой нищо не иска не се притеснявам когато я оставя да пренощува навън дали няма да си я намеря без огледала.
- Фиестата ми е само 80 к.с., но в града това няма никакво значение, защото без никакъв проблем се движа заедно с трафика.
Е39-ката:
- Автоматикът е най-якото нещо в тази кола що се отнася до шофиране в града.
- Имам парктроник и ме радва много.
С две думи думи - за града Е39-ката не блести с нищо, а напротив. Нейните качества се проявяват чак когато излезна извън града.
Мояте препоръка - вместо да взимаш Е39, да започнеш ходене по мъките и да наливаш хиляди левове в нея по-добре си вземи нещо по-ново (може и чисто ново), което само ще караш и ще сипваш гориво. Това, че не държиш на автоматик ти отваря огромен избор от автомобили. Като за пример една нова Дачиа според мен за града е по-добре от дърто Е39.
Щом колата ти трябва за предимно градско каране и щом не искаш автоматик защо подяволите ти е Е39 или Е46? Това да си вземеш Е39 за градска кола е като да си купиш микробус и да ходиш с него на кафе.
Сега ще ти кажа аз какво направих на скоро и съм много доволен. Понеже освен извънградското понякога карам и градско, а и имах голям мерак да купя някаква кола си взех една фиеста на 3.5 години преди време. Сега си я карам из града и съм безкрайно доволен. Според мен това е идеалната кола за града, ако не ти трябва да разкарваш мнохо хора и много багаж насам-натам. Веднага ще дам сравнение за плюсовете на фиестата и на Е39-ката в града, така както аз ги усещам
Фиестата:
- Въпреки, че е бензинка гори 8-10/100 градско. Е39-ката въпреки, че е дизел харчи 12-14/100 градско.
- Фиестата е къса и маневрена. Паркира се лесно, разминаването по тесни улички е по-лесно, а хидравликата направо не се усеща в сравнение с Е39-ката.
- Понеже колата е почти нова не хлопа, не тропа и всичко й работи. На Е39-ката колкото и да я стягам все има по нещо за оправяне.
- Спред Euro NCAP фиестата е по-сигурно от Е39-ката.
- Понеже още е в гаранция не знам каква ще е поддръжката на фиестата, но предполагам, че ще е по-евтина.
- Не се занимавам да ходя по знайни и незнайни майстори и за всеки проблем да трябва да изчитам множество теми по форумите, за да разбера какво да правя.
- Понеже от такава фиеста никой нищо не иска не се притеснявам когато я оставя да пренощува навън дали няма да си я намеря без огледала.
- Фиестата ми е само 80 к.с., но в града това няма никакво значение, защото без никакъв проблем се движа заедно с трафика.
Е39-ката:
- Автоматикът е най-якото нещо в тази кола що се отнася до шофиране в града.
- Имам парктроник и ме радва много.
С две думи думи - за града Е39-ката не блести с нищо, а напротив. Нейните качества се проявяват чак когато излезна извън града.
Мояте препоръка - вместо да взимаш Е39, да започнеш ходене по мъките и да наливаш хиляди левове в нея по-добре си вземи нещо по-ново (може и чисто ново), което само ще караш и ще сипваш гориво. Това, че не държиш на автоматик ти отваря огромен избор от автомобили. Като за пример една нова Дачиа според мен за града е по-добре от дърто Е39.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
totopz написа:...
А замисли ли се, че някои хора просто не им харесват такива консервени кутии (било то и нови) и искат нещо с красив външен вид/интериор, екстри, звук и добро пътно поведение/динамика? Всички предимства, които си написал реално са:
1) по-евтино...
2) по-евтино...
3) по-малко притеснения от кражби и да не я чукнат (защото е кенеф), иначе казано по-евтино
И т.н.
За човек, който е преценил, че може да си позволи Е39 това не са предимства.

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Да си вземеш фиеста или дачия когато искаш бмв е много ама много голям компромис. Поддръжката на е39 вече не е чак толкова скъпа да не говорим колко части втора употреба има , че почти всички майстори ги знаят вече а колата е несравнима с много марки автомобили а камоли с тези двата. Плюс това 12-14 градско за дизел е не знам при какви условия при положение , че моята гори 10 зимата.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
In_Memoriam написа:искат нещо с красив външен вид/интериор, екстри, звук и добро пътно поведение/динамика?
Нека да разбием и този мит:
- Красотата е нещо субективно, но според мен повечето хора биха харесали повече фиестата ми отколкото дъртата ми Е39-ка.
- За екстрите донякъде си прав - Е39 има автомат, парктроници, темпомат, автоматични чистачки, навигация и климатроник. Като преимущество фистата има само един USB порт за флашки и iPod. Тук съм съгласен, че Е39-ката води, но нужни ли сами всички тези екстри в града? (автоматикът и парктроникът си трябват)
- Звук - не знам качвал ли си се в Е39 без HiFi, но звукът е ужасен. Тук фиестата бие с много.
- Добро пътно поведение - за повечето уравновесени хора градско означава каране с до 50 - 70 км/ч. До тази скорост по мое мнение и тестове фиестата с нищо не отстъпва на Е39.
Хора не искам да споря с никого, нито пък искам да кажа нещо лошо за любимата ни марка, но когато човек спира да бъде заслепен от мерака, остави настрана суетата и погледне малко реално на нещата според мен ще разбере, че Е39 на 12+ години е далече от перфектната градска кола. И тук изобщо не става въпрос за пари, а по-скоро за това, че с по-разумния избор човек може да си спести много нерви и ходене по мъките.
Поддръжката, за човек който иска да си поддържа колата (т.е. иска всичко да и работи) хич не е евтина. Частите са скъпи, за сметка на това заради възрастта на тези коли доста често нещо се прецаква.
И пак казвам - не сравнявам фиеста с Е39 като цяло, а само когато и двете се използват за градски коли. В града Е39 с нищо не блести. Поне това е моето мнение. Разбира се не искам да си налагам мнението на никого. Просто исках да погледнете на нещата и от друг ъгъл.
На мен лично вече ми писна да се чупи нещо по дъртата 5-ца и непрекъснато да се ровя по форумите за съвети, част и т.н. Искам просто да сипвам гориво и да карам.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Звук имам предвид този от двигателя, не от говорителите...
Не прави грешката да приравняваш твоята Е39 с всички останали Е39. Е39 се намира от 3к до 30к (цената на нова Фиеста може би) като общото между трите е нищо. Относно звука от говорителите, при Е39 се предлага много по-високо ниво от Hi-FI и DSP, наречено M-Audio. Ако не си имал възможността да го чуеш го направи и ще ти обърне някои представи.
Аргументите с годините не ги приемам, след като съм се нагледал на консерви от този тип (Дачия, които даде за пример по-рано), които се разпадат още преди да им е изтекла гаранцията от 5 години.
Не прави грешката да приравняваш твоята Е39 с всички останали Е39. Е39 се намира от 3к до 30к (цената на нова Фиеста може би) като общото между трите е нищо. Относно звука от говорителите, при Е39 се предлага много по-високо ниво от Hi-FI и DSP, наречено M-Audio. Ако не си имал възможността да го чуеш го направи и ще ти обърне някои представи.
Аргументите с годините не ги приемам, след като съм се нагледал на консерви от този тип (Дачия, които даде за пример по-рано), които се разпадат още преди да им е изтекла гаранцията от 5 години.

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Моето Е39, с което правя сравнението е от 2002 година. Като състоянеи сигурно е по-добре от 90% от Е39-ките, които се движат по пътищата. Не споря, че има опции за добър звук в тази кола, но стандартното ауди е пълна скръб.
Относно Дачиите и т.е. - знам че са смотани и дървени коли и след 5 години сигурно ще се усещат по-зле от дъртите Е39-ки, но кой е казал, че ще караш такава кола доживот? Взимаш си една нова Дачийка, караш 3-4 години и сменяш с нова.
Разбира се не изключвам вероятността да греша за всичко, което казах по-рано. Просто съм много доволен от новата си фиестичка и от както я взех вече гледам по друг начин на колите.
Относно Дачиите и т.е. - знам че са смотани и дървени коли и след 5 години сигурно ще се усещат по-зле от дъртите Е39-ки, но кой е казал, че ще караш такава кола доживот? Взимаш си една нова Дачийка, караш 3-4 години и сменяш с нова.
Разбира се не изключвам вероятността да греша за всичко, което казах по-рано. Просто съм много доволен от новата си фиестичка и от както я взех вече гледам по друг начин на колите.
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
totopz написа:Моето Е39, с което правя сравнението е от 2002 година. Като състоянеи сигурно е по-добре от 90% от Е39-ките, които се движат по пътищата. Не споря, че има опции за добър звук в тази кола, но стандартното ауди е пълна скръб.
Относно Дачиите и т.е. - знам че са смотани и дървени коли и след 5 години сигурно ще се усещат по-зле от дъртите Е39-ки, но кой е казал, че ще караш такава кола доживот? Взимаш си една нова Дачийка, караш 3-4 години и сменяш с нова.
Разбира се не изключвам вероятността да греша за всичко, което казах по-рано. Просто съм много доволен от новата си фиестичка и от както я взех вече гледам по друг начин на колите.
Доколкото разбрах идеята за още една кола е да минеш по-евтино, но парите които си дал( най-вероятно 15к++) застраховки и данъци ако беше ги спестил с тях щеше да си караш е39-ката дълго време градско и извънградско. Не знам при вас как е ама аз като карам градско ми е малко "офроуд" и винаги бих предпочел е39 пред фиеста дори за градско каране.
Последна промяна bioz на 15 Сеп 2015, 17:31, променена общо 1 път
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Фиестата си я взех, защото ме бодеше да си купя нещо. Не бях си купувал кола от повече от година и не издържах 
Взех я за 12 300 на 75 000 км. Общо взето е с 1/3 по-скъпа от Е39-ката, но се надявам тя да не се троши. А Е39-ката за година подмина тази цена.

Взех я за 12 300 на 75 000 км. Общо взето е с 1/3 по-скъпа от Е39-ката, но се надявам тя да не се троши. А Е39-ката за година подмина тази цена.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
totopz написа:Прочетох темата и ми стана интересна, за това реших да се включа с въпрос към автора:
Щом колата ти трябва за предимно градско каране и щом не искаш автоматик защо подяволите ти е Е39 или Е46? Това да си вземеш Е39 за градска кола е като да си купиш микробус и да ходиш с него на кафе.
Сега ще ти кажа аз какво направих на скоро и съм много доволен. Понеже освен извънградското понякога карам и градско, а и имах голям мерак да купя някаква кола си взех една фиеста на 3.5 години преди време. Сега си я карам из града и съм безкрайно доволен. Според мен това е идеалната кола за града, ако не ти трябва да разкарваш мнохо хора и много багаж насам-натам. Веднага ще дам сравнение за плюсовете на фиестата и на Е39-ката в града, така както аз ги усещам
Фиестата:
- Въпреки, че е бензинка гори 8-10/100 градско. Е39-ката въпреки, че е дизел харчи 12-14/100 градско.
- Фиестата е къса и маневрена. Паркира се лесно, разминаването по тесни улички е по-лесно, а хидравликата направо не се усеща в сравнение с Е39-ката.
- Понеже колата е почти нова не хлопа, не тропа и всичко й работи. На Е39-ката колкото и да я стягам все има по нещо за оправяне.
- Спред Euro NCAP фиестата е по-сигурно от Е39-ката.
- Понеже още е в гаранция не знам каква ще е поддръжката на фиестата, но предполагам, че ще е по-евтина.
- Не се занимавам да ходя по знайни и незнайни майстори и за всеки проблем да трябва да изчитам множество теми по форумите, за да разбера какво да правя.
- Понеже от такава фиеста никой нищо не иска не се притеснявам когато я оставя да пренощува навън дали няма да си я намеря без огледала.
- Фиестата ми е само 80 к.с., но в града това няма никакво значение, защото без никакъв проблем се движа заедно с трафика.
Е39-ката:
- Автоматикът е най-якото нещо в тази кола що се отнася до шофиране в града.
- Имам парктроник и ме радва много.
С две думи думи - за града Е39-ката не блести с нищо, а напротив. Нейните качества се проявяват чак когато излезна извън града.
Мояте препоръка - вместо да взимаш Е39, да започнеш ходене по мъките и да наливаш хиляди левове в нея по-добре си вземи нещо по-ново (може и чисто ново), което само ще караш и ще сипваш гориво. Това, че не държиш на автоматик ти отваря огромен избор от автомобили. Като за пример една нова Дачиа според мен за града е по-добре от дърто Е39.
Колега порчетох коментара ти. Разбирам гледната ти точка. Останалите от форума обичат малко остро да защитават марката, но не им се сърди Правят го от голяма любов към нея


Предполагам, че си човек като мен, който обича да си прави сметка и да преценя кое си заслужава и кое не. Вероятно вече са ти минали младежките мераци да се гъзариш с колата, може би защото си над 30, но аз не съм


За кражбите и скъпото.... не искам шибаната ни държава да ме кара да се лишавам/отказвам от това, което искам и което обичам... Ще драпам със зъби и нокти за това което искам и така се помня от както съм жив и досега да благодаря на Господ винаги съм получавал това, което искам по един или друг начин.
Обичам да шофирам, а да шофирам кола с такова име и с такова усещане вътре в нея за мен означава много. Обичам да правя глезотийки с колата и да си вдигам адреналина (винаги с граници и голяма предпазливост, на места и във време, където/когато е безопасно или поне риска е сведен до минимум). Харесвам тежките и стабилни коли като например е39/е38. Харесвам и спортните. Не харесвам тези които не съм изброил


И като казах, че обичам да си правя сметка... ами като я направя излиза, че ще се оръся с разходи за сметка на щастието ми, което е безценно


Това да загърбиш най-съкровенните/детските си мечти, желания, талант, винаги излиза по-скъпо от цената необходима да ги постигнеш и да им се насладиш



Когато бях на 18-22 За мен беше много важно озвучението в колата. (бас каси стъпала нз ти ко... пубертетска работа) 3 години по-късно вече не го намирам за толкова важно. Когато карам, карам. Когато слушам музика слушам в къщи на скъпата система СОНИ. Ако се налага дълъг път или шофиране по задължение тогава пускам музика. През останалото реме слушам как колата ми говори.
Не обичам и не ползвам автоматици, темпомати, ABS, парктроници, ASC/DSC и др. Такива системи, когато шофирам за удоволствие, защото те разрушават връзката между човека и автомобила. НО ВЪПРЕКИ ТОВА ГИ НАМИРАМ ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ВЪВ ВСЯКА ЕДНА СЪВРЕМЕННА КОЛА. Когато карам за удоволствие ги изключвам подред без ABS, иначе всичко е включено особено, когато кара приятелката ми!



Карам баварец не заради екстрите му... Карам го заради усещането му... Заради тръпката, която създава.
За парктроника ако е толкова важно има китайци по 30лв, които са сполучливи и карат дълго време без проблем, моят баварец няма и си сложиш вече 2г работи безотказно и безпроблемно, а има и по-скъпи. Въпрос на желание.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани