Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
А като споменахте за подтемата в тази тема, я глейте сега тук какво става?
http://bmwpower-bg.net/news/1108-Ima-li ... ontrola%3F

http://bmwpower-bg.net/news/1108-Ima-li ... ontrola%3F
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ivoaudi написа:А като споменахте за подтемата в тази тема, я глейте сега тук какво става?![]()
http://bmwpower-bg.net/news/1108-Ima-li ... ontrola%3F
Еее човече ! хахахахах ! От къде го изкопа това








- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Ето и от мен от същият сайт
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/3-seri ... s-bmw-320d
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/2-seri ... M1%20video

http://www.autoexpress.co.uk/bmw/3-seri ... s-bmw-320d
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/2-seri ... M1%20video
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
И кое му е скъпото и проблемното ,на който и да е двигател бензинов на е46 ?? За мене са изключително добре измислени двигатели ,много интелигентно направени ,в същото време не толкова сложни за разучаване (повечето майстори отдавна са ги разучили) и ремонт .Всичко се сменя лесно и е на достъпни цени.Аз лично с моето 2.8 купе не съм имал 2 години никакъв проблем да чукам на дърво.Сменям си маслото с хубаво 5в40 и не повече от 9-10 хиляди км.Ролки и ремъци,филтри и това е . Лек ремонт на о ринговете защото малко претрисаше докато е студена. А и стартера правих,но аз съм си виновен,защото 1 месец я мъчих зимата със скапан акумулатор . Сега мърка като котенце.Не знам за другите двигатели,но от наблюдения мисля,че дали е 330ска или 318ска ако се гледа и поддържа,без да се оставят започнали да се обаждат проблеми,са много стабилни машини.Като цяло и с другите марки е така,дали ще е опел,голф,рено ,няма лоша кола има лошо гледана ...може да е клише ,но това е моето мнение.
Не може да я караш постоянно в прекъсвача,гарнитурата да е изпърдяла и да сълзи масло ,от дюзите гориво,ламда сондата да е на половин милион км ,постояно да мъчиш горивната помпа с 2 литра бензин ,да нямаш 90-100 лева поне маслото да й смениш и да казваш колко се трошила 318ската и колко скъпа била за поддръжка....
Не може да я караш постоянно в прекъсвача,гарнитурата да е изпърдяла и да сълзи масло ,от дюзите гориво,ламда сондата да е на половин милион км ,постояно да мъчиш горивната помпа с 2 литра бензин ,да нямаш 90-100 лева поне маслото да й смениш и да казваш колко се трошила 318ската и колко скъпа била за поддръжка....

- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Другите марки са шитня за мен лично..след 28 лични коли,между които никога не е присъствала марката БМВ,с ръка на сърцето казвам,че друга марка няма.Всяка барака като закупя на следващия ден още се почва сваляне на ангренажен ремък,ролки,пистови ремъци,смяна на масла,дебитомери и т.н.На Ауди за да смениш ангренажа пада цялата предница.На БМВ поне на 318 има място още един двигател да насадя.Всичко в БМВ е с обикновенни ключета от 8мм до 17мм и тук там някой торкс обикновен.На Фиат Мареа-та за да си сменя ангренажа си закупих професионални ключове като за сервиз с име
.То не бяха различни болтове и гайки номера 16 и 18мм по всевъзможни планки и измислени щангички.Ключ номер 20 и 23мм никъде не ми се е налагало да ползвам освен във фиат-а,една френска и да един роувър ми взе ъкъла с тея цолове там
.Още първия ден като си купих Опел Вектрата 1.6 16в така наречения маслояд на магистралата превъртя с три зъба ангренажното колело на коляновия вал.Какво от това,че предния собственик беше сменил всичко по ангренажа в оторизиран сервиз даже ми и представи фактура.Ремъка беше изронен,16 клапана със 16 водача бяха леш.На другия ден сам си свалих главата,но колкото и да разбираш я дадох в сервиз,който се занимава само с глави за избиване/набиване на нови водачи,шлайф,миене,нови клапани,гумички,семеринги на разпред валовете.Чисто нова глава общо взето с тотал около 850лв на стар Опел,който струва горе долу толкова
.Но сагата не свърши само с това.След монтиране на новата цилиндровата глава Орел-ъ взе да гори 1 литър масло на 300км
.Айде пак в размисли и четене по форумите.Оказа се феномен при тези двигатели на Опел,че като уплътниш главата започва да изпуска отдолу
като стар дядо.Айде пак главата долу,чистене яко нагар от горивните камери,всмукателен и изпускателен колектор,портовете на главата и то само за около 1000км толкова нагар беше направила отгоре на буталата и камерите,че като мерих компресия с компресомера отчете 19-20 атмосфери
.Колкото горе-долу Форда ми Орион 1.6 дизел
.След почистване на нагарите по главата нищо не пипнах щото така или иначе си беше нова,но последва покупка на 4 нови бутала със сегментите и лагери.Още едни 1000 лв отидоха ей така.Сега и капка масло не гори,а аз си имам перфектен Опел спрян до БМВ-то на цена около 1000лв струващ ми повече от Бавария-та.На БМВ-то смених само два задни спирачни диска с накладките за 105 лв от един склад дето ползвам отстъпка.Пак от там дисковете за Опел-а ми струваха около 150лв.Колко ме плашиха за скъпите части на БМВ спрямо другите марки,а то излезе,че цените даже са по долу от тях.Друго се сетих отварям двата капака на двигателя на БМВ-то и Опел-а.Паля ги и двете ги оставям да работят на място-ослушвам се като глуха свиня в царевица,ма то колкото и да си глух на Опела още като го запалиш почват да тракат хидравличните повдигачи,после като утихнат те почва някакво чукане като от бутален болт-металическо някво,което адски дразни.От там почват своята симфония ролките с някакви щракания и пукания
.БМВ-то уж с верига,която приблизително трябва да издава близо 2 пъти по силен шум отколкото двигател с ангренаж,но обратно на физичните и всякакви закони е близо 2 пъти по-тихо,а ОрелЪ съм го сглобявал по учебник с добрите уж марки нови части на пазара.Не мисля,че имам вече желанието и страстта да сменям марките коли и все уж следващата да е по-добра от предната.Като с жените,но доста скъпо удоволствие ми излезе.








Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
@Atanas328, все пак караш M52 което няма проблем с маслените сегменти. я вземи някое M54 особено както даваш пример с B30 и виж какво става с разхода на масло, някъв ужас е в 90% от случайте и всички останали M54-ки (айде 90% от тях,тези след 200к км.) страдат си от маслени сегменти и това е, писано е много по темата.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
inj.stoichev написа:ivoaudi написа:А като споменахте за подтемата в тази тема, я глейте сега тук какво става?![]()
http://bmwpower-bg.net/news/1108-Ima-li ... ontrola%3F
Еее човече ! хахахахах ! От къде го изкопа това![]()
Т'ва е много грубо нагласено състезание!... Те съботират ефективността на самите системи еба'ти... Ако са задействани предварително въшката толкова ще изостане назад, че хищниците на обратно към полото да карат то пак няма да може да ги настигне!!!
![]()
![]()
![]()
Иначе е весело
![]()
Е, не знам за хищниците от видеото, но постнах смешката именно за да те защитя поне малко от хищниците от форума.Които бая си те бяха награбили междувпрочем. Ти пък сега се отмяташ сам от тезата, която така ревностно защитаваше само до преди два дни. Последно сега, Полото, върви или не??Забележи, че ПОЛШЕТО, което сега наричаш въшка е дори 1.0, а не 1.4..... А че въпросните системи са бошлаф, то е ясно.Такива "системи", дето ще ги чакам аз по една седмица да се задействат и после да им се радвам........

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ivoaudi написа: Е, не знам за хищниците от видеото, но постнах смешката именно за да те защитя поне малко от хищниците от форума.Които бая си те бяха награбили междувпрочем. Ти пък сега се отмяташ сам от тезата, която така ревностно защитаваше само до преди два дни. Последно сега, Полото, върви или не??Забележи, че ПОЛШЕТО, което сега наричаш въшка е дори 1.0, а не 1.4..... А че въпросните системи са бошлаф, то е ясно.Такива "системи", дето ще ги чакам аз по една седмица да се задействат и после да им се радвам........С други думи, човека с който се "състезавам" отдавна, отдавна се е прибрал у тях и сигурно вече вечеря с жена си, а аз все още се подготвям за рейсинг, кой като мене. Ай мерси, няма нужда, никакъв саботаж не е това, а реалност!
Благодаря ти за подкрепата

За полото с риск да се потретя... на първа е изключително пъргаво и лепи за седалката яко още при 2000рпм ... (1.4) на 1ва ще узори 316ка. А от летящ старт с 2000рпм ще му скъса шортите на тва 316 с неговите 100к.с.

НО полото не може да надбяга нито един баварец


1. Въпреки че се развърта още в ниски обороти- на 3000 достига максимума на въртящият му момент се задържа за много кратко време до 4700рпм и от там на татък мощността му рязко спада и до червения сектор е супер зле... по-добре да смениш предавката още на 4700рпм, и излиза че се едно караш дизел... таван 4700 оборота.... просто е безсмислено да го цедиш повече - ефекта е отрицателен и предавките все едно стават супер къси.
2. мотора е малък и със всяка изминала предавка става все по-умряло магаре. Най-голяма сила има на 1ва, бива го и на 2ра от там на татък е плачевно......,
докато един баварец е най-слаб на 1ва защото е много тежък а на 3,4,5 му е силата поне аз така го усещам, а и на много места пише, че е най-еластичен е на 4та предавка.
3. Пуловера - Никаква аеродинамика, както казва един мой приятел има аеродинамична форма на хладилник

4. Polo III (6N/6KV) 1.4 (60 Hp) 116/3000 Nm 0-100 15,5секунди
5. БМВ е36 316 (100hp) 141/4250 Nm 0-100 15секунди
Както виждате разликата е половин секунда... и бавареца я получава не на 1ва гаранция. Типичен ластик... полото стартира с малко преднина и после големия лош вълк го схрусква на 2ра и 3та

А иначе за системите, не им разбирам не съм карал кола с такива глезотийки.
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
0-100 за 15 секунди? И това е "големия лош вълк"? 

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Хората като са ги проектирали тия коли изобщо не са имали представа кви бегачки ще станат тука 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Айде без 316 да ускорява от 0 -100 за 15 секунди имал съм две такива тъй ,че леко малко! Карал съм и посоченотто поло от теб еми какво да ти кажа . Ако полото ти беше двувалката 1,4 16 v можеше и да се съглася с теб. И мисля че темата ти стана такъв бошлав за , което ти имаш главната вина . 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
inj.stoichev написа:Lenco написа:.........
ПП: Заменям здрав S54B32 за 8бр Поло 1,4, на кола е и може да се чуе.
Иначе в подтемата на тази тема![]()
Намира се само 1 поло 1,4 с ръжда до дръжките на вратите
![]()
![]()
![]()
Може би да го трампим за 1 бутало ще си ги сложа на стената в хола
Имам и 4бр. бутала от онова с54 дето си загуби 6-тото, но честно казано нямам мерак за Поло. Преди време щях да си вземам едно за в града, но на едно кръстовище, докато го пробвах се вдигна на две гуми, слязох и се прибрах пеш.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ТВа ли беше?

И така ли застана на 2 гуми, на дЗадни или странично на две


И така ли застана на 2 гуми, на дЗадни или странично на две



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
K_Ilkov написа:ТВа ли беше?
И така ли застана на 2 гуми, на дЗадни или странично на две![]()
Говорим за 1.4 мотора, а не за 1.1

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Абе като не им разбирам трябваше да си трая ама ...
пп. е46 двоен стоп няма

пп. е46 двоен стоп няма


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]