или помагаите или отивам в клуб алфа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

или помагаите или отивам в клуб алфа

Мнение от MAGNAT » 23 Ное 2006, 22:50

много пьти сам писал за проблема но никакво смислено обяснение,кагато си иска колата се изтрелва супер вси4ко е идеално а в следващия момент става една мудна,тромава,регатата ми с 100коня 6е я бега,и сам забелязал 4е когато стане такава мудна сменя и гласа баварския рев из4езва,все едно не6то се е запу6ило,когато го направи тоя проблем я ка4вам на маг. карам с 190,200 2,3 мин и после пак се отпу6и,странно но това са фактите на диаг. не показава ни6о,катализатор,гьрне ли се запу6ва незнам,и догодина мисля да взема една 156 2,4д и да забравя за тая марка,ако не се ре6и проблема,дали не е дебитимер гледам 4е е сменян стария бе6е в багаж.моля даите идеи
Газ,смyкач и ляв мигач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Ное 2006, 23:06

замерете налягането на бензина
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 24 Ное 2006, 1:00

на диагностика ходил ли си въобще
ИзображениеИзображение
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 24 Ное 2006, 3:50

вземи си алфичка, тогава ще се наиграеш :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 24 Ное 2006, 9:39

при палене имали някакви симптоми тоя М50Б20 е добър мотор
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Ное 2006, 10:47

MAGNAT виж сега от това което си написал на мен лично ми прилича на бензинова помпа.Като се каже че е изгоряла това не значи че тя не върти.Просто не дава необходимото налягане тя си има живот.Понякога спира като я удариш леко тръгне пак да върти и така.Ако не дава дастотъчното налягане в шината на дюзите налягането трябва да бъде 3 бара каето се държи постоянно от бензиновия клапан ако падне под тези стойности именно заради помпата дюзите почват да пикаят и вървежа на колата се влошава много.На старата ми 520 24V правеше така като на теб дари по някай път не щеше да стигне да прекъсвач.Често ми даваше грешка в ламда сондата.Значи общо взето от тая помпа могат да дойдат много други проблеми каито биха излезли на диагностиката.Зада провериш тая помпа дали е наред остави колата с малко бензин или си налей в едно туба и карай докато ти свърши в резервоара.Като сипеш бензин и завартиш колата трябва да запали от първия път и то без да я вартиш много на стартер.Ако стане обратното да запали от 3-4 път 100% помпата ти се е***а и направо я сменяй.Моите премеждия продължиха 1г. си спомням с тая помпа докато колата не спря на цяло и те уверявам че става точно в най-неподходящия момент затова че ноправи това което ти казах и евентуално след смяната на помпата ще видиш наистина как върви колата нема да има нищо общо с преди ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Ное 2006, 11:18

dinozab написа:...

Много сложна тая проверка бре :mhihi: :mhihi: :mhihi: Има едно чудо наречено манометър, измислено е много отдавна ;)
А сега сериозно, добрите сервизи имат манометри с които се мери налягането в горивната система. Манометърът се закача успоредно на системата и се правят замервания в различен режим на работа. Това означава, че замерването не се прави за 2-3 минути. Ако се опитат да го направят така, значи нищо не са направили :evil:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Ное 2006, 11:27

TheBoss написа:
dinozab написа:...

Много сложна тая проверка бре :mhihi: :mhihi: :mhihi: Има едно чудо наречено манометър, измислено е много отдавна ;)
А сега сериозно, добрите сервизи имат манометри с които се мери налягането в горивната система. Манометърът се закача успоредно на системата и се правят замервания в различен режим на работа. Това означава, че замерването не се прави за 2-3 минути. Ако се опитат да го направят така, значи нищо не са направили :evil:

Че кое му е толкоз сложното бре става за нула време ама поне е ситорно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 25 Ное 2006, 23:31

на няколко пати сьм я оставял без тундж и като сложа и запаля пали лесно,но това е било отдавна а не помня дали е правило тези мизерии тогава,ше я карам някаде да се мери нал. ина4е силно се замислям за една 156.мерси за мненията
Газ,смyкач и ляв мигач


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 26 Ное 2006, 15:04

Я се разрови в форума на АЛФА, да видиш там в какви филми влизат хората.В момента в който я купиш АЛФАТА вече си обречен да я караш с регистрация ВТ или казано по друг начин ВЕЧНО ТВОЯ . Това са коли които се продават много трудно,развалят се повече в пъти от БМВ и не държат цена. Другото което е, че не вървят чак толкова колкото изглежда настървеният им външен вид.Единственото хубаво нещо което притежават итал.коли това е дизайна.Ако пък чак толкова си намразил БМВ-то, и искаш бърза и пъргава кола ,пробваи с АУДИ 1.8Т 150к.с или с ХОНДА СИВИК 160к.с и ще се увериш че БМВ не е от най големите изтребители, а просто престижна марка със спортен характер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Ное 2006, 18:38

бе и един познат си взема 2.4 JTD алфа, та влезна у големия филм - 3 бона турбо, после гумена шайба на коляновия вал (?) по 400 кинта, смени я още един път щото фалшива, та стана около 20 бона алфата му :mhihi: гори като зил и не върви чак толкова ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 26 Ное 2006, 23:12

както е казано кой каквото си има тва си фали,по принцип не искам да сменям марката и сьм навитак на е39 тдс,но все о6те са им високи цени4ките за сьжаление,незнам след падането на ддс как ще са им цените,слу6ал сьм за истории по 10 бона по кюст. кьщи ма незнам дали е верно за такива пари веднага 6е клавна,искам да е дизел над 136кс остава или 156 или е39
Газ,смyкач и ляв мигач

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Ное 2006, 0:15

Прощавайте за оффтопика, ма защо не съм аз пред тази дилема - Е39ТДС или 156 :mhihi: :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Ное 2006, 0:16

и аз съм пред дилема ама между БМВ и БМВ :mhihi:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Ное 2006, 0:23

Кажи? :mhihi:
BMW only!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook