Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Здравейте колеги,да не отварям 2 теми искам да питам за 2 неща.
1.Смених модула 001(поръчах си чисто нов от ибей преди няколко месеца) + 2та задни датчика.Като цяло всичко е 6,до момента в който не завали дъжд и тогава ми светват лампите и след това 2-3 дена продължават да светят и явно като изсъхне гривата на абс-а или датчиците лампита гаснат сами.На диагностика ми записва заден десен датчик,след изтриване на грешката лампита изгасват,до момента в който не потегля и тогава пак светват.Това го прави единствено след като е валяло дъжд.Някакви идеи ? На мен ми казаха,че с луфтомер трябвало да се регулира датчика спрямо гривата.Ако е така на какво разстояние ? П.с датчиците са чисто нови,но не са оригинални.Ако трябва ще си взема оригинални 2ра употреба,но не ми се дават 320лв за един датчик чисто нов.
2.Искам да попитам също да си сложа музика в колата,но не ОЕМ,защото фабричната не ме задоволява,а за DSP не ми се разправя.Също така си имам усилвател много добър Магнат 1.2киловата.В момента съм с БМ-24 и малката навигация,но на модула няма изход за усилвател.Искам да помоля някой,който е по в час с нещата да ми обясни как мога да си вържа усилвателя,пък от тук насам колоните са лесни
Благодаря предварително колеги и приятен ден от мен

1.Смених модула 001(поръчах си чисто нов от ибей преди няколко месеца) + 2та задни датчика.Като цяло всичко е 6,до момента в който не завали дъжд и тогава ми светват лампите и след това 2-3 дена продължават да светят и явно като изсъхне гривата на абс-а или датчиците лампита гаснат сами.На диагностика ми записва заден десен датчик,след изтриване на грешката лампита изгасват,до момента в който не потегля и тогава пак светват.Това го прави единствено след като е валяло дъжд.Някакви идеи ? На мен ми казаха,че с луфтомер трябвало да се регулира датчика спрямо гривата.Ако е така на какво разстояние ? П.с датчиците са чисто нови,но не са оригинални.Ако трябва ще си взема оригинални 2ра употреба,но не ми се дават 320лв за един датчик чисто нов.
2.Искам да попитам също да си сложа музика в колата,но не ОЕМ,защото фабричната не ме задоволява,а за DSP не ми се разправя.Също така си имам усилвател много добър Магнат 1.2киловата.В момента съм с БМ-24 и малката навигация,но на модула няма изход за усилвател.Искам да помоля някой,който е по в час с нещата да ми обясни как мога да си вържа усилвателя,пък от тук насам колоните са лесни



- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Колега, вземи си датчик втора ръка, карал съм по 50 хил км с такъв а цената е 20-30 лв и най важното че са оригинални.

Re: Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Mamar4o написа:но не ми се дават 320лв за един датчик чисто нов.
:
От какво е този датчик бе колега


- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Аз ги взех за по 70лв чисто нови.А това дето ми казаха,че трябвало да се регулират с луфтомер вярно ли е ?
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Лампи АБС и АСЦ и свързване на музика на БМ-24
Щом проблема се появява когато е мокро(вали или е валяло) защо трябва да сменяш датчици?!?! Те са нови, както и модула, а и в сухо време не ти правят проблеми!
Според мен проблема е в кабелите и буксите по колата от задните и предните датчици до модула.
Това с луфтомери и проблеми с гривни ....
го забрви, не е ладичка или москвич или опел.
Ако беше проблем с "гривната за абс" на главината... майсторите ще я чистят ли.
тази гривна, или ще я сменят
, или изолират да не се мокри.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Според мен проблема е в кабелите и буксите по колата от задните и предните датчици до модула.
Това с луфтомери и проблеми с гривни ....



Ако беше проблем с "гривната за абс" на главината... майсторите ще я чистят ли.




Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани