Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Мотора е м52б28 от е39 - 1998г.
Присаден е в друго купе и сега за да може да се прави каквато и да е интервенция по него трябва да се сложи въпросната букса.
Имам 22 пиновата от е36, вярвам, че трябва да стане. Въпроса е кои кабели къде да свържа ?
Имате ли някаква схема под ръка ?
Освен това мотора си търси спийд сигнал, който няма как да му осигуря, тъй като колата няма ABS.
Може ли това да се манипулира с диагностика, така че мотора да не търси вече този спийд сигнал ?
Мерси
Присаден е в друго купе и сега за да може да се прави каквато и да е интервенция по него трябва да се сложи въпросната букса.
Имам 22 пиновата от е36, вярвам, че трябва да стане. Въпроса е кои кабели къде да свържа ?
Имате ли някаква схема под ръка ?
Освен това мотора си търси спийд сигнал, който няма как да му осигуря, тъй като колата няма ABS.
Може ли това да се манипулира с диагностика, така че мотора да не търси вече този спийд сигнал ?
Мерси



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
14пин -> +
16пин -> + при контакт
19пин -> -
20пин -> х6011/4пин (бял/виолетов)
Може да се манипулира, но с диагностика, едва ли.
16пин -> + при контакт
19пин -> -
20пин -> х6011/4пин (бял/виолетов)
Може да се манипулира, но с диагностика, едва ли.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Добре, какъв софтуер е необходим за да се премахне изискването на този сигнал от абс-а ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Освен посочените от колегата пинове се сещам и за прослувутия CAN сигнал.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани