Halogen към Xenon (проблеми и съвети)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: HID към Xenon (проблеми и съвети)
///Max написа:Здравейте,
Това е първото ми мнение във форума. Фен съм на марката и следя форума от много години. Радвам се да кажа, че вече успях да се сдобия с дългоочаквания завършващ елементЗа мен това беше Е46 купе. Съдбата ме срещна с фейслит 2003-та 330cd.
Надявам се не нарушавам някое от правилата във форума. Ако е така ще приема всякаква критика.
По конкретния въпрос четох из 19 страници в раздела но не открих решение на моя проблем и затова реших да отворя тема в която да се посъветвам с вас.
Колата ми е с халогенни крушки. Тъй като е фейслифт, фара е с лупа. Предния собственик е монтирал ксенон (не OEM) и резултата не е добър. Снопа светлина не е отсечен правилно. Левия фар бие на 45 градуса встрани и на 15 градуса нагоре (грубо).
Фара има 3 възможност за корекции:
1. Автоматичните при даване на контакт по височина
2. Отвътре с "врътка" на таблото (до тази за светлината на таблото)
3. Механично от самия фар по хоризонтала и вертикала
1. и 2. работят но 3. не работи и за двата фара. Тъй като отклонението е много голямо а и в други форуми четох, че като се развали adjuster-а на фаровете те "увисват" и сочат надолу, огледах фаровете. Видях че на въпросния фар крушката сякаш не ляга много добре в гнездото си. Разместих я наляво надясно и видях че снопа светлина се променя много при най-малкото движение и започнах да се чудя дали проблема не е толкова от регулирането, колкото от крушката или лупата. След малко четене имам три въпроса:
1. Има ли разлика между лупите на халогенния и ксеноновия фар на фейслифта и трябва ли да се мисли за смяна на лупата или фара?
2. Има ли възможност крушката да не е качествена и проблема да е от нея?
3. Може ли да ме посъветвате какво да правя с регулирането на фара тъй като не ми се иска да го разглабям (нали са залепени ...)?
Ще ми е полезна всякаква информация.
Благодаря ви.
Ти колко си сигурен,че имаш фрабични лупи без ксенон ?Защото почти не вярвам да съществува този вариянт.....
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: HID към Xenon (проблеми и съвети)
Gqbriel написа:///Max написа:Здравейте,
Това е първото ми мнение във форума. Фен съм на марката и следя форума от много години. Радвам се да кажа, че вече успях да се сдобия с дългоочаквания завършващ елементЗа мен това беше Е46 купе. Съдбата ме срещна с фейслит 2003-та 330cd.
Надявам се не нарушавам някое от правилата във форума. Ако е така ще приема всякаква критика.
По конкретния въпрос четох из 19 страници в раздела но не открих решение на моя проблем и затова реших да отворя тема в която да се посъветвам с вас.
Колата ми е с халогенни крушки. Тъй като е фейслифт, фара е с лупа. Предния собственик е монтирал ксенон (не OEM) и резултата не е добър. Снопа светлина не е отсечен правилно. Левия фар бие на 45 градуса встрани и на 15 градуса нагоре (грубо).
Фара има 3 възможност за корекции:
1. Автоматичните при даване на контакт по височина
2. Отвътре с "врътка" на таблото (до тази за светлината на таблото)
3. Механично от самия фар по хоризонтала и вертикала
1. и 2. работят но 3. не работи и за двата фара. Тъй като отклонението е много голямо а и в други форуми четох, че като се развали adjuster-а на фаровете те "увисват" и сочат надолу, огледах фаровете. Видях че на въпросния фар крушката сякаш не ляга много добре в гнездото си. Разместих я наляво надясно и видях че снопа светлина се променя много при най-малкото движение и започнах да се чудя дали проблема не е толкова от регулирането, колкото от крушката или лупата. След малко четене имам три въпроса:
1. Има ли разлика между лупите на халогенния и ксеноновия фар на фейслифта и трябва ли да се мисли за смяна на лупата или фара?
2. Има ли възможност крушката да не е качествена и проблема да е от нея?
3. Може ли да ме посъветвате какво да правя с регулирането на фара тъй като не ми се иска да го разглабям (нали са залепени ...)?
Ще ми е полезна всякаква информация.
Благодаря ви.
Ти колко си сигурен,че имаш фрабични лупи без ксенон ?Защото почти не вярвам да съществува този вариянт.....
Всички Е46 купе фейслифт,излизат от завода с фабрични лупи без ксенон.Моята е 2004',с лупи и без ксенон.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: HID към Xenon (проблеми и съвети)
Maxmadness написа:Gqbriel написа:///Max написа:Здравейте,
Това е първото ми мнение във форума. Фен съм на марката и следя форума от много години. Радвам се да кажа, че вече успях да се сдобия с дългоочаквания завършващ елементЗа мен това беше Е46 купе. Съдбата ме срещна с фейслит 2003-та 330cd.
Надявам се не нарушавам някое от правилата във форума. Ако е така ще приема всякаква критика.
По конкретния въпрос четох из 19 страници в раздела но не открих решение на моя проблем и затова реших да отворя тема в която да се посъветвам с вас.
Колата ми е с халогенни крушки. Тъй като е фейслифт, фара е с лупа. Предния собственик е монтирал ксенон (не OEM) и резултата не е добър. Снопа светлина не е отсечен правилно. Левия фар бие на 45 градуса встрани и на 15 градуса нагоре (грубо).
Фара има 3 възможност за корекции:
1. Автоматичните при даване на контакт по височина
2. Отвътре с "врътка" на таблото (до тази за светлината на таблото)
3. Механично от самия фар по хоризонтала и вертикала
1. и 2. работят но 3. не работи и за двата фара. Тъй като отклонението е много голямо а и в други форуми четох, че като се развали adjuster-а на фаровете те "увисват" и сочат надолу, огледах фаровете. Видях че на въпросния фар крушката сякаш не ляга много добре в гнездото си. Разместих я наляво надясно и видях че снопа светлина се променя много при най-малкото движение и започнах да се чудя дали проблема не е толкова от регулирането, колкото от крушката или лупата. След малко четене имам три въпроса:
1. Има ли разлика между лупите на халогенния и ксеноновия фар на фейслифта и трябва ли да се мисли за смяна на лупата или фара?
2. Има ли възможност крушката да не е качествена и проблема да е от нея?
3. Може ли да ме посъветвате какво да правя с регулирането на фара тъй като не ми се иска да го разглабям (нали са залепени ...)?
Ще ми е полезна всякаква информация.
Благодаря ви.
Ти колко си сигурен,че имаш фрабични лупи без ксенон ?Защото почти не вярвам да съществува този вариянт.....
Всички Е46 купе фейслифт,излизат от завода с фабрични лупи без ксенон.Моята е 2004',с лупи и без ксенон.
Това не го знаех между другото...за първи път го чувам...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Halogen към Xenon (проблеми и съвети)
Има лупи без ксенон на фейс, но не всички излизат без. Щом колегата казва че може фа се регулират от лайтмодула значи е без ксненон.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Halogen към Xenon (проблеми и съвети)
Вероятност да са сменяни фаровете от англичанка или цялата кола да е била? 

- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Halogen към Xenon (проблеми и съвети)
аз съм с китайски ксенон и доскоро карах с "оригиналните" крушки. Като смених едната, сега има огромна разлика в снопа светлина - свети силно точно пред колата и по-леко напред (където трябва). Колкото и да ги нагласям или ще светя на хората в очите, или ще си осветявам на 1 м пред колата..
Така че, колега, напълно възможно е крушките да са некви твърде китайски.
Така че, колега, напълно възможно е крушките да са некви твърде китайски.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Re: Halogen към Xenon (проблеми и съвети)
Да са английски фаровете или колата - по VIN не излиза да е английска и несъм забелязъл такъв признак по нея, но фаровете може и да са такива. В случая обаче левия фар свети не просто в насрещното, ами на магистралата в аварийната лента на насрещното
Десния фар обаче е добре, което ме кара да си мисля, че лупите трябва да не са такъв проблем ако са здрави. Мисля да разменя крушките на левия и десния фар и да разбера дали е от крушките. Ако не е от тях, а от фара, разбрах за момче в София което рециклирало фарове, може да му ги пратя на него да оправи поне настройката. Ако и там няма ефект ще търся нови фарове, но от краткото си търсене неуспях да намеря оригинални в БГ вмомента и може би ще трябва да е от ebay и май ще са към 1000лв. двата 


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани