Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bat_zlat
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD 204PS
- Мечтае да кара: BMW M4
Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Здравейте колеги,
Голяма драма имам предна дясна полуоска на моето Е46 (330XD от 2004, фейслифт). Постоянно къса маншона на външното каре и под постоянно наистина имам предвид постоянно!
Малко история: Купих колата преди 2 години с 2-те предни полуоски за смяна. Първо смених дясната, защото беше по-зле, а на лявата смених само маншона. Седмица-две след това гледам цялата дясна джанта в грес. Отивам при майстора - маншона скусан. Сваля го и го гледам, не беше скъсан ами по-скоро като прояден все едно, чистно нов маншон
Както и да е, смени ми го момчето за негова сметка. Малко след това купих и дясната полуоска нова, на SKF. Сменяме я, отивам на профилактика след месец 2, вдигаме я на стенда и какво да видя - маншона на новата полуоска скъсан! Сменихме го пак, това беше преди месец може би, няма и 1000км, и началото на седмицата ходих на преглед и на канала човека познайте какво ми каза - ИМЕННО, СКЪСАН МАНШОН!
Та, дайте предложения моля каква може да е причината за това. Чета из форума, колеги казват че трябвало да се изкарва въздуха пир смяна на маншон, дали може да е това (не знам дали са го изкарвали при смените)?
Друго което започвам да си мисля е, да не би да има някъде нещо, което капе/тече върху маншона и да го разяжда и да къса там, макар че тая гума какво да я разяде, отгоре над полуоската е само казанчето за чистачките...
Огледах - няма къде да опира маншона при завой/движение за да се прорязва и прокъсва. Направо не знам, помагайте моля...
Голяма драма имам предна дясна полуоска на моето Е46 (330XD от 2004, фейслифт). Постоянно къса маншона на външното каре и под постоянно наистина имам предвид постоянно!
Малко история: Купих колата преди 2 години с 2-те предни полуоски за смяна. Първо смених дясната, защото беше по-зле, а на лявата смених само маншона. Седмица-две след това гледам цялата дясна джанта в грес. Отивам при майстора - маншона скусан. Сваля го и го гледам, не беше скъсан ами по-скоро като прояден все едно, чистно нов маншон

Та, дайте предложения моля каква може да е причината за това. Чета из форума, колеги казват че трябвало да се изкарва въздуха пир смяна на маншон, дали може да е това (не знам дали са го изкарвали при смените)?
Друго което започвам да си мисля е, да не би да има някъде нещо, което капе/тече върху маншона и да го разяжда и да къса там, макар че тая гума какво да я разяде, отгоре над полуоската е само казанчето за чистачките...
Огледах - няма къде да опира маншона при завой/движение за да се прорязва и прокъсва. Направо не знам, помагайте моля...

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Аз съм брал ядове със маншони на тези полуоски, но само с универсалните/силиконовите/ които се нахлузват през външното карето каре с фуния. При тях наистина трябва да се изкара въздуха преди да се стегнат скобите. Ако обаче си сложил нормален пластмасов или гумен маншон, не би трябвало да имаш проблеми. Освен тове е писано в много теми че полуоските продавани в "ebay" са достатъчно здрави, ако обаче преди монтажа сменим маншоните им.
- bat_zlat
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD 204PS
- Мечтае да кара: BMW M4
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Здравей колега slav4o974,
Благодаря за бързия отговор!
Моите полуоски не съм ги взимал от ebay, но са SKF така че явно това което казваш важи, за смяната на маншоните, не бях чувал за това. И ако те разбирам правилно, проблема е в маншоните, така ли? Не знаех, че са толкова калпави...
Знаеш ли и били ми препоръчал правилните маншони в такъв случай? Гледах из темите, че хората хвалят тези английските Duraboot, на Bailcast, а те са силиконови
А ако са пластмасови/гумиени, как се слагат, с разглабяне на карето, предполагам?
Благодаря!
Благодаря за бързия отговор!
Моите полуоски не съм ги взимал от ebay, но са SKF така че явно това което казваш важи, за смяната на маншоните, не бях чувал за това. И ако те разбирам правилно, проблема е в маншоните, така ли? Не знаех, че са толкова калпави...
Знаеш ли и били ми препоръчал правилните маншони в такъв случай? Гледах из темите, че хората хвалят тези английските Duraboot, на Bailcast, а те са силиконови

Благодаря!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Моя преден ляв маншон издържа 2 години, но го смених с оригинален за 60лв.
Но ме е яд, че е скъсан, а представям си теб как ти е. Педна дясна полуоска смених цялата оригинална преди 3 години и за сега си трае.

Но ме е яд, че е скъсан, а представям си теб как ти е. Педна дясна полуоска смених цялата оригинална преди 3 години и за сега си трае.

Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Скоро и аз смених дясната полуоска с китайска GSP и след няколко дена случайно видях, че маншона на вътрешното каре пак е скъсан, както беше на старата.
Тези дни ще го сменя и ще видя дали пак ще го скъса. Бахти, чак такива ментаци ще са, че да се късат след по-малко от 1000км...
Колега, между другото, с фабричното окачване ли ти е колата?
Тези дни ще го сменя и ще видя дали пак ще го скъса. Бахти, чак такива ментаци ще са, че да се късат след по-малко от 1000км...
Колега, между другото, с фабричното окачване ли ти е колата?
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Колега бих ти препоръчал да си вземеш един полиуретанов маншон за 7-10 лв и забравяш.
Преди 2- 2 и половина години смених дясната полуоска и левия маншон (с полиуретанов).
Преди месец видях че десния маншон е скъсан а левия е като нов. Теглих го дършах го с цел да видя ако е тръгнал да се къса да го скъсам и сменя, но не помръдва. А десния беше ОЕ
Преди 2- 2 и половина години смених дясната полуоска и левия маншон (с полиуретанов).
Преди месец видях че десния маншон е скъсан а левия е като нов. Теглих го дършах го с цел да видя ако е тръгнал да се къса да го скъсам и сменя, но не помръдва. А десния беше ОЕ

Бъди честен пък да става квото ще
- bat_zlat
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD 204PS
- Мечтае да кара: BMW M4
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Здравейте Колеги,
Благодаря за отговорите!
Колега, да, с фабрично окачване е. Това има ли значение, или от любопитство просто?
Чувам и аз за тези маншони, но различни мнения. Някой ги наричат "пластмасарки", та да се зачуди човек... Но определено по-добре "пластмасарка", отколкото скъсан маншон през 500км. => Отново смяна на полуоска след време... Ще го обмисля колега, благодаря за съвета!
А ако се върнем на темата - Дали мислите че причината си е само в маншоните, просто са ниско качество? Питам защото се чудя дали да търся някакъв проблем, или ще се окаже под вола теле
Благодаря за отговорите!
energizer написа:Скоро и аз смених дясната полуоска с китайска GSP и след няколко дена случайно видях, че маншона на вътрешното каре пак е скъсан, както беше на старата.
Тези дни ще го сменя и ще видя дали пак ще го скъса. Бахти, чак такива ментаци ще са, че да се късат след по-малко от 1000км...
Колега, между другото, с фабричното окачване ли ти е колата?
Колега, да, с фабрично окачване е. Това има ли значение, или от любопитство просто?

bmw55 написа:Колега бих ти препоръчал да си вземеш един полиуретанов маншон за 7-10 лв и забравяш.
Преди 2- 2 и половина години смених дясната полуоска и левия маншон (с полиуретанов).
Преди месец видях че десния маншон е скъсан а левия е като нов. Теглих го дършах го с цел да видя ако е тръгнал да се къса да го скъсам и сменя, но не помръдва. А десния беше ОЕ
Чувам и аз за тези маншони, но различни мнения. Някой ги наричат "пластмасарки", та да се зачуди човек... Но определено по-добре "пластмасарка", отколкото скъсан маншон през 500км. => Отново смяна на полуоска след време... Ще го обмисля колега, благодаря за съвета!
А ако се върнем на темата - Дали мислите че причината си е само в маншоните, просто са ниско качество? Питам защото се чудя дали да търся някакъв проблем, или ще се окаже под вола теле

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Предна дясна полуоска постоянно къса маншон!?
Проблема е в калпавите маншони на евтините полуоски. Самите полуоски са здрави, стига да им смениш маншоните!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани