По къс диференциал за 2.8.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 22 Юни 2015, 20:36

Колеги до колкото ми е известно от нета и Реалоем. диференциалът ми е 2.93 колата ми е с. 5-степенна ръчна кутия 328 2000г. . Какъв диф. е възможно да сложа по къс И от КаКво ? Като не се налага да сменям полуиски и кардан.
За милиони-няма закони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от boris » 22 Юни 2015, 20:57

3.07 от 328i автомат
3.15 от 325i седан
3.23 от 325i компакт
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 22 Юни 2015, 21:41

boris_k написа:3.07 от 328i автомат
3.15 от 325i седан
3.23 от 325i компакт


Koлега благодаря ти това и аз го видях , но сигорен ли си че ще пасне на полуоските и кардана. Благодаря .
За милиони-няма закони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от boris » 22 Юни 2015, 23:27

Като си видял,що питаш...
И да, сигурен съм.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от Icooo » 09 Юли 2015, 11:17

Аз сложих от 2.5. Няма никаква външна разлика. С 3.15 колата се чувства много по-жива и предавките не идват къси.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 09 Юли 2015, 14:19

Icooo написа:Аз сложих от 2.5. Няма никаква външна разлика. С 3.15 колата се чувства много по-жива и предавките не идват къси.


Как се отрази на разхода , на дълго все пак са близо 400 оборота отгоре.
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от Icooo » 17 Юли 2015, 0:43

Не я засичам редовно. И да има разлика е малка. Градско ми се струва че гори по малко. А и на пуснат климатик не се усеща спада в мощността :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от DigitalExile » 18 Юли 2015, 20:18

На градско ще гори по малко със сигурност, извън града с 3.45 диф с 150km/h и климатик очаквай около литър отгоре. :yes: за 3.15 не знам под литър ще е, но все пак ще има някаква малка разлика лев-два на 100км. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 18 Юли 2015, 22:49

Nedko Anev написа:На градско ще гори по малко със сигурност, извън града с 3.45 диф с 150km/h и климатик очаквай около литър отгоре. :yes: за 3.15 не знам под литър ще е, но все пак ще има някаква малка разлика лев-два на 100км. :lol:


Е колега ти пък 3,45 като на 1.8 :D
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от DigitalExile » 19 Юли 2015, 2:20

И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата :lol:, Няма да си я познаеш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 19 Юли 2015, 14:14

Nedko Anev написа:И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата :lol:, Няма да си я познаеш :mhihi:


Колега , кажи ми одисват ли чашките на полуоските и кардана . Какъва е точно твоята конфигурация.
За милиони-няма закони.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от Lenco » 19 Юли 2015, 15:39

Странно, 320/м52 е с 3,45:1, а 320/54 е с 3,38:1, като 318/м43 :shock:
Да споделя впечатление ... идва ми малко къс 3,38:1, остана от оригиналния сетъп на м43, заедно с полуоските. Понеже мразя разни АСЦ-та и ДСЦ-та (премахнати са от новия двигател), на първа с повече газ колата тръгва настрани, странно, че това упражнение го прави без шпер с гуми 225/40/18. На втора понякога около 4500/мин, когато идват нютоните също се опитва да тръгва на някъде, а в завой си тръгва със задницата.
Иначе колата е "жива", както казват някой до малко над 220, и там филма свършва. Разхода с натискане по магистрала с чести ластици от 120 до 200, стигна 10/100.
За напред, мисля да правя шпер с число около 3,1 или си трябва 6-степенна кутия с повишаваща 6-та, около 0,7-0,8.
Мотора си е съвсем нормално м52б28 с един ванус, скорости е46/328, плетен/разплетен колектор, спортна генерация от-до, лек маховик с съединител на 228мм и КиН с вход за студен въздух.
Исках да пробвам със стоково 328, но всички шестаци, които срещам са без надписи, иначе гледам има доста желаещи да се пробват с 318ци :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от DigitalExile » 07 Сеп 2015, 11:34

don't be написа:
Nedko Anev написа:И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата :lol:, Няма да си я познаеш :mhihi:


Колега , кажи ми одисват ли чашките на полуоските и кардана . Какъва е точно твоята конфигурация.


Моята конфигурация си е стоковата M52B20TU с 3.45 диф. и за извън града ми идва къс на 150 км/ч съм с 4500 rpm. Градското е супер иначе и знам,че ако сложа по дълъг диф ще умре затова не е вариант. Нещо скорости ще го мисля по натам.

Не, полуоските са различни, иначе най добрия сетъп за 2.8 май е 3.45 диф (може и 3.38) и скорости от нещо с 6-та предавка ( 0,85:1 ) (ще идва на 3000 rpm на 120км/ч),че извън града е тежко положението иначе :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от don't be » 07 Сеп 2015, 21:41

Какъв разход ти дава сега с 20-ковия диф.
За милиони-няма закони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: По къс диференциал за 2.8.

Мнение от boris » 07 Сеп 2015, 22:00

Тези малките дифчета не ги обмисляй въобще да ги монтираш /3.45,3.38... със седем болта на капака/ , чупят се постоянно...
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook