Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
525dнаписа:Колега от 2 дена притежавам Е39 тази кола е страшна досега си мислех,че колата е само мерцедес,но откакто се качих на БМВ
нещата се промениха.С две ръце съм за Е39
Знам колега знам, просто не съм сигурен дали ще се справя с поддръжката, че то не е и само тя, на това тежко купе ще трябва и голям матор, а тоя голем мотор като се познавам ще го и натискам... и ще трябва да си нося един бидон с гориво в багажника

ИНАЧЕ КОЛАТА Е ...


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Е , щом ще я караш основно градско , тогава може би по-малкия модел ще е по-удачен : по-малък разход и по-лесно намиране на места за паркиране , изобщо малката кола е с предимства за градското движение ! Е39 дизел автоматик го дават 12-13/100 , което си е доста за всекидневно ползване...
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
pe6kata_ написа:Lenco написа:3-та или 5-та го казва сърцето, а не джоба.
+1 много точно казано .
Мен ако питате - сърцето казва серия 7ма е38...



- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
nightdriver написа:Е , щом ще я караш основно градско , тогава може би по-малкия модел ще е по-удачен : по-малък разход и по-лесно намиране на места за паркиране , изобщо малката кола е с предимства за градското движение ! Е39 дизел автоматик го дават 12-13/100 , което си е доста за всекидневно ползване...
Карам само ръчки бензин.

както казах по-горе резервния вариант е е46 комби, но още несъм решил...
Накрая може да тръгна да търся и което намеря по-читаво на пръв поглед него да взема, пък каквото ми е писано...

То пък в крайна сметка един път се живее мамицата му да

Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
То пък в крайна сметка един път се живее мамицата му да....Един път съм млад, пък и вече не чак толкоз млад
С това темата приключи .
Ако има химия между теб и колата ,ти сам ще искаш да я правиш перфектна и да наливаш пари в нея

Няма значение е46 или е39.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Благодаря на всички, които се включиха в дискусията.
От проверката, която направих подробно на посочените линкове от колегата In_Memoriam , видях кои са по-скъпите части, които се различават съществено:
рейка, дебитомер и окачване. Почти всичко друго е с несъществена разлика. (имам предвид частите които се брактисвсат по-често на двата модела)
Като цяло частите на е39 са с еееееднаааа идея по-скъпи като изключим горните 3.
Събрах достатъчно информация момчета за което благодаря още веднъж. Сега ще помисля малко и ще видим какво решение ще вземе семейният съвет.
За сега довиждане от мен, а дискусия може ди си тече ако има други любопитни.

От проверката, която направих подробно на посочените линкове от колегата In_Memoriam , видях кои са по-скъпите части, които се различават съществено:

Като цяло частите на е39 са с еееееднаааа идея по-скъпи като изключим горните 3.
Събрах достатъчно информация момчета за което благодаря още веднъж. Сега ще помисля малко и ще видим какво решение ще вземе семейният съвет.
За сега довиждане от мен, а дискусия може ди си тече ако има други любопитни.

- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Взимаш си Е39 и не поглеждаш към това малко нещо Е46. Дали защото съм малко по-висок и по-широк, седнах скоро в една тройка и направо се схванах. Повече няма да се кача в такава кола. Парите за поддръжка са еднакви, няма какво да се спори по темата. Дали ще смениш носач и тампон на едното или два амортисьора на другото парите им са еднакви. А и като купуваш колата елиминирай първите няколко страници в мобиле или карс и се моли да не попаднеш на гроб. Ако си купиш читава кола кво я мислиш поддръжката. Остава ти едно гориво и едни масла и данък, които са почти еднакви за много голям кръг от автомобили, не само БМВ. С тия пари на газта, ако си вземеш бензинова кола с газово направо можеш да си спиш в нея и да си я караш денонощно (ако е Е39 с това широко купе спокойно си голямо колкото една кухня в панелка).



- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
И защо си мислиш че Е39 и Е38 са толкова различни ?!
Нямат общо, но реално са доста сходни ... Почти няма разлика м/у това дали ще купиш филтри, накладки или каквото и да било за една или за другата ...
Нали, говорим ако сравняваме 6 цилиндрови с такива и V8 с такива !
Аз ако ми се налага да избирам м/у Е38 и Е39 няма да се колебая много за седмицата !
Нямат общо, но реално са доста сходни ... Почти няма разлика м/у това дали ще купиш филтри, накладки или каквото и да било за една или за другата ...
Нали, говорим ако сравняваме 6 цилиндрови с такива и V8 с такива !
Аз ако ми се налага да избирам м/у Е38 и Е39 няма да се колебая много за седмицата !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
ивчо написа:И защо си мислиш че Е39 и Е38 са толкова различни ?!
Нямат общо, но реално са доста сходни ... Почти няма разлика м/у това дали ще купиш филтри, накладки или каквото и да било за една или за другата ...
Нали, говорим ако сравняваме 6 цилиндрови с такива и V8 с такива !
Аз ако ми се налага да избирам м/у Е38 и Е39 няма да се колебая много за седмицата !
Иво... данъци, разход на гориво, гуми, амортисьори, a хид. рейка е една торба с пари, да


Като изключим тия работи за другото не знам.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Колега щом се притесняваш от разхода на 6 цилиндровия мотор по-добре ,не се заглеждай по Е39.Вземи си Е46 318и и си свиркай.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Не ми е ясно,защо нападате човека?Няколко пъти му се натяква да зареже скъпите за поддръжка космически е39-ки и да си купи едва ли не жигула
Аз честно казано му се изкефих,защото си прави сметка колата му да е поддържана както трябва и да е кола,а не барутарник.Колкото повече трезво мислещи хора има,толкова по-малко скрапове ще има по пътищата
ПС И аз се чудих между е60 и е39 и взех второто,защото ще мога да си го гледам в перфектно техническо състояние без да ми тежи.

Аз честно казано му се изкефих,защото си прави сметка колата му да е поддържана както трябва и да е кола,а не барутарник.Колкото повече трезво мислещи хора има,толкова по-малко скрапове ще има по пътищата

ПС И аз се чудих между е60 и е39 и взех второто,защото ще мога да си го гледам в перфектно техническо състояние без да ми тежи.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
525dнаписа:Колега щом се притесняваш от разхода на 6 цилиндровия мотор по-добре ,не се заглеждай по Е39.Вземи си Е46 318и и си свиркай.
Не, темата не е за разхода на 6така, а за поддръжката на моделите. Разхода 1-2л отгоре що го преживея не е болка за умиране. Плюс това аз умея да карам много икономично (когато реша). И маршрутите ми в София са такива, че почти никъде няма задръстване и карам в часовете когато целия поток се е изнизъл. В горния коментар говорехме за разход на 7ма серия ако това си прочел за нея вече ... не е мойта кола на 100%.
Ако не изплащах апартамент и не ми предстоеше сватба и отглеждане на деца, изобщо нямаше да се чудя за е39... Ако, ако, ако....
Какво да прайш

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
(bubsa) написа:Не ми е ясно,защо нападате човека?Няколко пъти му се натяква да зареже скъпите за поддръжка космически е39-ки и да си купи едва ли не жигула![]()
Аз честно казано му се изкефих,защото си прави сметка колата му да е поддържана както трябва и да е кола,а не барутарник.Колкото повече трезво мислещи хора има,толкова по-малко скрапове ще има по пътищата![]()
ПС И аз се чудих между е60 и е39 и взех второто,защото ще мога да си го гледам в перфектно техническо състояние без да ми тежи.
Не само че ще има по-малко таралясници по пътя.. Аз като не се грижа за тая кола, нали аз ще изпатя някъде по пътищата. Нямам желание да ме прибират с "ЛА-ПАТЛАКА" на магистралата или още по-зле да ме вадят вкопан в някое дърво или стълб, или да ми събират крайниците от някое дере.
Нищо те повечето хора, които разполагат с повечко пари не могат да ми схванат логиката ама "дреме ти на пуловера". Като чета повечето мнения из форума, просто не си правят май сметки за какво, колко харчат. Здраве да е! Пожелавам на всички от сърце да имат винаги финансови възможности и да живеят по-добре!
Прочетох на много места в този форум как собсвеници на БМВ втора употреба дават по 1000 лв на месец за ремонт по колите им... Аз лично ако мога да отделям по 1000 лв на месец за поддръжка на кола няма да си купя кола втора употреба, или ако е втора ще е макс на 3-4 години. То и БМВ може да се купи на 3-4 години за 30 000 - 40 000 лв
Явно голяма част от хората тук не ценят парите достатъчно, защото не знаят какво е да живеят с 500 лв примерно както живеят простосмъртните (70% от българите). Тогава нямаше да има сменяй форума или купи си жигула

Мерси за разбирането bubsa
И сега сугурно пак някой ще каже като не можеш да си го позволиш не го взимай...
НЕ



- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
inj.stoichev написа:Иво... данъци, разход на гориво, гуми, амортисьори, a хид. рейка е една торба с пари, даи рейката
, освен това купето на колата или трябва да го караш с най-големия 6 цилиндров или с V8.
Като изключим тия работи за другото не знам.
Амии то дали ще караш 520/523 или 728, ще има единствено разлика при гражданска и данък !
И точно понеже не искаш да се стържат от някое дърво - Е38 ...
Там разни бърнаут-т, дрифтове и всякаква простотия тип "Е36" някак не е възможна (пропускаме Транспортер

А и честно - в Е39 е почти толкова тясно колкото в Е34 ... А да не говоря колко идиотски са разположени педалите - съединителят сякаш идва от нищото

И ги остави тия рейки - ти вече сън не те хваща от тях ! Същото е и при Ауди и Мерцедес !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
ивчо написа:inj.stoichev написа:Иво... данъци, разход на гориво, гуми, амортисьори, a хид. рейка е една торба с пари, даи рейката
, освен това купето на колата или трябва да го караш с най-големия 6 цилиндров или с V8.
Като изключим тия работи за другото не знам.
Амии то дали ще караш 520/523 или 728, ще има единствено разлика при гражданска и данък !
И точно понеже не искаш да се стържат от някое дърво - Е38 ...
Там разни бърнаут-т, дрифтове и всякаква простотия тип "Е36" някак не е възможна (пропускаме Транспортер) !
А и честно - в Е39 е почти толкова тясно колкото в Е34 ... А да не говоря колко идиотски са разположени педалите - съединителят сякаш идва от нищотоАз давам глас за Е38 срещу Е39 !
И ги остави тия рейки - ти вече сън не те хваща от тях ! Същото е и при Ауди и Мерцедес !
Е ти се изказа човече


Ти сериозно ли мислиш, че двете коли горят еднакво

Fuel Consumption 528 vs 728
13.6 l/100km Urban 17.4 l/100km
7.2 l/100km Extra-urban 8.1 l/100km
9.5 l/100km Combined 11.5 l/100km
Да не говорим, че това са данни на нови коли, а дъртите горят още повече...
Няма как при такава различия във кг на двете коли и в аеродинамиката да няма разлика


Body 528 vs 728
4775 mm Length 5124 mm
1800 mm Width 1862 mm
1435 mm Height 1425 mm
1575 kg Weight 1840 kg
Sedan Body type Sedan
А на някои места даже пише, че разликата е 300 кг.
"И точно понеже не искаш да се стържат от някое дърво - Е38 ...
Там разни бърнаут-т, дрифтове и всякаква простотия тип "Е36" някак не е възможна"

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани