Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ivoaudi написа:Аз не знам защо го заядохте така човека.Съвсем коректен въпрос си зададе и съвсем недвусмислени отговори си има той.Конкретно от четирицилиндровите мотори баш лайното си е знайно N42B20, респективно N46.Смлях се да сменям дебитомери, датчици, клапани картерни газове, ВСЯКАКВИ съединения, тръби, бързи връзки, щуцери, соленоиди ванос, течащи гарнитури, вакуум помпи, течащи капачета по главата, БЕЗБРОЙ ДИАГНОСТИКИ за сякви малоумни коледно светещи лампи, обтегачи вериги, банани, "евтини" маслени помпи по 2000лв парчето, вложки клапани и точно утре свалям глава за 3 или 4 път вече, не съм сигурен.Нито мръзненията ми по Карпати, Алпи, Стара Планина, Родопи и Осоговска ме дразнят толкова, нито пропуснаните ползи и срещи от поредното закъсване с поредната малоумна повреда, нито десетките хилядарки излетели ЕВРО подире и, нито многото платформи на които се навозих по света.Най ме дразни това че не мога да разчитам на тази уж машина, а всеки път си мисля аджеба, коя ли лампа ще светне пак и ще пристигна ли на ход или може би пак на платформа.Съжалявам за негативизма, но той не е дошъл от нищото.Дори и в момента седя в поредния хотел, този път в Смолян(онзиден бях във ВТ с друга повреда), отново закъсал, отново похарчил 2000лв и отново с неработеща кола.
За шестаците аз също си мисля, че лидер е точно М54Б20, ама нека патилите там се обадят, моите наблюдения там са на база предимно четене.
Изчаках да не пиша първи, добри те си впечатления и мнения по двигателя! Е аз съм една идея по-добре от теб поне си ме прибира, тръгнали за някъде винаги се почва шоу... най-обича в Гърция да ми прави разни тъпи номера.. да светват лампички да тресе, да пуши като запален и какво ли още не.. иначе си го писал много точно! И освен чувала пари дето съм похарчил за ремонти - управия няма! От известно време ми идва идея да взема една брадва и да го... обявил съм я продажба дори едно звънване нямам... БАШ ЛАЙНО СИ Е N42B20

Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Аз лично бих похвалил N42B20 понеже от около година съм с Е46 с този мотор и досега единствените проблеми дето съм имал са
1.Датчик колянов вал
2.Смяна на една бубина -четвърти цилиндър
П.П.За уточнение бих искал да добавя,че моята кола съм я купувал лично от Швейцария от оказион не от плацовете на оригинални 152к.км.И за сравнение при цени започващи в България от 4500лв за кола 2002г.от този модел,моята с регистрацията стъпи 8000лв.
Та за кой е по-добър и кой по-лош мотор има доста голяма база за сравнение при Е46 според мен.
1.Датчик колянов вал
2.Смяна на една бубина -четвърти цилиндър
П.П.За уточнение бих искал да добавя,че моята кола съм я купувал лично от Швейцария от оказион не от плацовете на оригинални 152к.км.И за сравнение при цени започващи в България от 4500лв за кола 2002г.от този модел,моята с регистрацията стъпи 8000лв.
Та за кой е по-добър и кой по-лош мотор има доста голяма база за сравнение при Е46 според мен.

- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
На другия полюс като най-безпроблемен е М43TU B19.За това именно си купих такава Е46 въпреки,че е 98г италиянски внос от Дупница ми служи доста вярно.По нея съм сменил само задни спирачни дискове с нкладките и то намерих от най-евтините-някви полски.105 лева ми излязоха 2-та диска с накладките Томекс
.За Опел-а ми даже искат мааалко по-високи цени за идентичните консумативи.По двигателя още в деня,в който я изкарах от автокъщата отстраних катализатора и поставих права тръба.Премахнах и гърнето след катализатора и сега е само със задно гърне.Шума от двигателя не е нарастнал в сравнение с оригинала.За сметка на това разхода ми на газ(така я купих с нов газов инжекцион Ланди-Рензо монтиран в Италия) спадна с около литър извънградско.А смених и един комплект свещи,защото с тези с които си дойде от Италия толкова беше изяден центрлания електрод,че разстоянието беше около 3мм
.И пак работеше тази кола без прекъсване и палеше само като и покажеш ключа.Уникално прост,непретенциозен и безпроблемен мотор.Само като се сетя,че в деня,в който купих Опел Вектрата си на метан по пътя превъртя шпонката на коляновия вал и помля 16-те клапана,за което дадох около 1000лв за ремонт на глава със сегменти и лагери и ми става лошо направо.И всичко да е ново пак караш дарак-Опел.При БМВ няма такова нещо-веригата даже издава по-малък шум отколкото на Вектрата ангренажа-това при наредени една до друга коли с отворени капаци и запалени мотори работещи на празен ход.Митичните и скъпо струващи предни носачи
.Еми купих си два оригинални от моргата за 40лв дадох ги за рециклаж на двата шарнира и ей-така за спорта им сложих полиуретанови тампони,защото никога не съм карал с такива.Колата се държи перфектно на пътя и това със свалена предна стабилизираща щанга!



Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Каръщина да, абсолютна каръщина.Толкова пъти вече съм включвал компа бесен с идеята да си излея яда тук, опровергавайки многото хвалебствия и не съм го правил, просто защото съзнавам - възможно е просто само моята кола(не само с мотора ги имам тези одисеи) да е тъй чуплива и кекава.Не искам никого да дразня, с никого да се карам и на никого да влияя на мнението.Аз продължавам да обожавам БМВ и конкретно този форум!Искрено се радвам на тези, които са доволни от колите си(те също не са малко), просто изказвам само моето мнение и се обосновавам за което.За десетките хилядарки евро изхарчени в чаркала също е истина, да!Нещо повече, колкото и абсурдно да звучи - сумите за които говоря не включват хонорари за майстори, платформи пътна помощ, хотели в очакване на поредния ремонт, пропуснати ползи и тн. Съзнавам колко е лесно да се лъже тук, но за мен е важно да съм чист пред себе си, че не лъжа, а всеки е свободен да си мисли каквото реши.Имам един тефтер в който описвам от около две години по-едрите ремонти.Много е интересен и някой ден може и да публикувам в снимки десетина-петнадесет страници:)
Та така, от 24 дни съм в отпуска и тя мина......само в сервизи:)За кой ли пореден път, коя ли поредна отпуска
Преди десетина дни например тръгнах от Варна с очакван маршрут Еленски Балкан, Велико Търново, Смолян, София, Видин, Враца или Монтана, като аз пътувам САМО между селцата.Тръгнах с 2000лв в джоба, щото си знам колата:)Още в Еленския Балкан спуках сравнително нов радиатор, като излях за 4-ти пореден път Evans за 300 евро на земята, голям кеф:)Платформа и ВТ.Смяна радиатор и....на излизане от ВТ угасна.С едно такси обиколих всички местни светила, които всичките до един ме върнаха с всякакви доводи.Смених сам горивна помпа и филтър и продължих.В Съединение отново премеждия, но едни селяни ми помогнаха и стигнах в Смолян където в едно селце текна маркуч.Оказа се издухана гарнитура като...двигателят НИКОГА, АМА НИКОГА не е прегряван!Това вече истински ме подразни, щото не съм блондинка и отлично знам кое и кога е важно за мотора.Както и да е, току що взех нови 1200лв назаем и ще я направя отново, не е проблем.Основният проблем е колко още ще ми издържат нервите:)Между другото описах САМО последните десетина дни, като това е НИЩО!:)Представете си сега две години и половина почти само това....
Живи и здрави, няма да разводнявам вече, просто един ден ще напиша книга и ще я публикувам
Та така, от 24 дни съм в отпуска и тя мина......само в сервизи:)За кой ли пореден път, коя ли поредна отпуска


Живи и здрави, няма да разводнявам вече, просто един ден ще напиша книга и ще я публикувам

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Taricate написа:ivoaudi написа:Аз не знам защо го заядохте така човека.Съвсем коректен въпрос си зададе и съвсем недвусмислени отговори си има той.Конкретно от четирицилиндровите мотори баш лайното си е знайно N42B20, респективно N46.Смлях се да сменям дебитомери, датчици, клапани картерни газове, ВСЯКАКВИ съединения, тръби, бързи връзки, щуцери, соленоиди ванос, течащи гарнитури, вакуум помпи, течащи капачета по главата, БЕЗБРОЙ ДИАГНОСТИКИ за сякви малоумни коледно светещи лампи, обтегачи вериги, банани, "евтини" маслени помпи по 2000лв парчето, вложки клапани и точно утре свалям глава за 3 или 4 път вече, не съм сигурен.Нито мръзненията ми по Карпати, Алпи, Стара Планина, Родопи и Осоговска ме дразнят толкова, нито пропуснаните ползи и срещи от поредното закъсване с поредната малоумна повреда, нито десетките хилядарки излетели ЕВРО подире и, нито многото платформи на които се навозих по света.Най ме дразни това че не мога да разчитам на тази уж машина, а всеки път си мисля аджеба, коя ли лампа ще светне пак и ще пристигна ли на ход или може би пак на платформа.Съжалявам за негативизма, но той не е дошъл от нищото.Дори и в момента седя в поредния хотел, този път в Смолян(онзиден бях във ВТ с друга повреда), отново закъсал, отново похарчил 2000лв и отново с неработеща кола.
За шестаците аз също си мисля, че лидер е точно М54Б20, ама нека патилите там се обадят, моите наблюдения там са на база предимно четене.
Е няма такъв карък, просто ! Явно е , че не си уцелил читав мотор. Аз съм на обратния полюс. Патил съм си от "шестаци", дето са "много корави", ама не ги плюя. А цял двигател иначе е 500-600 лв. и искрено се надявам да не си дал наистина "десетки хиляди ЕВРО" .
За мен ако една кола създава един и същи проблем повече от 1 път, значи проблема не идва от каръщина, а от проблем в самия модел. Как ще сваляш глава 3 пъти и ще приемеш еднозначно като единствена възможност, че проблема е до каръщина на 100% ? Не се ли замисляш, че проблема може да е в самия модел/двигател

За шестаците единственно за мен като + в темата пред 4 цилиндровите е че имат в повече 2 бутала и средно аритметично работата на едно бутало е по-малко спрямо едно бутало на 4 цилиндъровата и следователно износването на двигателя е по-малко. Но за сметка на това там има други проблеми - ванос, повече клапани, елементаът който задвижва буталата е по-натоварен, защото задвижва повече на брой бутала от 4 цилиндровите и така на татък. Очаква се да се прецаква по-рядко, но като се прецака нещо струва по-скъпо за ремонт.
Отделно 6така в 80% се кара по-агресивно от собствениците и възможността да изтропа се увеличава. Отклонявам се от темата обаче...

За каръщината същото се отнася и за м54б20. Как пък така в темата която посочих по-горе има 20 каръка писали в нея





- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ivoaudi написа:Каръщина да, абсолютна каръщина.Толкова пъти вече съм включвал компа бесен с идеята да си излея яда тук, опровергавайки многото хвалебствия и не съм го правил, просто защото съзнавам - възможно е просто само моята кола(не само с мотора ги имам тези одисеи) да е тъй чуплива и кекава.Не искам никого да дразня, с никого да се карам и на никого да влияя на мнението.Аз продължавам да обожавам БМВ и конкретно този форум!Искрено се радвам на тези, които са доволни от колите си(те също не са малко), просто изказвам само моето мнение и се обосновавам за което.За десетките хилядарки евро изхарчени в чаркала също е истина, да!Нещо повече, колкото и абсурдно да звучи - сумите за които говоря не включват хонорари за майстори, платформи пътна помощ, хотели в очакване на поредния ремонт, пропуснати ползи и тн. Съзнавам колко е лесно да се лъже тук, но за мен е важно да съм чист пред себе си, че не лъжа, а всеки е свободен да си мисли каквото реши.Имам един тефтер в който описвам от около две години по-едрите ремонти.Много е интересен и някой ден може и да публикувам в снимки десетина-петнадесет страници:)
Та така, от 24 дни съм в отпуска и тя мина......само в сервизи:)За кой ли пореден път, коя ли поредна отпускаПреди десетина дни например тръгнах от Варна с очакван маршрут Еленски Балкан, Велико Търново, Смолян, София, Видин, Враца или Монтана, като аз пътувам САМО между селцата.Тръгнах с 2000лв в джоба, щото си знам колата:)Още в Еленския Балкан спуках сравнително нов радиатор, като излях за 4-ти пореден път Evans за 300 евро на земята, голям кеф:)Платформа и ВТ.Смяна радиатор и....на излизане от ВТ угасна.С едно такси обиколих всички местни светила, които всичките до един ме върнаха с всякакви доводи.Смених сам горивна помпа и филтър и продължих.В Съединение отново премеждия, но едни селяни ми помогнаха и стигнах в Смолян където в едно селце текна маркуч.Оказа се издухана гарнитура като...двигателят НИКОГА, АМА НИКОГА не е прегряван!Това вече истински ме подразни, щото не съм блондинка и отлично знам кое и кога е важно за мотора.Както и да е, току що взех нови 1200лв назаем и ще я направя отново, не е проблем.Основният проблем е колко още ще ми издържат нервите:)Между другото описах САМО последните десетина дни, като това е НИЩО!:)Представете си сега две години и половина почти само това....
Живи и здрави, няма да разводнявам вече, просто един ден ще напиша книга и ще я публикувам
Човече... моите съболезнования ... вземи я разкарай, че като те слушам ако бях аз до сега да съм влезнал с нея през вратите на някое от представителствата на БМВ в БГ като в Американски екшън филм.

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Я да задам един въпрос закачка Кой от тези 2 двигателя според вас би създал повече проблеми като четете само това което съм написъл за тях:
M06 6 cylinder inline petrol engine. (в по-късно време известен като М30 ако не се бъркам)
N55 6 cylinder inline DOHC 24v Direct Injection Twin-Scroll Turbocharged, Valvetronic, Double VANOS, aluminium petrol engine
Вярвам че ще посочите за по-проблемен N55?
Ако е така значи схващате логиката ми.
Иначе безспорно N55 създава много по-приятно усещане, по-икономичен, по-голям въртящ момент, по-динамичен и т.н и e предпочитан ако имаш пари да поддържаш такъв звяр, нооо да го имаш като нов, а не да го купиш на 10-15 години и да си го чукаш в главата като стане нещо кофти.

M06 6 cylinder inline petrol engine. (в по-късно време известен като М30 ако не се бъркам)
N55 6 cylinder inline DOHC 24v Direct Injection Twin-Scroll Turbocharged, Valvetronic, Double VANOS, aluminium petrol engine


Вярвам че ще посочите за по-проблемен N55?
Ако е така значи схващате логиката ми.
Иначе безспорно N55 създава много по-приятно усещане, по-икономичен, по-голям въртящ момент, по-динамичен и т.н и e предпочитан ако имаш пари да поддържаш такъв звяр, нооо да го имаш като нов, а не да го купиш на 10-15 години и да си го чукаш в главата като стане нещо кофти.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
itan75 написа: На другия полюс като най-безпроблемен е М43TU B19.За това именно си купих такава Е46 въпреки,че е 98г италиянски внос от Дупница ми служи доста вярно
Аз карам моята със същия мотор вече 2 години. Много съм доволен 50 000 км с ГИ направих никакви ядове с мотора. Чакай да чукна на дърво!

Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Ивоауди, защо я държиш тая кола, бе човек? Мани парите, ма времето и прецаканите свободни дни със семейство и приятели не се връщат. Ако ме зареже на път повече от 1-2 пъти директно излита от нас... Много ми е интересно защо не се отървеш от тая тегоба, баси стоицизма...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Просто съм упорит човек и не умея да се отказвам от хора и каузи.Колкото и абсурдно да звучи това е основната причина.Просто не мога да допусна, че някаква си машинария ще спечели в спора ни с нея:)Отделно от това всеки път си казвам, че то вече НЯМА какво да и се чупи, някой ще я купи и ще и се радва с моите мъки и пари вложени в нея, но тя отново и отново ме изненадва с поредния проблем:) Отделно от това страстта си ми е машинарии и така.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Колеги снощи попаднах на един много интересен и полезен сайт, в който можеш да въведеш кода на даден двигател (Само за БМВ и Тойота) и ти изкарва инфо като към него има графа за най-честите проблеми, които създава конкретния мотор
Мисля, че ще е от ползва за това ще ви дам линк:
http://mywikimotors.com/m54b30/
Ако някой се интересува по-конкретно за двигател м54б22 пише че проблемите са общи с този на м54б30 и ще ви препрати към него, за това съм пуснал направо този линк за м54б30
Пише също, че проблема с missfire, който се получава зимата на студен двигател се дължи на хид. повдигачи
За N42b20 - Summing up N42 is rather technological and economic engine At the same time it can be rather demanding. The level of its reliability is the same as in M40-M43 series and it calls for regular examination and control as well as high quality maintenance.
Много технологичен и икономичен двг, но същевременно изисква взискателна и навременна поддръжка, а по на горе пише че маслото е от изключителна важност за този двигател и ако се изполва такова с по-ниско качество води до редица проблеми като на първо място е Валвтроника. Друг чест проблем са уплътненията в основата на клапаните. Веригата е ненадеждна и шумна.

Мисля, че ще е от ползва за това ще ви дам линк:

Ако някой се интересува по-конкретно за двигател м54б22 пише че проблемите са общи с този на м54б30 и ще ви препрати към него, за това съм пуснал направо този линк за м54б30
Пише също, че проблема с missfire, който се получава зимата на студен двигател се дължи на хид. повдигачи
За N42b20 - Summing up N42 is rather technological and economic engine At the same time it can be rather demanding. The level of its reliability is the same as in M40-M43 series and it calls for regular examination and control as well as high quality maintenance.

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
то непроблемни няма, няма непроблемна кола(двигател) като цяло
за е46 съм забелязал,че M52B**TU са най здрави, всичко друго има повече проблеми, от към двигател. Друг е въпроса,че 90% ще ви се наложи да правите задния мост на тях (ако вече не е оправен) ,така че едното за сметка на другото (нормално)
(уж, проблема със задния мост е оправен след фейса, но там влиза само М54B** и има проблем с маслени сегменти, което М52 няма), но питаш за двигател ,така че аз съм за M52B**TU като най-здрави
за най проблемен не знам, но смятам, че всички останали имат една идея повече проблеми.



Последна промяна DigitalExile на 06 Сеп 2015, 11:58, променена общо 1 път
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Nedko Anev написа:то непроблемни няма, няма непроблемна кола(двигател) като цялоза е46 съм забелязал,че M52B**TU са най здрави, всичко друго има повече проблеми, от към двигател. Друг е въпроса,че 90% ще ви се наложи да правите задния мост на тях (ако вече не е оправен) ,така че едното за сметка на другото (нормално)
(уж, проблема със задния мост е оправен след фейса, но там влиза само М54B** и има проблем с маслени сегменти, което М52 няма), но питаш за двигател ,така че аз съм за M52B**TU
Смяташ, че най-проблеминя е М52 ?


Пита се кой е най-проблемен чети внимателно

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Поправих се преди да ме цитираш още, грешката беше моя, не се изразих правилно 
П.П: търсиш най-проблемния защото? Попринцип хората търсят нещо здраво затова и темите са за най-здравите двигатели, ти най-проблемния ли искаш да вземеш и защо?

П.П: търсиш най-проблемния защото? Попринцип хората търсят нещо здраво затова и темите са за най-здравите двигатели, ти най-проблемния ли искаш да вземеш и защо?
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Nedko Anev написа:Поправих се преди да ме цитираш още, грешката беше моя, не се изразих правилно
П.П: търсиш най-проблемния защото? Попринцип хората търсят нещо здраво затова и темите са за най-здравите двигатели, ти най-проблемния ли искаш да вземеш и защо?
Не го търся, а се опитвам да разбера кой е, за да стоя на страна от него. Други мераклии, които ще купуват БМВ също ще намерят темата за полезна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]