Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Здравейте! Искам да отворя една тема.
Кой според вас е НАЙ-ЛОШ / ПРОБЛЕМ / КАПРИЗЕН бензинов двигател от серията е46 и ЗАЩО
Като бих искал да се даде мнение както за 6 цилиндровите така и за 4 цилиндровите по-отделно, защото те са доста различни и не е уместно да сравняваме проблемите между 6 и 4 цилиндров двигател.
Тоест кой от 6 цилиндровите е най-проблемен и кой от 4 цилиндровите е най-проблемен
Тема като тази не съм виждал има само за най-добър двигател, но не и обратното.
Аз лично за 6 цилиндровите от това, което знам смятам, е че най-коварен е м54б22 170 к.с. имал много проблеми с missfire и загуба на масло и други, а и е със сравнително малка кубатура спрямо другите шестаци.
За 4 цилиндровите има един 143 к.с. от фейса N42B20 или N46B20 не знам кой от двата кода е съм чувал, че валфтроника създавал повечко ядове и поддръжката му била по-скъпа от колкото на другите двигатели за модела е46, а някъде из форума четох че има майстори, които го гледали като голям камък.
Поправяте ме ако имам неверна информация
Моля дайте мнения по въпроса. Смятам че ще бъде една полезна тема за куповачите на баварци и ще имат информация от кой мотор да се пазят.
Кой според вас е НАЙ-ЛОШ / ПРОБЛЕМ / КАПРИЗЕН бензинов двигател от серията е46 и ЗАЩО

Тоест кой от 6 цилиндровите е най-проблемен и кой от 4 цилиндровите е най-проблемен

Тема като тази не съм виждал има само за най-добър двигател, но не и обратното.
Аз лично за 6 цилиндровите от това, което знам смятам, е че най-коварен е м54б22 170 к.с. имал много проблеми с missfire и загуба на масло и други, а и е със сравнително малка кубатура спрямо другите шестаци.
За 4 цилиндровите има един 143 к.с. от фейса N42B20 или N46B20 не знам кой от двата кода е съм чувал, че валфтроника създавал повечко ядове и поддръжката му била по-скъпа от колкото на другите двигатели за модела е46, а някъде из форума четох че има майстори, които го гледали като голям камък.
Поправяте ме ако имам неверна информация

Моля дайте мнения по въпроса. Смятам че ще бъде една полезна тема за куповачите на баварци и ще имат информация от кой мотор да се пазят.
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Теми като тази да искаш!!! Днес искаше да минаваш от е46 на е39 . Сега.......... 

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
pe6kata_ написа:Теми като тази да искаш!!! Днес искаше да минаваш от е46 на е39 . Сега..........
Да искам, но двигателита са еднакви просто пуснах темата в е46, защото на този модел има по-голяма разновидност от двигатели, а при е39 няма 4 цилиндрови май изобщо.
Може да ми посочиш тема където се обсъжда такова нещо, тъй като аз не видях някъде да ги съпоставят като проблеми, навсякъде само говорят, кой е най-хубавия. И в повечето места където четох всеки казва "вземи си най-големия да не съжаляваш после", какво означава това ? Че колкото е по-малък е по-преебан ли ? Мен ме интересува кой двигател има най-много ядове, а не кой е най-мощен и докарва най-голямо удоволствие.
Та по въпроса както казах тоя м54 има теми за missfire и само в едната от тях има над 20 човека с такъв проблем, от които само 2ма са на м52 всички други са на м54, което направо ме отблъсква да си взема кола с такъв двигател.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
inj.stoichev написа:Може да ми посочиш тема където се обсъжда такова нещо, тъй като аз не видях някъде да ги съпоставят като проблеми, навсякъде само говорят, кой е най-хубавия. И в повечето места където четох всеки казва "вземи си най-големия да не съжаляваш после", какво означава това ? Че колкото е по-малък е по-преебан ли ? Мен ме интересува кой двигател има най-много ядове, а не кой е най-мощен и докарва най-голямо удоволствие.
.
... очевидно няма кола без проблеми и идеята на колегите, според мен е, като ще даваш пари да ги даваш с кеф. Защото като ти кажат дай 600лв за 118 коньовата си бегачка и ти става лошо. Същото важи и за 20-ските, без значение 520 или 320. Все пак знаеш, че за 1200-1500лв спокойно взимаш оборудвана 28-ца. Дебитомерът си е дебитомер. На едната ще 300, на другата 400 (примерно). Демек, кое си струва за теб 300лв за кола "да се возиш" или 400лв за кола, която ти доставя удоволствие от шофирането.
Иначе аз бих избрал за най-корав М52Б25 или М52Б28. За най-смотан - 316i със сигурност. Тежко купе, малко коне, повече натискане на газта за нормално ускорение, по-високи обороти по магистралата => повече износване.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
u`F`o написа:... очевидно няма кола без проблеми и идеята на колегите, според мен е, като ще даваш пари да ги даваш с кеф. Защото като ти кажат дай 600лв за 118 коньовата си бегачка и ти става лошо. Същото важи и за 20-ските, без значение 520 или 320. Все пак знаеш, че за 1200-1500лв спокойно взимаш оборудвана 28-ца. Дебитомерът си е дебитомер. На едната ще 300, на другата 400 (примерно). Демек, кое си струва за теб 300лв за кола "да се возиш" или 400лв за кола, която ти доставя удоволствие от шофирането.
Иначе аз бих избрал за най-корав М52Б25 или М52Б28. За най-смотан - 316i със сигурност. Тежко купе, малко коне, повече натискане на газта за нормално ускорение, по-високи обороти по магистралата => повече износване.
Ами прав си за удоволствието и разходите, но тука вече говорим за пари, колко е склонен човек да даде за кефа. А не толкова кой е по-здрав или по-кекав.
Не мисля че хората искат да карат кола, която например всеки ден прави проблем при паленето и редовно трябва да и доливаш масло с литри... не говорим за цени в случая. Или поне аз лично не искам да имам такава кола... Искам да знам че ставам паля тръгвам прибирам се и така без редовни проблеми, а не да я паля и моментално да я изследвам със програми и компютри за missfire и да я мисля всеки ден. Натоварващо е

Наблюдавам как всеки следващ модел има все повече проблеми и все по-трудно решими.

Нека просто всеки, който чете тази тема да остави по-едно лично мнение, според него кой двигател създава най-много / най-сериозни проблеми без да намесваме разходите по тези проблеми.. Защото проблема си е проблем - създава неудобсто и изисква време за отстраняване, а и в повечето случаи се лишаваш от ползване на автомобила, докато не се отстранят неприятностите. Темата не искам да я свързвате с пари.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Просто е - при М54 с цел икономия на гориво и перфърмънс добавят нови "благинки", които безспорно са чудесни...
... когато автомобилът е нов.
Ако оставим парите на страна - когато има проблем, това ти губи времето. И докато ходиш по майстори и докато се връщаш да си я взимаш.
inj.stoichev ти до сега какво си карал? Полски Фиат? За 4 години, моята (бивша) баба БМВ е36 '93-та година (вече на 22.5 години) не запали точно два пъти. Пък да не говорим, че съм й долял 3 литра масло за същото време. Не разбирам, за какви литри става въпрос и непалещи автомобили?
Както ти каза zvetiko в предната тема - в колата има към 15 000 чарколяка. Файда, че моторът ти е здрав, като ти се счупи скоростната кутия, диференциала, полуоска - нали? Все оставаш на място. Т.е. май не само мотора е единственото нещо, което е важно в една кола. Справка Мазда - чудесни автомобили, добра изработка - умират от ръжда в детските си години.
Ето ти проста логика. БМВ 3er е най-продаваното БМВ от всички модели. Води се младежко и е легендарно със своя спортен дух, възможности за тунинг, дрифт и т.н.. Кой е купувачът на такава кола? Огледай се на светофарите. Виж кой кара е36. Виж кой кара е46. На по колко години са? Без да съм се оглеждал скоро - обикновено са между 18 и 33г.. По-често в долната граница. И кой от тези хора има възможност да си поддръжа колата? Да речем 50% - ей така, измислям си. Тези същите, които могат да си поддръжат колата трябва да 1. Искат и 2. Преди тях да са я поддръжали, за да може, когато ти я вземеш - да имаш читава кола.
И сега се огледай с хората в е39-ки. Чичаци повечето. Кой на възраст, кой по душа. Лошо няма, тези хора обикновено си крузват лекичко с колата и няма да се опитват да дрифтят, да ходят по писти. Не всички разбира се. Т.е. според мен, повече има шанс една е39-ка да е запазена от е46-ца (ако са от едни и същи години).
Преди да си продам колата изчетох сума ти тестове и отзиви. За здравина на двигатели и т.н. По всички класации за най-здрави автомобили 2ра ръка излязоха Honda/Toyota. Демек, като си взимаш BMW, не го взимаш защото се чупи по-малко. Или защото е по-поддръжано. Или защото............... (попълни тук). Взимаш го защото те кефи. И като искаш, няма да сбъркаш, ако направиш необходимото проучване на слабите звена на всеки един от моделите, а мотора ... него избираш по сърце.
... когато автомобилът е нов.
Ако оставим парите на страна - когато има проблем, това ти губи времето. И докато ходиш по майстори и докато се връщаш да си я взимаш.
inj.stoichev написа:Не мисля че хората искат да карат кола, която например всеки ден прави проблем при паленето и редовно трябва да и доливаш масло с литри... не говорим за цени в случая. Или поне аз лично не искам да имам такава кола
inj.stoichev ти до сега какво си карал? Полски Фиат? За 4 години, моята (бивша) баба БМВ е36 '93-та година (вече на 22.5 години) не запали точно два пъти. Пък да не говорим, че съм й долял 3 литра масло за същото време. Не разбирам, за какви литри става въпрос и непалещи автомобили?
Както ти каза zvetiko в предната тема - в колата има към 15 000 чарколяка. Файда, че моторът ти е здрав, като ти се счупи скоростната кутия, диференциала, полуоска - нали? Все оставаш на място. Т.е. май не само мотора е единственото нещо, което е важно в една кола. Справка Мазда - чудесни автомобили, добра изработка - умират от ръжда в детските си години.
Ето ти проста логика. БМВ 3er е най-продаваното БМВ от всички модели. Води се младежко и е легендарно със своя спортен дух, възможности за тунинг, дрифт и т.н.. Кой е купувачът на такава кола? Огледай се на светофарите. Виж кой кара е36. Виж кой кара е46. На по колко години са? Без да съм се оглеждал скоро - обикновено са между 18 и 33г.. По-често в долната граница. И кой от тези хора има възможност да си поддръжа колата? Да речем 50% - ей така, измислям си. Тези същите, които могат да си поддръжат колата трябва да 1. Искат и 2. Преди тях да са я поддръжали, за да може, когато ти я вземеш - да имаш читава кола.
И сега се огледай с хората в е39-ки. Чичаци повечето. Кой на възраст, кой по душа. Лошо няма, тези хора обикновено си крузват лекичко с колата и няма да се опитват да дрифтят, да ходят по писти. Не всички разбира се. Т.е. според мен, повече има шанс една е39-ка да е запазена от е46-ца (ако са от едни и същи години).
Преди да си продам колата изчетох сума ти тестове и отзиви. За здравина на двигатели и т.н. По всички класации за най-здрави автомобили 2ра ръка излязоха Honda/Toyota. Демек, като си взимаш BMW, не го взимаш защото се чупи по-малко. Или защото е по-поддръжано. Или защото............... (попълни тук). Взимаш го защото те кефи. И като искаш, няма да сбъркаш, ако направиш необходимото проучване на слабите звена на всеки един от моделите, а мотора ... него избираш по сърце.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
u`F`o написа:
ти до сега какво си карал? Полски Фиат? За 4 години, моята (бивша) баба БМВ е36 '93-та година (вече на 22.5 години) не запали точно два пъти. Пък да не говорим, че съм й долял 3 литра масло за същото време. Не разбирам, за какви литри става въпрос и непалещи автомобили?
Еми има цяла тема специално за незапалването в цилиндрите при ниски температури - зимата - м54 Missfire разгледай я и ще разбереш за какво говоря. Не че не пали ами има проблеми при паленето. Може да не съм се изразил правилно, но проблема е на лице, а причините за него можело да са от А до Я.
П.с. не искам жокери каква кола да си взема. Аз знам какво искам и къде и от кой да го търся.
Ясно съм написал заглавието на темата.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
N42B20, поне за мен
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Наблюдавам как всеки следващ модел има все повече проблеми и все по-трудно решими.Затова и аз залагам като тебе на м52 като по добър вариант и слагам м54 като по-кекав.
Нека просто всеки, който чете тази тема да остави по-едно лично мнение, според него кой двигател създава най-много
Колега, сравнението не е коректно, защото не сравняваш нови двигатели. Сравняваш двигатели на повече от 10 години и няколкостотин хиляди реални километри, двигатели
които по критериите на едно друго общество отдавна трябва да са отишли за скраб.


- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
И за мен лично най-проблемния мотор на БМВ е N42B20,
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
zvetiko написа:Наблюдавам как всеки следващ модел има все повече проблеми и все по-трудно решими.Затова и аз залагам като тебе на м52 като по добър вариант и слагам м54 като по-кекав.
Нека просто всеки, който чете тази тема да остави по-едно лично мнение, според него кой двигател създава най-много
Колега, сравнението не е коректно, защото не сравняваш нови двигатели. Сравняваш двигатели на повече от 10 години и няколкостотин хиляди реални километри, двигатели
които по критериите на едно друго общество отдавна трябва да са отишли за скраб.Така, че основният критерий при избор на подобен двигател е моментното му състояние, а не дали е М52 или М54- да кажем вземи си един М52 без Missfire, но с ниска компресия . Ако все пак искаш вариант за избор- с един М20В25 съм изминал, без да правя нищо по него, около 900 000км. Бях взел колата на 100 000км, обслужването на двигателя е правено така както трябва да се направи. Горещо ти го препоръчвам, стига да успееш да го намериш в състояние по-добро от М52 или М54.
Какво да сравнявам

Смятам, че е точно коректно да ги сравняваш като станат на 10 и повече години... защото тогава вече започват проблемите и виждаш кой създава по-малко и си правиш извода кой е по-издръжлив.
Как ще сравняваш кой двигател е по-здрав като са нови

Плюс това двигателите за които говорим всички те са почти на една и съща възраст на сходни км... Смятам че сравненията са си съвсем коректни.
Как може в близко минало коли производство от 86-92 с баща ми да сме ги карали до 800-900 000км без да правим ремонт по-двигателя, а сега на 300-400 да наливаш маса пари ? И да имаш проблеми като не запалване в цилиндри и загуба на големи количества масло. На това сравнение ако казваш некоректно...
Как може да има тема за най-здрав, а е некоректно да има тема кой е най-болнав


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
vankatagsi написа:N42B20, поне за мен
МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ, ЕДНО МНЕНИЕ - КРАТКО, ТОЧНО И ЯСНО ВЪВ ВРЪЗКА СЪС ЗАГЛАВИЕТО


Ето че не е толкова трудно, няма смисъл от излишни разсъждения.

Щом има двигател, който е най-предпочитам и избран за фаворит от повечето хора (Примерно м52б28 или м54б30 изключвам спортната серия), значи има и такъв, който е най-нежелан и е в края на класацията от повечето хора, защото всяка класация има първо и послендо място. Искам да разбера кой е той.

Е, Във вашата класация кой е на последното място

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Едно леко отклонение от темата...
Някой може ли да ми каже каква е разликата между M52B20 и M52TUB20
Прочетох на едно място, че M52B20 е с единичен ванос и макс въртящ момент достига при 4200 rpm и се произвежда до 98г , a
M52TUB20 е с двоен ванос и достига макс въртящ момент при 3500rpm и се произвежда от 98г до 2001.
Вярно ли е това
Engine Displacement Power Torque
M52 B20 1991 cm3 112 kW / 152 HP at 5900 rpm 190 Nm at 4200 rpm
M52 B25 2494 cm3 125 kW / 170 HP at 5500 rpm 245 Nm at 3950 rpm
M52 B28 2793 cm3 142 kW / 193 HP at 5300 rpm 280 Nm at 3950 rpm
M52 B30 2979 cm3 168 kW / 228 HP at 5900 rpm 290 Nm at 3500 rpm
M52TU B20 1991 cm3 112 kW / 152 HP at 5900 rpm 190 Nm at 3500 rpm
M52TU B25 2494 cm3 125 kW / 170 HP at 5500 rpm 245 Nm at 3500 rpm
M52TU B28 2793 cm3 144 kW / 196 HP at 5500 rpm 280 Nm at 3500 rpm
Някой може ли да ми каже каква е разликата между M52B20 и M52TUB20

Прочетох на едно място, че M52B20 е с единичен ванос и макс въртящ момент достига при 4200 rpm и се произвежда до 98г , a
M52TUB20 е с двоен ванос и достига макс въртящ момент при 3500rpm и се произвежда от 98г до 2001.
Вярно ли е това

Engine Displacement Power Torque
M52 B20 1991 cm3 112 kW / 152 HP at 5900 rpm 190 Nm at 4200 rpm
M52 B25 2494 cm3 125 kW / 170 HP at 5500 rpm 245 Nm at 3950 rpm
M52 B28 2793 cm3 142 kW / 193 HP at 5300 rpm 280 Nm at 3950 rpm
M52 B30 2979 cm3 168 kW / 228 HP at 5900 rpm 290 Nm at 3500 rpm
M52TU B20 1991 cm3 112 kW / 152 HP at 5900 rpm 190 Nm at 3500 rpm
M52TU B25 2494 cm3 125 kW / 170 HP at 5500 rpm 245 Nm at 3500 rpm
M52TU B28 2793 cm3 144 kW / 196 HP at 5500 rpm 280 Nm at 3500 rpm
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
Аз не знам защо го заядохте така човека.Съвсем коректен въпрос си зададе и съвсем недвусмислени отговори си има той.Конкретно от четирицилиндровите мотори баш лайното си е знайно N42B20, респективно N46.Смлях се да сменям дебитомери, датчици, клапани картерни газове, ВСЯКАКВИ съединения, тръби, бързи връзки, щуцери, соленоиди ванос, течащи гарнитури, вакуум помпи, течащи капачета по главата, БЕЗБРОЙ ДИАГНОСТИКИ за сякви малоумни коледно светещи лампи, обтегачи вериги, банани, "евтини" маслени помпи по 2000лв парчето, вложки клапани и точно утре свалям глава за 3 или 4 път вече, не съм сигурен.Нито мръзненията ми по Карпати, Алпи, Стара Планина, Родопи и Осоговска ме дразнят толкова, нито пропуснаните ползи и срещи от поредното закъсване с поредната малоумна повреда, нито десетките хилядарки излетели ЕВРО подире и, нито многото платформи на които се навозих по света.Най ме дразни това че не мога да разчитам на тази уж машина, а всеки път си мисля аджеба, коя ли лампа ще светне пак и ще пристигна ли на ход или може би пак на платформа.Съжалявам за негативизма, но той не е дошъл от нищото.Дори и в момента седя в поредния хотел, този път в Смолян(онзиден бях във ВТ с друга повреда), отново закъсал, отново похарчил 2000лв и отново с неработеща кола.
За шестаците аз също си мисля, че лидер е точно М54Б20, ама нека патилите там се обадят, моите наблюдения там са на база предимно четене.
За шестаците аз също си мисля, че лидер е точно М54Б20, ама нека патилите там се обадят, моите наблюдения там са на база предимно четене.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Кой е най-проблемния бензинов двигател на е46
ivoaudi написа:Аз не знам защо го заядохте така човека.Съвсем коректен въпрос си зададе и съвсем недвусмислени отговори си има той.Конкретно от четирицилиндровите мотори баш лайното си е знайно N42B20, респективно N46.Смлях се да сменям дебитомери, датчици, клапани картерни газове, ВСЯКАКВИ съединения, тръби, бързи връзки, щуцери, соленоиди ванос, течащи гарнитури, вакуум помпи, течащи капачета по главата, БЕЗБРОЙ ДИАГНОСТИКИ за сякви малоумни коледно светещи лампи, обтегачи вериги, банани, "евтини" маслени помпи по 2000лв парчето, вложки клапани и точно утре свалям глава за 3 или 4 път вече, не съм сигурен.Нито мръзненията ми по Карпати, Алпи, Стара Планина, Родопи и Осоговска ме дразнят толкова, нито пропуснаните ползи и срещи от поредното закъсване с поредната малоумна повреда, нито десетките хилядарки излетели ЕВРО подире и, нито многото платформи на които се навозих по света.Най ме дразни това че не мога да разчитам на тази уж машина, а всеки път си мисля аджеба, коя ли лампа ще светне пак и ще пристигна ли на ход или може би пак на платформа.Съжалявам за негативизма, но той не е дошъл от нищото.Дори и в момента седя в поредния хотел, този път в Смолян(онзиден бях във ВТ с друга повреда), отново закъсал, отново похарчил 2000лв и отново с неработеща кола.
За шестаците аз също си мисля, че лидер е точно М54Б20, ама нека патилите там се обадят, моите наблюдения там са на база предимно четене.
Е няма такъв карък, просто ! Явно е , че не си уцелил читав мотор. Аз съм на обратния полюс. Патил съм си от "шестаци", дето са "много корави", ама не ги плюя. А цял двигател иначе е 500-600 лв. и искрено се надявам да не си дал наистина "десетки хиляди ЕВРО" .
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани