Проблем с Е46 318i 2000г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
Проблем с Е46 318i 2000г
Здравейте колеги имам проблем с колата. Проблема е следния. Карам колата от около две години на бензин и съм нямал проблем до сега с мотора но преди около два месеца се реших да сложа газов инжекцион и от тогава започна ба ми придърпва в движение . Както си карам и колата придърпва, все едно гасне за секунди от какво може да се получава това. Моля помагаите
Последна промяна ivo_cool на 03 Сеп 2015, 21:17, променена общо 1 път
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
Неправилно регулиран газов инжекцион или дефектен елемент от него. При диагностика ще се разбере и какъв е конкретният проблем- бедна или богата горивна смес, дефектна газова дюза, лошо работещи цилиндри... Неприятното е, че колата ще започне да върви зле и на бензин.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
zvetiko написа:Неправилно регулиран газов инжекцион или дефектен елемент от него. При диагностика ще се разбере и какъв е конкретният проблем- бедна или богата горивна смес, дефектна газова дюза, лошо работещи цилиндри... Неприятното е, че колата ще започне да върви зле и на бензин.
+1, като допълнение можеш да помислиш за смяна на свещите с еднополюсни (ако не са) и си провери кабелите

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
c7aH4eB написа:zvetiko написа:Неправилно регулиран газов инжекцион или дефектен елемент от него. При диагностика ще се разбере и какъв е конкретният проблем- бедна или богата горивна смес, дефектна газова дюза, лошо работещи цилиндри... Неприятното е, че колата ще започне да върви зле и на бензин.
+1, като допълнение можеш да помислиш за смяна на свещите с еднополюсни (ако не са) и си провери кабелите
В този ред на мисли ако помисли да свали газовата и проблема ще изчезне като с магическа пръчка.
Сега сериозно колегата е написал проблема е газовата или не е настроена или и има нещо.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
История от моя опит:
Баща ми взима е60 520i без газ. Гледаме я, върви добре, на диагностика даде грешка датчик на разпледелителния вал - изпускателен. Триеме грешката, кара се колата 10-15 дена без да се слага газ и си е пушка, няма грижа. Отивам при газаджията, чете той на неговата диагностика пак и отново излиза грешката. Трие я, колата работи на място, не излиза повече. Слага той газчицата, отивам взимам колата, 10км. возене с приятел, ниски обороти, в лютеницата на Царигадско до 6к+ обороти (ръчка е
) никакви грижи, возиме се тънко на газ!
Когато стигнах пред нас и вкарах задна да паркирам колата, тя изгасна. Паля, на свободна работи, обаче като е на газ и оборотите падат от 1000+ към idle, колата винаги гасне гасне, ако си в движение и превключиш, глъхне зверски и после се наема. Звъня по телефона на газаджията, той се кълне че проблема е от датчика. Тука малко лирично отклонение - оказа се че има алтернатива на ОЕМ датчика, която се казва Vemo, а те имат и линия Vemo +. Уж произвеждат датчици по поръчка на БМВ и ги цакат, като на същите поточни линии си произвеждат за тях ... абе филма с 2 думи
Реших, че 60 кинта за тоя датчик (сто и доста за ОЕМ) мога да рискувам да пробвам. Взех датчик, който беше абсолютно същия като оригиналния ама с изтрита щампа
смених го, газаджията изтри грешката, пусна една самонастройка отново и от тогава - 6 месеца и 12000км, бащата бръмчи безпроблемно с разход среден от 10/100 газ, кара много извънградско и не живее в София
Накратко - на бензин със грешката и калпавия датчик вървеше, може да е имало замисляне, ама е било недоловимо(карам м54б30 и тоя м54б22 ми се струва умрял асматик, не усетих разлика с прецакан и здрав датчик). На газ, обаче не можеше да се кара. Просто пример, затова как не винаги газта е проблема. Направо ме е срам, че го казах това, още повече противореча на Оци, срам!
Направи на първо време диагностика, би трябвало да си каже. Случвало ми се е да не могат да я прочетат, компютъра излиза зает, да комуникира с друго - махаш бушона за газта и си четеш като пич.
Баща ми взима е60 520i без газ. Гледаме я, върви добре, на диагностика даде грешка датчик на разпледелителния вал - изпускателен. Триеме грешката, кара се колата 10-15 дена без да се слага газ и си е пушка, няма грижа. Отивам при газаджията, чете той на неговата диагностика пак и отново излиза грешката. Трие я, колата работи на място, не излиза повече. Слага той газчицата, отивам взимам колата, 10км. возене с приятел, ниски обороти, в лютеницата на Царигадско до 6к+ обороти (ръчка е

Когато стигнах пред нас и вкарах задна да паркирам колата, тя изгасна. Паля, на свободна работи, обаче като е на газ и оборотите падат от 1000+ към idle, колата винаги гасне гасне, ако си в движение и превключиш, глъхне зверски и после се наема. Звъня по телефона на газаджията, той се кълне че проблема е от датчика. Тука малко лирично отклонение - оказа се че има алтернатива на ОЕМ датчика, която се казва Vemo, а те имат и линия Vemo +. Уж произвеждат датчици по поръчка на БМВ и ги цакат, като на същите поточни линии си произвеждат за тях ... абе филма с 2 думи



Накратко - на бензин със грешката и калпавия датчик вървеше, може да е имало замисляне, ама е било недоловимо(карам м54б30 и тоя м54б22 ми се струва умрял асматик, не усетих разлика с прецакан и здрав датчик). На газ, обаче не можеше да се кара. Просто пример, затова как не винаги газта е проблема. Направо ме е срам, че го казах това, още повече противореча на Оци, срам!

Направи на първо време диагностика, би трябвало да си каже. Случвало ми се е да не могат да я прочетат, компютъра излиза зает, да комуникира с друго - махаш бушона за газта и си четеш като пич.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
За да не вземе да се заблуди някой колега, искам да уточня:
Vemo е най-долния боклук от марковите афтърмаркет части и
за сега , слава богу, няма НИЩО общо с BMW!
p.s. Оригиналът на тази част е VDO Siemens
Vemo е най-долния боклук от марковите афтърмаркет части и
за сега , слава богу, няма НИЩО общо с BMW!

p.s. Оригиналът на тази част е VDO Siemens
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем с Е46 318i 2000г
dr.peshev написа:За да не вземе да се заблуди някой колега, искам да уточня:
Vemo е най-долния боклук от марковите афтърмаркет части и
за сега , слава богу, няма НИЩО общо с BMW!
p.s. Оригиналът на тази част е VDO Siemens
Нищо не знаеш, аз взех Vemo+

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани