ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Здравейте, проблема който имам с моята кола е следният: при първоначално палене рано сутрин, при работа на двигателя се чува едно метално чукане не много силно като повдигач, което постепенно утихва със загряване на двигателя. При достигане на оптимална температура, това метално почукване не се чува. При рязко натоварване на колата в движение, т.е рязко настъпване на педала на газта при ускорението се чува едно леко притракване като аванс което ме притеснява и съм склонен да си мисля, че това е някоя дюза. Днес рано сутринта вързах колата с ИНПА и резултатите ви ги показвам за да ми кажете коя от дюзите ми е проблемна и дали това почукване е възможно да е от нея?
1.Това е снимка на диагностика с ИНПА рано сутрин на студен двигател, показанията на дюзите са следните:
Тук се вижда отклонение в дюзата на 3-ти цилиндър, стойност 1. Въпроса ми е възможно ли е тази да е проблемната дюза?
2.Втората снимка е направена когато колата е в движение с рязко настъпване на педала на газта и при достигната оптимална температура на двигателя:
Тук се вижда висока стойност на дюзата на 4-ти цилиндър, което още повече ме обърква за това коя действително е проблемната дюза.
3.Третата снимка е когато колата е на място на празен ход, тук също колата е загряла и е достигнала оптимална температура:
Вижда се, че и четирите дюзи си работят нормално на празен ход !!! Почукването на загрял двигател на празен ход не се чува !!!
Моля да ми помогнете въз основа на тези резултати да разбера която от тези дюзи е проблемната и не работеща добре.
Благодаря предварително на всеки включил се в решаването на моя проблем.
1.Това е снимка на диагностика с ИНПА рано сутрин на студен двигател, показанията на дюзите са следните:
Тук се вижда отклонение в дюзата на 3-ти цилиндър, стойност 1. Въпроса ми е възможно ли е тази да е проблемната дюза?
2.Втората снимка е направена когато колата е в движение с рязко настъпване на педала на газта и при достигната оптимална температура на двигателя:
Тук се вижда висока стойност на дюзата на 4-ти цилиндър, което още повече ме обърква за това коя действително е проблемната дюза.
3.Третата снимка е когато колата е на място на празен ход, тук също колата е загряла и е достигнала оптимална температура:
Вижда се, че и четирите дюзи си работят нормално на празен ход !!! Почукването на загрял двигател на празен ход не се чува !!!
Моля да ми помогнете въз основа на тези резултати да разбера която от тези дюзи е проблемната и не работеща добре.
Благодаря предварително на всеки включил се в решаването на моя проблем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Колега , да ти кажа за моите премеждия с дюзите .
Моята на 2-ри цилиндър беше с корекция +2,6 на свободен ход на 40 градуса температура на антифриз.
Свалих и 6-те , качих ги на стенд , оказа се ,че не само тя е за ремонт , а и друга , която е компенсирала повредата в тази на 2-ри цил.
Мой съвет е , свали ги всички , качи ги на стенд и рециклирай в бош сервиз , хората дават документ от стенда , който ти дава и гаранция от 1 година мисля. Да ти е мирна главата .
Ето ти снимка от инпа при мен преди ремонт .
При мен зимата на студен старт все едно прескачаше оборот мотора , докато загреят дюзите . Това беше очевидния симптом освен диагностиката
Моята на 2-ри цилиндър беше с корекция +2,6 на свободен ход на 40 градуса температура на антифриз.
Свалих и 6-те , качих ги на стенд , оказа се ,че не само тя е за ремонт , а и друга , която е компенсирала повредата в тази на 2-ри цил.
Мой съвет е , свали ги всички , качи ги на стенд и рециклирай в бош сервиз , хората дават документ от стенда , който ти дава и гаранция от 1 година мисля. Да ти е мирна главата .
Ето ти снимка от инпа при мен преди ремонт .
При мен зимата на студен старт все едно прескачаше оборот мотора , докато загреят дюзите . Това беше очевидния симптом освен диагностиката

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Може да имаш това метално почукване от демпферната шайба. Не е задължително да е от дюзите. Те са си в нормите...
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Демферната шайба по-принцип ми е за смяна, но не съм забелязал на празен ход да чука от нея, наблюдавал съм я и няма някакви отклонения. Няма луфт в нея, единствено има съсвсем малка цепка по средата на гумата, но като цяло не опира никъде, ако това имаш предвдид колега.При първа възможност ще бъде сменена.
Това отклонение на дюзата в 3-ти цилиндър е нормално така ли? Смисъл няма как това отклонение да накара дюзата да чука при студен двигател? Това почукване наподобява повдигач рано сутрин и докато не загрее колата не изчезва.
Тя нали е свързана към коляновия вал и ако има отпускане на гумата (нацепване), какви симтоми се проявяват?
Това отклонение на дюзата в 3-ти цилиндър е нормално така ли? Смисъл няма как това отклонение да накара дюзата да чука при студен двигател? Това почукване наподобява повдигач рано сутрин и докато не загрее колата не изчезва.
Тя нали е свързана към коляновия вал и ако има отпускане на гумата (нацепване), какви симтоми се проявяват?
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Въпрос кои стойности следва да се гледат - на загрял мотор или на студен?
- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗА НА Е46 320D 2003г.
Същия проблем и аз го имам след като загрее колата звука изчезва и аз се съмнявам от дюзи , но гарантирам че не е от демпфер и ремъци защото ги смених ..
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани