зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Колеги не знам да ли пиша на точното място, но ще Ви разкажа за моя все още не решен проблем, ако може някой да ми помогне.
Така светнаха ми на таблото лампите които показват, че се е съсипал заден ляв датчик, тъй като неми работи километража и други неща всички знаете.
Смених го аз но пак не сработва както трябва. Следващата мисъл е в управлението, отворих го на първо четене няма видими белези за повреда, но там са много
пипкави нещата, сглобих го аз и всичко тръгна. Но не.
Стигна се до там в заключение, става следното: сутрин си паля колата всичко работи до момента в който да речем съм изминал няколко километра, колата е стигнала нормалната си температура,
гася, да речем че влизам в магазин да пазарувам, паля колата и лампите ОТНОВО светват.
Така, имам кабел с Inpa включвам я не мога да се включа нито към ABS-a нито към двигателя.
На следващия ден с първото запалване всичко си работи както трябва и включвам отново Inpa-та и за чудо, мога да се свържа към ABS-a като ми дава грешка в прословутия заден датчик, също така се връзвам и към двигателя като не помня какви грешки ми даваше нещо май CAN и други работи, утре ще се опитам да снимам грешките.
След това пак като светнат лампите се опитвам да се свържа с ABS-a и с двигателя, но пак НЕ става.
Как така като светят НЕ мога, а като работят мога да се вържа към тях не знам.
АКО НЯКОЙ ИМА ОБЯСНЕНИЕ ИЛИ РЕШЕНИЕ моля ще бъда БЛАГОДАРЕН!!!!!!
Така светнаха ми на таблото лампите които показват, че се е съсипал заден ляв датчик, тъй като неми работи километража и други неща всички знаете.
Смених го аз но пак не сработва както трябва. Следващата мисъл е в управлението, отворих го на първо четене няма видими белези за повреда, но там са много
пипкави нещата, сглобих го аз и всичко тръгна. Но не.
Стигна се до там в заключение, става следното: сутрин си паля колата всичко работи до момента в който да речем съм изминал няколко километра, колата е стигнала нормалната си температура,
гася, да речем че влизам в магазин да пазарувам, паля колата и лампите ОТНОВО светват.
Така, имам кабел с Inpa включвам я не мога да се включа нито към ABS-a нито към двигателя.
На следващия ден с първото запалване всичко си работи както трябва и включвам отново Inpa-та и за чудо, мога да се свържа към ABS-a като ми дава грешка в прословутия заден датчик, също така се връзвам и към двигателя като не помня какви грешки ми даваше нещо май CAN и други работи, утре ще се опитам да снимам грешките.
След това пак като светнат лампите се опитвам да се свържа с ABS-a и с двигателя, но пак НЕ става.
Как така като светят НЕ мога, а като работят мога да се вържа към тях не знам.
АКО НЯКОЙ ИМА ОБЯСНЕНИЕ ИЛИ РЕШЕНИЕ моля ще бъда БЛАГОДАРЕН!!!!!!
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Имах същия проблем 1:1 и се оказа АБС блока.Ако ти завършва на 001 да знаеш,че 95% е от него според мен.Решението е нов блок,втора употреба блок или ремонт на твоя.И след като оправиш блока,го изолирай с нещо откъм двигателя,да не се нагрява,че пак ще светнат лампите след известно време.Успех!
- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Хубаво Колега, но каква е логиката да не мога да се вържа с Inpa към двигателя, когато не работи ABS-а. А когато работи се връзвам без проблеми и ми дава грешки.
Ще направя снимка на грешките и ще ги кача.
Ще направя снимка на грешките и ще ги кача.
- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
това са грешките които ми излизат като се вържа към двигателя когато работи ABS-а
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Може да пробваш да направиш термо щит за АБС блока, но успехът е спорен. Тръгнал е да умира, въпрос на време е да спре да бачка дори и сутрин на студено.
Аз и ти сме луд-ни-ца...




- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
По реда на грешките:
- имаш проблем с ел. вентилатора - от него може и да следва грешката, записана като "CAN BUS". Ако има "късо" на перката, може да се нарушава CAN комуникацията на модулите и да записва грешка с АСЦ. Забележи, че записаната грешка е при "нула" оборота на мотора, демек при теста на контакт.
Следващата грешка значи, че или ЕГР е блокирал в затворено положение, или е изолиран...
Последната грешка е за изгоряла подгревна свещ или скапано реле на подгревните свещи...
Според мен, първо отстрани проблема с перката. Много е вероятно след това АСЦ да работи нормално...
- имаш проблем с ел. вентилатора - от него може и да следва грешката, записана като "CAN BUS". Ако има "късо" на перката, може да се нарушава CAN комуникацията на модулите и да записва грешка с АСЦ. Забележи, че записаната грешка е при "нула" оборота на мотора, демек при теста на контакт.
Следващата грешка значи, че или ЕГР е блокирал в затворено положение, или е изолиран...

Последната грешка е за изгоряла подгревна свещ или скапано реле на подгревните свещи...

Според мен, първо отстрани проблема с перката. Много е вероятно след това АСЦ да работи нормално...

- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
Re: зов за помощ за едно 530д -193к.с.
Благодаря братле. Да перката на климатика не работи, като я разглобих единия кондензатор се беше издул и смених и двата, но пак не иска да работи. Дадох платката на уж специалисти
и поне за тях платката е ОК. Мъчи се да тръгне, но не става, иначе с пръста се върти перката не е забила. Лошото е че нямам познат с бмв със същата перка за да пробвам моята.
За проблема със свеща знам, защото не мога да я изкараме за да я сменя скъса се и не смея нищо да правя за да не падне вътре и да трябва да отварям двигателя, като дойде време за верига тогава.
За АГР-а тия дни ще пътувам за морето и като се прибера ми е първата задача, да го почистя.
Възможно ли е да е от перката на климатика? Е заеби ако се окаже това.
и поне за тях платката е ОК. Мъчи се да тръгне, но не става, иначе с пръста се върти перката не е забила. Лошото е че нямам познат с бмв със същата перка за да пробвам моята.
За проблема със свеща знам, защото не мога да я изкараме за да я сменя скъса се и не смея нищо да правя за да не падне вътре и да трябва да отварям двигателя, като дойде време за верига тогава.
За АГР-а тия дни ще пътувам за морето и като се прибера ми е първата задача, да го почистя.
Възможно ли е да е от перката на климатика? Е заеби ако се окаже това.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани