Диагностика грешка подгревни свещи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Диагностика грешка подгревни свещи
Привет,
при диагностига с Carly/BMWhat получавам следните грешки на е90:
Fault: Glow plug cylinder 1 Code: 4212
Fault: Cylinder 2 Glow Plug Code: 4222
Fault: Cylinder 3 Glow Plug Code: 4232
Fault: Glow plug cylinder 4 Code: 4242
Зимата съответно имам затруднения с паленето на автомобила. Предполагам че става дума за проблем с подгравните свещи. Ще се радвам ако някой може да даде идея и съвет какъв е проблема и къде в София най качествено биха се справили с проблема. Не се наемат навсякъде да сменят подгревни свещи до колкото знам.
при диагностига с Carly/BMWhat получавам следните грешки на е90:
Fault: Glow plug cylinder 1 Code: 4212
Fault: Cylinder 2 Glow Plug Code: 4222
Fault: Cylinder 3 Glow Plug Code: 4232
Fault: Glow plug cylinder 4 Code: 4242
Зимата съответно имам затруднения с паленето на автомобила. Предполагам че става дума за проблем с подгравните свещи. Ще се радвам ако някой може да даде идея и съвет какъв е проблема и къде в София най качествено биха се справили с проблема. Не се наемат навсякъде да сменят подгревни свещи до колкото знам.
Последна промяна kochev на 28 Авг 2015, 9:30, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
Ако са и четирите вероятността е да е релето, а не самите свещи - задължително сменяй със Беру свещи и реле може оригинално или беру.
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
И аз ги имам същите грешки на всички свещи,колега пиши накрая колко ти е излезнало.
Успех !
Успех !
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
Една свещ е 26 лв релето е 120/260 беру/ориг
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
@2707E91 Ще ходя другата седмица да правя ремонти и ще сменя и свещи и реле ако е нужно. Цялото нещо ще стане в Пловдив, защото в София цените са леш, навсякъде в сравнение с където и да е 50 до 100% отгоре на офертите които имам в Пловдив. Камор ми дадоха оферта за 450 лв за реле и свещи, но трябвало да направят задулжително диагностика 140 лв!?!?! която аз вече сам съм си направил и дори им бях принтирал всички ECU-та с резултатите. Става мин 600 лв, защото имаха и някакви други врътки. Тук в София бих отишъл само в DSC Performance, но ми е изклчително неудобно къде се намират, както и липсата на алтернативни методи за разплащане освен кеш.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
В Пловдив можеш да отидеш при колегата Ацалов поне със сигурност ще свърши работа и няма да има лъжи и измами 

- Black-Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
И аз ги имам тези грешки. Казвате, че е релето. Така ли?
Stop me, if you can 

Re: Диагностига грешка подгревни свещи
Taruno написа:В Пловдив можеш да отидеш при колегата Ацалов поне със сигурност ще свърши работа и няма да има лъжи и измами
Къде му се намира сервиза, може ли някакъв контакт?
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
И така, посетих Найси Кар в Пловдив. Изключително кадърни майстори. Във форума четох разни негативни коментари за тях и почти се бях разколебал, но се радвам че в крайна сметка направих ремонта там. След като направиха и допълнителна диагностика, смяната на свещите беше достатъчна, а проблеми с релето няма. Оправиха още доста неща по автгомобила. Кормилна щанга и нещо за което никой до сега не ми беше споменавал: Смяна на фълтър за подкартерни газове. Оказа се че не е сменян никога и е с производствена дата. Радвам се че турбото не ми е заминало междувременно. Колата в момента лети и е като нова. Подгревните свещи бяха BOSH защото с такива работят и нямаха BERU в наличност. Свещите бяха по 30 лв парчето, но ако имате познати доставчици на части може да ги намерите и по 25. За труд за самите свещи - 50 лв. Доволен съм и това е нещо, което рядко казвам в България...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
kochev написа:И така, посетих Найси Кар в Пловдив. Изключително кадърни майстори. Във форума четох разни негативни коментари за тях и почти се бях разколебал, но се радвам че в крайна сметка направих ремонта там. След като направиха и допълнителна диагностика, смяната на свещите беше достатъчна, а проблеми с релето няма. Оправиха още доста неща по автгомобила. Кормилна щанга и нещо за което никой до сега не ми беше споменавал: Смяна на фълтър за подкартерни газове. Оказа се че не е сменян никога и е с производствена дата. Радвам се че турбото не ми е заминало междувременно. Колата в момента лети и е като нова. Подгревните свещи бяха BOSH защото с такива работят и нямаха BERU в наличност. Свещите бяха по 30 лв парчето, но ако имате познати доставчици на части може да ги намерите и по 25. За труд за самите свещи - 50 лв. Доволен съм и това е нещо, което рядко казвам в България...
Какъв е този филтър колега? Ти с какъв двигател си? Свещи БОШ са си оригиналните и не бих ти препоръчал да ги заменяш с BERU, които на доста места са ментета!
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
vanka7a написа:kochev написа:И така, посетих Найси Кар в Пловдив. Изключително кадърни майстори. Във форума четох разни негативни коментари за тях и почти се бях разколебал, но се радвам че в крайна сметка направих ремонта там. След като направиха и допълнителна диагностика, смяната на свещите беше достатъчна, а проблеми с релето няма. Оправиха още доста неща по автгомобила. Кормилна щанга и нещо за което никой до сега не ми беше споменавал: Смяна на фълтър за подкартерни газове. Оказа се че не е сменян никога и е с производствена дата. Радвам се че турбото не ми е заминало междувременно. Колата в момента лети и е като нова. Подгревните свещи бяха BOSH защото с такива работят и нямаха BERU в наличност. Свещите бяха по 30 лв парчето, но ако имате познати доставчици на части може да ги намерите и по 25. За труд за самите свещи - 50 лв. Доволен съм и това е нещо, което рядко казвам в България...
Какъв е този филтър колега? Ти с какъв двигател си? Свещи БОШ са си оригиналните и не бих ти препоръчал да ги заменяш с BERU, които на доста места са ментета!
Моите оригиналните бяха Беру, сложи Бош минах 45к км и ония ден е закачих и ми даде изгоряла свещ на 4 цилиндър, малко ли са според вас тези 45к км за 2 години, че се чудя дали да не ги сменя пак 4-те.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Диагностига грешка подгревни свещи
vanka7a написа:kochev написа:И така, посетих Найси Кар в Пловдив. Изключително кадърни майстори. Във форума четох разни негативни коментари за тях и почти се бях разколебал, но се радвам че в крайна сметка направих ремонта там. След като направиха и допълнителна диагностика, смяната на свещите беше достатъчна, а проблеми с релето няма. Оправиха още доста неща по автгомобила. Кормилна щанга и нещо за което никой до сега не ми беше споменавал: Смяна на фълтър за подкартерни газове. Оказа се че не е сменян никога и е с производствена дата. Радвам се че турбото не ми е заминало междувременно. Колата в момента лети и е като нова. Подгревните свещи бяха BOSH защото с такива работят и нямаха BERU в наличност. Свещите бяха по 30 лв парчето, но ако имате познати доставчици на части може да ги намерите и по 25. За труд за самите свещи - 50 лв. Доволен съм и това е нещо, което рядко казвам в България...
Както винаги в NICY са те пооскубали за цени на свещи и ако си бил с циклонния са ти го сменили за да вземат пари. П.с. факта, че си бил със 4ри свещи говори, че щеше да е хубаво да смениш и релето, защото сега и него най-вероятно ще смениш в близките месеци. Nicy са с доста мазно отношение към клиенти ама аз и няколко мои приятели вече сме патили от това как ремонтират неща, които нямат нужда от ремонт, а едини пък им закара кола за преглед преди покупка те казаха, че е СТРАХОТНА, а се оказа, че е таралясник на 890к км и имаше ремонти за над 5к лева да се правят ама айде.
Какъв е този филтър колега? Ти с какъв двигател си? Свещи БОШ са си оригиналните и не бих ти препоръчал да ги заменяш с BERU, които на доста места са ментета!
Оригиналните са винаги BERU, отделно този вилтър е циклонния масле сепаратор само на ранните бройки се сменя, защото е от стария тип. Някои колеги си сменят и циклонния на три мени, но аз не го подкрепям това след като съм разглабял оригиналне и съм виждал как работи.
Re: Диагностика грешка подгревни свещи
Двигателят:
Type 318D UL (EUR)
Engine M47/T2
Cubical capacity 2.00
Този филтър се намира до въздушния филтър. И ако не се сменя на 30 хил км почва да товари турбото. Моя не беше сменян 120к км, смятай. Разликата в ускорението е видима. Колкото до релето - не исках да давам 200 лв допълнително за нещо което не дава грешка в момента.
Type 318D UL (EUR)
Engine M47/T2
Cubical capacity 2.00
Този филтър се намира до въздушния филтър. И ако не се сменя на 30 хил км почва да товари турбото. Моя не беше сменян 120к км, смятай. Разликата в ускорението е видима. Колкото до релето - не исках да давам 200 лв допълнително за нещо което не дава грешка в момента.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Диагностика грешка подгревни свещи
Гарантирам, че на N52, N54 OEM свещите са Bosch и NGK. Дори на Е36 и Е46 са Bosch. Къде видя, че са Beru? Всички запалителни свещи клякат пред NGK 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Диагностика грешка подгревни свещи
Значи ти малко си се объркал къде говорим за ЗАПАЛИТЕЛНИ свещи, подгревните ОЕМ са БЕРУ и релето също
все пак дизеловия двигател е различен

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани