Подгряване на седалки Е39 (термо елемент)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Подгряване на седалки Е39 (термо елемент)
Тъй де, аз нали това казвам, само дето в подгряващите елементи има и термистор и термо защита (термошалтер). Това обаче не е показано в схемите. На някой от по-новите модели може да са решили да поставят само термистор. Интересното е, че термозащита е включена последователно на термистора към управляващия пин на копчето, като идеята е следната:
При съпротивление на термистора по-голямо от 6KOhm копчето работи и управлява подгрева.
При липса на верига към управляващия пин, термо защитата е сработила, без значение от текущата стойност на термистора, копчето спира да управлява подгрева.
При наличие на верига към управляващия пин, термо защитата не е сработила, но съпротивлението на термистора е по-ниско от 6КOhm копчето отново спира управлението на подгрева.
При съпротивление на термистора по-голямо от 6KOhm копчето работи и управлява подгрева.
При липса на верига към управляващия пин, термо защитата е сработила, без значение от текущата стойност на термистора, копчето спира да управлява подгрева.
При наличие на верига към управляващия пин, термо защитата не е сработила, но съпротивлението на термистора е по-ниско от 6КOhm копчето отново спира управлението на подгрева.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани