Ел проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Ел проблем
Здравейте на всички !
От 3 дена имам следния проблем всяка вечер акумулатора ми пада.....
Ето я предисторията която не знам до колко ще има общо но да разкажа ...
Предната година разляхме кола около скоростния лост и запалката , незнайно дали свързано с това или просто съвпадение ден или два след това перката на климатичния радиатор започна да работи постоянно . Тогавашния акумулатор така или енччи си беше за смята, колеги тук от форума ме посъветваха да сменя таралежа , заедно с него смених и акумулатора . Проблемите се оправиха , перката спря да върти постоянно и батерията не падаше до тук супер ( благодарности още веднъж до колегата със съвета за таралежа , той си знаЕ кой е
) Преди около 3-4 дена без абсолютно никаква видима за мен причина паркирам си колата вечерта сутринта ставам и няма ток , първо си помислих че е алармата презаредих акумулатора поставих го на следващата вечер същото ..... реших да опитам да махна бушона (номер 76) който трябва да е за търалежа за да проверя да не се е скапал пак той но нямаше никакъв ефект . Знам как се мери за утечка но единственото което не ми е ясно е нали ак-то е в багажника а когато той е отворен доста от нещата не заспиват
Съвет как да проверя и след това как да разбера от къде идва и за хората който ще ме попитат защо не отида на сервиз( не е за да спестя някой лев )
Просто не съм в страната а тук където съм не знам към кой да се обърна , за това казвам ако някой успее да ми помогне с отстраняването на проблема съм готов с превод да си заплатя услугата просто колата ми е необходимост и наистина ми е важно да си я оправя от нея ми зависи и работата все пак .....
Благодаря предварително и ще очаквам отговорите и съветите ви
От 3 дена имам следния проблем всяка вечер акумулатора ми пада.....
Ето я предисторията която не знам до колко ще има общо но да разкажа ...
Предната година разляхме кола около скоростния лост и запалката , незнайно дали свързано с това или просто съвпадение ден или два след това перката на климатичния радиатор започна да работи постоянно . Тогавашния акумулатор така или енччи си беше за смята, колеги тук от форума ме посъветваха да сменя таралежа , заедно с него смених и акумулатора . Проблемите се оправиха , перката спря да върти постоянно и батерията не падаше до тук супер ( благодарности още веднъж до колегата със съвета за таралежа , той си знаЕ кой е


Съвет как да проверя и след това как да разбера от къде идва и за хората който ще ме попитат защо не отида на сервиз( не е за да спестя някой лев )
Просто не съм в страната а тук където съм не знам към кой да се обърна , за това казвам ако някой успее да ми помогне с отстраняването на проблема съм готов с превод да си заплатя услугата просто колата ми е необходимост и наистина ми е важно да си я оправя от нея ми зависи и работата все пак .....
Благодаря предварително и ще очаквам отговорите и съветите ви

- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Ел проблем ... ПОМОЩ
Колега провери с мултицет акумулатора дали имаш консумация / то е ясно, че имаш, но все пак / след като излезеш и заключиш колата. След това можеш да търсиш проблема, докато спре "голямата" консумация, без да се налага да чакаш един ден за проба.
Re: Ел проблем ... ПОМОЩ
Да но излизам заключвам колата и за да стигна до акумулатора трябва да отворя багажника което активира доста от нещата на колата ... или греша ?
Междодругото в горното ми обяснение съм пропуснал да кажа че някъде 4-5 дена преди да започни това с падането на акумулатора ми светна лампата за airbeg-a
Междодругото в горното ми обяснение съм пропуснал да кажа че някъде 4-5 дена преди да започни това с падането на акумулатора ми светна лампата за airbeg-a
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Ел проблем ... ПОМОЩ
Отвори багажника, няма да активира чак толкова неща ако трябва и една врата остави отворена. После причините може да са доста. Почни една по една да ги чистиш като вкл. и изкл. през предпазител по-горе спомменатите предположение от теб.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Ел проблем ... ПОМОЩ
pr3dat0r написа:Да но излизам заключвам колата и за да стигна до акумулатора трябва да отворя багажника което активира доста от нещата на колата ... или греша ?
Междодругото в горното ми обяснение съм пропуснал да кажа че някъде 4-5 дена преди да започни това с падането на акумулатора ми светна лампата за airbeg-a
1. Научи се къде и кога се използва думата ПОМОЩ, не като малки деца за щяло и нещяло!
2. Ти сериозно ли??? Отваряш багажника, с една отверка заключваш механизма и започваш да си мериш. Същото важи и за вратите! От там почваш един по един да сваляш и слагаш предпазителите, за да видиш кога и от какво ще изчезне консумацията.
3. Един БЕЗПЛАТЕН съвет. Снимай си предпазителите преди да ги пипаш, че току виж след това нещо друго се появило като проблем

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Ел проблем
Колата заспива след 16-тата минута и без да е заключена - необходимо е единствено да са затворени врати и капаци. Затова, както колегата ти каза, с една отвертка буташ ключалката на багажника към рег. номера, докато застане в положение "затворено", тогава почваш да мериш. За да не го правиш "N" на брой пъти по 16 минути, са ти нужни двама асистента, които да махат бушоните един по един - махат и после връщат на същото място, а ти следиш промяна в консумацията. Единият асистент маха бушоните вътре в купето, другият отзад в багажника. Ако си удължиш минусовата клема с кабелчета, може да се справите и двама души - ти ще махаш бушоните отзад. По спомен, ако всичко е наред с колата, след 2-рата минута уредът показва 0.47 - 0.48 ампера, след 16-тата не трябва да е повече от 0.05 за коли с телефон и 0.04 за коли без.
Re: Ел проблем
Благодаря сега ще опитам по посочения от вас начин и ще пиша какво е положението след това;)
Колкото до колегата с изказването за думата ПОМОЩ.... не виждам какво нередно има да я използвам при положение че наистина се нуждая от помоща Ви как и какво трябва да направя а и времето ме притиска ... вке пак в понеделник съм на работа а както вече съм написал работата ми е свързана пряко с употребата на колата.
Както и да е няма да има тема без подобен коментар с упрек от някой или поне не и в бг форум .
Благодаря на останалите и ще Ви държа в течение на нещата !
Колкото до колегата с изказването за думата ПОМОЩ.... не виждам какво нередно има да я използвам при положение че наистина се нуждая от помоща Ви как и какво трябва да направя а и времето ме притиска ... вке пак в понеделник съм на работа а както вече съм написал работата ми е свързана пряко с употребата на колата.
Както и да е няма да има тема без подобен коментар с упрек от някой или поне не и в бг форум .
Благодаря на останалите и ще Ви държа в течение на нещата !
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Ел проблем
Има писано за това. Така че с малко търсене се намират много неща 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ел проблем
давам една идея. ако си с фабричната аларма откачи сирената за малко и виж какво става
за да не обяснявам тук за кандидат крадците ще ти написа на лично къде се намира тази сирена
за да не обяснявам тук за кандидат крадците ще ти написа на лично къде се намира тази сирена
Re: Ел проблем
След известен застой (поради липса на свободно време от тая работа) днес замерих и останах потресен ...... консумация 9.56амп . Опитах с махане на бушони като в това число и номер 75 и 76 и разлика никаква , ще опитам и да разкача алармата но просто днес не остана време
ако някой му идва нещо на ум да сподели аз останах без идей .
Поздрави от Англия !

Поздрави от Англия !
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Ел проблем
Единственно стартера и алтернатора са свързани директно към акумулатора, всичко останало минава през предпазители пък били те и 100 - 200А (и такива има). Откриването на въпросната консумация става единственно и само с махане на предпазители един по един. С предположения няма как да се открие проблема. Може да е всеки един модул/устройство закачено по инсталацията включително и самата инсталация. Така че прочети но не през ред два това което по-горе (в предния си пост) съм посочил това е начина. Има предпазители над акумулатора, тези които се виждат горе но има и едни (80, 100, 200 амперови) в една кутия пак над акумулатора. Там влиза един дебел плюсов кабел от акумулатора но едва ли ще се стигне до тях. Предпазители има и в жабката и в кутията с компютрите.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ел проблем
има и едни под мокета в краката на пасажера
пак са високо амперовии и дават постоянни +
пак са високо амперовии и дават постоянни +
Re: Ел проблем
Това за пръв път го чувам и как се стига до тях..... И по дяволите защо са ги набутали там 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ел проблем
развиваш пасажерската седалка и я буташ назад. повдигаш кокета и след това един от залените обезшумителни елементи.. под него е бялата кутия в която са няколко от бушоните също
мястото е наистина тъпо..
понякога когато колите поостареят започва да влиза влага от тапите в пода.. следователно ако се наводни тази кутиика ще стане мазало. виждал съм такава кола и там се беше разтопило всичко
мястото е наистина тъпо..
понякога когато колите поостареят започва да влиза влага от тапите в пода.. следователно ако се наводни тази кутиика ще стане мазало. виждал съм такава кола и там се беше разтопило всичко
- iceman12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и 1998г
- Мечтае да кара: Mercedes Benz S AMG63 и кола която никога не се чупи
Re: Ел проблем
Колега какво стана успя ли да разбереш от какво пада акумулатора? Аз имам същия проблем и на мен ми светна лампа еърбег и след това акумулатора започна да пада, а колата ще ми трябва след 9 дни някой ако има идея да сподели, моля! Моята е 520и бензин 98-година.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани