m52b20 към б28 Малко питанки.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от braina » 26 Авг 2015, 11:01

Колеги искам да си синтезирам нещата и да задам един два въпроса на по-запознатите от мен.
Освен мотор с дебитомер и маховик какво друго трябва да си набавя за swap-a ? Стария ми комп ще стане ли ? Ако оставя 20вата кутия и диф, как ще се държи колата и като цяло, кое е добре да е от 28 и кое си заслужава да оставя от 20ката, за да стане хубав set-up? :yes:
Последна промяна braina на 26 Авг 2015, 12:54, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m52b20 към б28

Мнение от host » 26 Авг 2015, 11:05

малката кутия и диф може да се използват, но ако не си изключително внимателен при превключването с кутията и ако си падаш по движението с вратите напред ... дифа и кутията ще са за смяна след не много дълъг пробег (ъфкорс + кардан щото няма да пасва на голям кутия и голям диф)

с кутия от 20ка и диф 3.45 ... 1вата е непоносимо кратка, задната е адски нервна ... вървежа е ... зависи кво ти е мерилото, сам ще разбереш
синхронизаторите на 20кова кутия + б28 което да е здраво = проблеми

компа не става - ще иска други карти(пък може и за чип да минеш някъде с готова карта за 2.8 ако ти е сименс компа) или още по-лесно комп за 28ца

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от braina » 26 Авг 2015, 11:14

Тоест, за да мога да си я карам без да се притеснявам, че нещо ще фъсне в движение, трябва да сменям всичко не мога да се доверя на кутията и дифа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от host » 26 Авг 2015, 11:15

:yes: - и няма да е лошо новия ти комп за мотора да е без EWS , че да няма драми с паленето и т.н.

__________________________

никой не е казал, че не можеш да си караш с малката кутия и малкия диф ама рано или късно ще се наложи да ги подмениш или замениш с големи... и да и полуоските ще пътуват
Последна промяна host на 26 Авг 2015, 11:25, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от braina » 26 Авг 2015, 11:22

Да за EWS споменаха, че е добре да го няма, но другите неща не ги очаквах..... и полуоските ще трябва да се сменят с големия диф и тя ще ми стане златна вече ...... :kuku:
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от Bavarcho » 26 Авг 2015, 11:39

2 000 лева си заминават ако тръгнеш да го правиш като хората (да не е само мотор, а скорости, кардан, диференциал) И това без да обслужиш мотора, че като ги знам тия на части дето ги продават в какво цветущо състояние са..


п.с. Защо не направиш строук на 2.5, няма да излезе много по-евтино, но ще си с редовна от към документи кола и ще знаеш че имаш ревизиран мотор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от host » 26 Авг 2015, 12:10

+1 колегата maxpower е твоя човек

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: m52b20 към б28

Мнение от Vanqu1sh » 26 Авг 2015, 12:37

host написа:с кутия от 20ка и диф 3.45 ... 1вата е непоносимо кратка, задната е адски нервна ... вървежа е ... зависи кво ти е мерилото, сам ще разбереш

Като се замислиш ако си остави и кутията и дифа няма откъде да дойде разлика в числата, че да стане кратка 1-ва и нервна задна. Просто колата ще стане по-силна и евентуално ще счупи нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от braina » 26 Авг 2015, 12:51

Ммм имаше предложение да сменя само дифа и да остана със старата кутия, евентуално но така като гледам всичко ще си ходи под ред :))
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от boris » 26 Авг 2015, 13:28

Купи си цял оборудват мотор, първо ще ти излезе в крайна сметка по-евтино, и второ ще си имаш един куп неща резервни.
За скорости,кардан,диференциал и полуоски си остава решението твое.
При положение, че махаш м52б20 и слагаш м52б28, няма драми с EWS-a /покрай самата смяна/, че може да се развали, може, и преди да си сменял мотори.


Към колегата Bavarcho, като човек от "тия на части дето ги продават" искам да го попитам, а ти твоите коли като ги продаваш, продаваш ли ги обслужени, всички, от теб самия?
Не говорим за кола, която си купил обслужена от предишния собственик...
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от Bavarcho » 26 Авг 2015, 14:10

boris_k написа:Към колегата Bavarcho, като човек от "тия на части дето ги продават" искам да го попитам, а ти твоите коли като ги продаваш, продаваш ли ги обслужени, всички, от теб самия?
Не говорим за кола, която си купил обслужена от предишния собственик...


Не :yes: Сипвам им добавки да да спрат да тропат и айде на пазара :)
Не знам защо го прие лично, като нито съм конкретизирал към някой, нито съм казал че всички са такива.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от meha » 26 Авг 2015, 16:42

Слушай какво ти казва Борис ,за EWS и компютъра колата може да я запалиш със твоите си,може и само да синхронизираш компютъра на двигателя от B28 с EWS от B20 .....варианти има,стига да имаш техника и умения !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от braina » 27 Авг 2015, 16:56

Казвате забавно ще ми е :) няколко месеца :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от spacepl » 27 Авг 2015, 17:18

Компа на 20-ката може да се препрограмира за 28-ца с точния софтуер. Можеш да си караш и без да го препрограмираш - има малка разлика около 3000 оборота само, но става за каране. (WinKFP)
По елекртрониката няма какво да сменяш. Само дебитомера дето е с по-голям диаметър от на 20-ката, но измервателния елемент вътре е същия. Двигател се сменя за 24 часа - една събота и неделя. Ако ще сменяш и скорости вече е по-дебела работата, но познавам хора от форума които смениха само мотора, без да пипат скорости, кардан и диф и си карат вече няколко години така, при това не са от най-кротките шофьори. Желателно е да смениш ауспуха - по-широк е на 28-цата. Друга е темата, че след 3-4 месеца тоя мотор ще ти се струва като 20-ка :D
Последна промяна spacepl на 27 Авг 2015, 17:21, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: m52b20 към б28 Малко питанки.

Мнение от meha » 27 Авг 2015, 17:20

spacepl написа:Друга е темата, че след 3-4 месеца тоя мотор ще ти се струва като 20-ка :D


Така е....и на 5тия месец почват мислите за 4.4 :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook