Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от ares2 » 21 Авг 2015, 11:04

Колеги замених тблото с външно ИКЕ с онези по нови модели
резултата е никакъв оборотомер и темературата на макс. свети и абс?
може ли да се оправи това или не ставаше препрограмирането за о стари модели/.?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 M54B30
Мечтае да кара: BMW X6 M Power

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от idle_hands » 21 Авг 2015, 18:29

Колега, до колкото виждам ти свети дота. Сменен ли е ВИН-на с този на колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от stony1 » 21 Авг 2015, 23:01

Това табло е само за мен. Мятай го към Бургас, аз обещавам да го направя да работи нормално :mhihi:

Провери със скенера, дали е поставена отметката за информация по Can шина, 99% съм сигурен, че в това е проблема. Махни отметките за информация по Can, защото при теб няма такава шина и след това кодирай таблото за твоята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от metodi80 » 22 Авг 2015, 0:38

Защо смени твоето с това табло ..... заради изнесения модул на старото ли ?!
Петър каза , аз също мисля , че там е проблема ....
Ако не можеш да се оправиш , "свиркай" (стига да намеря свободно време , ще го оправиме :mhihi: ).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от badsharki » 22 Авг 2015, 9:48

ares2 написа:Колеги замених тблото с външно ИКЕ с онези по нови модели
резултата е никакъв оборотомер и темературата на макс. свети и абс?
може ли да се оправи това или не ставаше препрограмирането за о стари модели/.?

Намери някой да ти го прекодира и всичко ще ти се оправи.
Най-добре е да му се смени и ВИН-а, но и без ще стане, само ще ти свети точка до дневния километраж.

ПС. Проблем е само, ако смениш по-ново табло, с такова с външно ИКЕ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от stony1 » 22 Авг 2015, 11:06

metodi80 написа:Защо смени твоето с това табло ..... заради изнесения модул на старото ли ?!
Петър каза , аз също мисля , че там е проблема ....
Ако не можеш да се оправиш , "свиркай" (стига да намеря свободно време , ще го оправиме :mhihi: ).


Някой му го е подарил, защото е от англичанка и сега Владо от чисто любопитство се опита да го подкара на неговата кола. Абе чиста проба лудяга :mhihi:

Тези с външното IKE са по-лесни за прекодиране и аз лично ги харесвам повече от таблата с интегрирано IKE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от metodi80 » 22 Авг 2015, 12:20

stony1 написа:Тези с външното IKE са по-лесни за прекодиране и аз лично ги харесвам повече от таблата с интегрирано IKE.


Изобщо по -старите ( с външното IKE) , са по читави ......
Пример - на колкото такива табла съм сменявал лентов кабел ,при демонтажа на лентовия кабел от дисплея , контактните повърхностти на дисплея се запазват здрави (като нови ) , при тези по -новите табла в това отношение са много по -зле (особено на х5) , свалям кабела по най -финия и внимателен начин , обработвам го сума време, с различни срества и на края пак се намира някоя контактна повърхност да е прекъсната (пак се оправя , но по -трудно) ..... и не само в това отношение (просто го дадох като пример)
Просто по -старите са си ги правили по качествени ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от ares2 » 22 Авг 2015, 17:25

да.. както каза Петър си е чист експеримент
иначе онова което правихме с теб Методи си е ок ..
наистина с външния модул са по хубави
най малкото защото ако дефектира нещо може да си оставиш модула с кодировката ти за колата и да смениш само таблото с друго

Методи ти имаш ли скенер кабел?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от stony1 » 22 Авг 2015, 19:02

Владо, това табло е по-арно от моето :mhihi:
Давай да ги разменяме, моето е с външно IKE и само трябва да копираш информацията от твоя EEPROM и да я запишеш на другото IKE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от stony1 » 22 Авг 2015, 22:39

ares2 написа:да.. както каза Петър си е чист експеримент
иначе онова което правихме с теб Методи си е ок ..
наистина с външния модул са по хубави
най малкото защото ако дефектира нещо може да си оставиш модула с кодировката ти за колата и да смениш само таблото с друго

Методи ти имаш ли скенер кабел?


Идвай на море, ще пием бира и ше оправим таблото :yes:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ

Мнение от ares2 » 22 Авг 2015, 23:23

аз го махнах.. така и не намерих скенер да го кодирам
странно че не ми работеше и камерата заради него..
явно побърка цялата система.
но иначе може да се повозя до Бургас и да поправим таблото..
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook