Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Колеги замених тблото с външно ИКЕ с онези по нови модели
резултата е никакъв оборотомер и темературата на макс. свети и абс?
може ли да се оправи това или не ставаше препрограмирането за о стари модели/.?
резултата е никакъв оборотомер и темературата на макс. свети и абс?
може ли да се оправи това или не ставаше препрограмирането за о стари модели/.?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- idle_hands
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 M54B30
- Мечтае да кара: BMW X6 M Power
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Колега, до колкото виждам ти свети дота. Сменен ли е ВИН-на с този на колата?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Това табло е само за мен. Мятай го към Бургас, аз обещавам да го направя да работи нормално
Провери със скенера, дали е поставена отметката за информация по Can шина, 99% съм сигурен, че в това е проблема. Махни отметките за информация по Can, защото при теб няма такава шина и след това кодирай таблото за твоята кола.

Провери със скенера, дали е поставена отметката за информация по Can шина, 99% съм сигурен, че в това е проблема. Махни отметките за информация по Can, защото при теб няма такава шина и след това кодирай таблото за твоята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Защо смени твоето с това табло ..... заради изнесения модул на старото ли ?!
Петър каза , аз също мисля , че там е проблема ....
Ако не можеш да се оправиш , "свиркай" (стига да намеря свободно време , ще го оправиме
).
Петър каза , аз също мисля , че там е проблема ....
Ако не можеш да се оправиш , "свиркай" (стига да намеря свободно време , ще го оправиме

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
ares2 написа:Колеги замених тблото с външно ИКЕ с онези по нови модели
резултата е никакъв оборотомер и темературата на макс. свети и абс?
може ли да се оправи това или не ставаше препрограмирането за о стари модели/.?
Намери някой да ти го прекодира и всичко ще ти се оправи.
Най-добре е да му се смени и ВИН-а, но и без ще стане, само ще ти свети точка до дневния километраж.
ПС. Проблем е само, ако смениш по-ново табло, с такова с външно ИКЕ.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
metodi80 написа:Защо смени твоето с това табло ..... заради изнесения модул на старото ли ?!
Петър каза , аз също мисля , че там е проблема ....
Ако не можеш да се оправиш , "свиркай" (стига да намеря свободно време , ще го оправиме).
Някой му го е подарил, защото е от англичанка и сега Владо от чисто любопитство се опита да го подкара на неговата кола. Абе чиста проба лудяга

Тези с външното IKE са по-лесни за прекодиране и аз лично ги харесвам повече от таблата с интегрирано IKE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
stony1 написа:Тези с външното IKE са по-лесни за прекодиране и аз лично ги харесвам повече от таблата с интегрирано IKE.
Изобщо по -старите ( с външното IKE) , са по читави ......
Пример - на колкото такива табла съм сменявал лентов кабел ,при демонтажа на лентовия кабел от дисплея , контактните повърхностти на дисплея се запазват здрави (като нови ) , при тези по -новите табла в това отношение са много по -зле (особено на х5) , свалям кабела по най -финия и внимателен начин , обработвам го сума време, с различни срества и на края пак се намира някоя контактна повърхност да е прекъсната (пак се оправя , но по -трудно) ..... и не само в това отношение (просто го дадох като пример)
Просто по -старите са си ги правили по качествени ....
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
да.. както каза Петър си е чист експеримент
иначе онова което правихме с теб Методи си е ок ..
наистина с външния модул са по хубави
най малкото защото ако дефектира нещо може да си оставиш модула с кодировката ти за колата и да смениш само таблото с друго
Методи ти имаш ли скенер кабел?
иначе онова което правихме с теб Методи си е ок ..
наистина с външния модул са по хубави
най малкото защото ако дефектира нещо може да си оставиш модула с кодировката ти за колата и да смениш само таблото с друго
Методи ти имаш ли скенер кабел?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
Владо, това табло е по-арно от моето
Давай да ги разменяме, моето е с външно IKE и само трябва да копираш информацията от твоя EEPROM и да я запишеш на другото IKE.

Давай да ги разменяме, моето е с външно IKE и само трябва да копираш информацията от твоя EEPROM и да я запишеш на другото IKE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
ares2 написа:
Методи ти имаш ли скенер кабел?
Владо , нямам бмв -скенер ... но мога да намеря (евентуално ).....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
ares2 написа:да.. както каза Петър си е чист експеримент
иначе онова което правихме с теб Методи си е ок ..
наистина с външния модул са по хубави
най малкото защото ако дефектира нещо може да си оставиш модула с кодировката ти за колата и да смениш само таблото с друго
Методи ти имаш ли скенер кабел?
Идвай на море, ще пием бира и ше оправим таблото

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем при смяна на ИКЕ с по-ново ИКЕ
аз го махнах.. така и не намерих скенер да го кодирам
странно че не ми работеше и камерата заради него..
явно побърка цялата система.
но иначе може да се повозя до Бургас и да поправим таблото..
странно че не ми работеше и камерата заради него..
явно побърка цялата система.
но иначе може да се повозя до Бургас и да поправим таблото..
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани