Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.
Здравейте момчета, от скоро имам проблем с кошарата и то само на газ. Като загрее напълно- отворен термостат и темп 90градуса+ започват проблемите на газ, мотора е м52б20 един ванос. Забива моцуна, гасне, с една дума никаква мощност, на газовата програма излиза, че сместа е бедна, проверил съм за въздух не дърпа от никъде, вакууми, гарнитура колектор и тн всичко е ок. На бензин си работи и върви нормално, няма грешки....... Та въпроса ми е може ли да я прави тая мизерия от датчик разпределителен вал, на коляновия е сменян преди 3г, защото гаснеше с ориг. сименс е сменен, бобини, лули, свещи-нови, дебитомер и ламбди бачкат на 100%, проверено. Пак казвам на диагностика не излиза никакъв проблем с датчика и на банзин върви добре. Газаджията прави настройките на газ, върви талигата 2,3 дни и почва пак мъката........
Последна промяна dbanchev на 17 Авг 2015, 17:10, променена общо 1 път
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Пробмлем с ГИ Т-газ.
Щом си сигурен в дебитомера, има възможност сензорът на разп. вал да ти прави мизерии - обикновено проблемите се проявяват по-отчетливо на газ, отколкото на бензин.
Казваш, че си проверил и за паразитен въздух, но "бедна смес" значи точно това, че след дебитомера влиза въздух - ако той е изправен, естествено...
Тук някъде трябва да търсиш проблема, като според мен е по-вероятно "дебитомер-паразитен въздух"...
Ако имаш възможност, може да опиташ с друг сензор на разп. вал все пак.
Казваш, че си проверил и за паразитен въздух, но "бедна смес" значи точно това, че след дебитомера влиза въздух - ако той е изправен, естествено...


Ако имаш възможност, може да опиташ с друг сензор на разп. вал все пак.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Пробмлем с ГИ Т-газ.
Ами сместа обеднява като загрее и най-вече като се покара дълго. Сигурен съм в дебитомера и за това, че не дърпа въздух, пробвал съм с няколко дебитомера работещи и няма разлика. Ако дърпаше въздух щеше да е постоянно обеднена сместа и да го прави постоянно проблема а не когато си поиска общо взето. Клоня към датчика на разпр вал, защото само той остана не сменян по тая кочина мойта, не го дава като грешка него, но изкарва сега vanos jammed, a ваноса е ревизиран и зацепен правилно.
Понеже си е пара оригинален датчика пуснах темата ако някой е брал тоя яд да даде акъл, че много пара лапна утрепаната 20ка и нещо не и утива......... 


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.

Аз ако ти кажа каква пара съм набил в мойта печка... А от две години съм я забоядисвал...

Вариант е датчик втора ръка за проба - не винаги го записва като грешка...

- manson_psx
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.
Имам същия проблем смених датчик разпределителен и колянов вал, една бобина щото не била наред , свещи , кабелите били наред, дебитомера си работи, махнах катализатора и пак няма мощност до 3000 оборота е мъртвец и цялата трепери. Някои идеи ? е39 520 бензин с газ.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.
Малко развитие по темата. С колегата Smoocki разпробихме дюзите на 1,8 мм, изпарител на 1,7 налягане и направихме калибровка и настройка в движение. Колата живна доста в сравнение с преди, дюзите ми бяха на 1,5мм- разбирача Валйо на бакърена дето ми слага и настройва газовата явно не е никакъв разбирач, щото го питах 5 пъти на колко мм трябва да са тия дюзи и дали не е от там проблема, се кълнеше че всичко си боло ок и проблема не е в газовата...... Минах над 1000км тия дни и колата се кара добре сега, вчера в жегата с народ, багаж и климатик малко на баирите олекваше пак обаче. Ще разпробия на 2мм дюзите и пак ще направим една настройка и мисля, че ще е на 6 вече.
- Val_team
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520I
Re: Пробмлем с м52б20 с ГИ Т-газ, липса на мощност.
колега мойте дюзи са на рейл и са разпробити на 2мм.Изпарителя ми е томасето и е на 1.45 налягане.Колата върви много добре и разхода е добър.По каталог ги дават 2.1мм,а изпарителя до 1.5.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани