Избор на всмукател за м52туб28
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Избор на всмукател за м52туб28
Оглеждам се за някакъв малък ъпгрейд, че леко почна да умалява, та останах с впечатлението, че м54ковите колектори за двойният ванос, са еквивалент на м50б25цовият за единичният на м52б28.
Та ясно, м54б30 колектор ще свърши работа, но чета противоречиви мнения, че м54б25цовият би бил по-добър ъпгрейд
Някой вдъхновен да каже нещо по въпроса ?
Та ясно, м54б30 колектор ще свърши работа, но чета противоречиви мнения, че м54б25цовият би бил по-добър ъпгрейд

Някой вдъхновен да каже нещо по въпроса ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на всмукател за м52туб28
ogata написа:Оглеждам се за някакъв малък ъпгрейд, че леко почна да умалява, та останах с впечатлението, че м54ковите колектори за двойният ванос, са еквивалент на м50б25цовият за единичният на м52б28.
Та ясно, м54б30 колектор ще свърши работа, но чета противоречиви мнения, че м54б25цовият би бил по-добър ъпгрейд![]()
Някой вдъхновен да каже нещо по въпроса ?
Доколкото съм чел из чужди форуми, разликата е в дължинята на рънарите. От м54b22/25 би трябвало да извади повече мощност във високите обороти, за сметка на ниските.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Избор на всмукател за м52туб28
luizov написа:Доколкото съм чел из чужди форуми, разликата е в дължинята на рънарите. От м54b22/25 би трябвало да извади повече мощност във високите обороти, за сметка на ниските.
Това сравнено със стоковият колектор или този от м54б30 ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на всмукател за м52туб28
ogata написа:luizov написа:Доколкото съм чел из чужди форуми, разликата е в дължинята на рънарите. От м54b22/25 би трябвало да извади повече мощност във високите обороти, за сметка на ниските.
Това сравнено със стоковият колектор или този от м54б30 ?
Сравнено с b30
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на всмукател за м52туб28
Ето и нещо конкретно да не са само празни приказки от моя страна http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=746468 в крайна сметка излиза че с b30 ще се изтискат малко повече кончета, но аз лично на моето m52tub25 май бих предпочел да сложа от b25 - много по-лесно се намира и на смешна цена 

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Избор на всмукател за м52туб28
Аз сложих колектор от б30 на моята б28-ца.
Разлика никаква. (да не казвам че само драми след товаа)
Така че незнам колко е смислено.
Колектора от б25 е доста по-бюджетно решение понеже не е нужно да сменяш дисата.
П.П.
Ако все пак решиш да го правиш - имам готови адаптери за колектор от б30.
Поздрави
Разлика никаква. (да не казвам че само драми след товаа)
Така че незнам колко е смислено.
Колектора от б25 е доста по-бюджетно решение понеже не е нужно да сменяш дисата.
П.П.
Ако все пак решиш да го правиш - имам готови адаптери за колектор от б30.
Поздрави
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Избор на всмукател за м52туб28
zoomer написа:Аз сложих колектор от б30 на моята б28-ца.
Разлика никаква. (да не казвам че само драми след товаа)
Така че незнам колко е смислено.
Колектора от б25 е доста по-бюджетно решение понеже не е нужно да сменяш дисата.
П.П.
Ако все пак решиш да го правиш - имам готови адаптери за колектор от б30.
Поздрави
Тотално невярно - говоря от опит при сингъл ванус.
Разликата е огромна във високите ако има достатъчно гориво пуснато мотора - дори да няма пак върви повече осезаемо, средните са по-добри също. В ниските припада , почти го няма вече "дизел" усещането в ниските. Стрийт кола, евридейка... никав смисъл (лично мнение) ... ако и задаваш... първомай > валове > б30 интейк > ремап =

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Избор на всмукател за м52туб28
За да не бъда голословен ето дино графика от преди и след колектора (както и някой други модове):

Синята графика - сток мотор м52б28ту единствено с панелен филтър КН
Зелената графика - монтиран всмукателен колектор от м54б30, разпределителни валове - всмукателен 252 градуса 10.2 лифт, изпускателен 240 9.7 лифт и хедъри от S50b32 преди ремап
Червената графика - след ремапа
Краен резултат - 19 коня и 4 нютона (ако мотора се върти на по-високи обороти би трябвало да извади повече коне, но реших да не рискувам заради стандартните пружини на клапаните)

Синята графика - сток мотор м52б28ту единствено с панелен филтър КН
Зелената графика - монтиран всмукателен колектор от м54б30, разпределителни валове - всмукателен 252 градуса 10.2 лифт, изпускателен 240 9.7 лифт и хедъри от S50b32 преди ремап
Червената графика - след ремапа
Краен резултат - 19 коня и 4 нютона (ако мотора се върти на по-високи обороти би трябвало да извади повече коне, но реших да не рискувам заради стандартните пружини на клапаните)
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Избор на всмукател за м52туб28
така казано вече нямаме разминаване в мненията, аз имах предвид горе че разлика има ама е малка и е в личното усещане
ти вече си дал в абсолютни стойности , повече инфо от това здраве му кажи
Евала, че постна толкова подробно от месеци (да не казмвам по-голяма дума) не съм срещал по-точен и информативен пост - сериозен съм.
---------------
Съгласен съм и с долното мнение. Повече от 5кс надали са възможни само с колектора - според мен.
ти вече си дал в абсолютни стойности , повече инфо от това здраве му кажи
Евала, че постна толкова подробно от месеци (да не казмвам по-голяма дума) не съм срещал по-точен и информативен пост - сериозен съм.
---------------
Съгласен съм и с долното мнение. Повече от 5кс надали са възможни само с колектора - според мен.
Последна промяна host на 24 Авг 2015, 13:30, променена общо 1 път
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Избор на всмукател за м52туб28
По разни чуждестранни форуми показват резултати от порядъка на 7-8 коня само от колектора.
След като го монтирах колата ми се струваше една идея по-жива (или може би ми се искаше).
Но при мен драмата е че след монтажа мотора който работеше перфектно взе да работи зле. Сега - 2 години по-късно и доста левове дадени за всевъзможни о пръстени, гарнитураи и тръбички, все още не съм намерил проблема.
След като го монтирах колата ми се струваше една идея по-жива (или може би ми се искаше).
Но при мен драмата е че след монтажа мотора който работеше перфектно взе да работи зле. Сега - 2 години по-късно и доста левове дадени за всевъзможни о пръстени, гарнитураи и тръбички, все още не съм намерил проблема.
Re: Избор на всмукател за м52туб28
Някой знае ли защо между 3900 и 5100 об/м въртящия момент и мощността са по-високи при сток колектора, в смисъл кое прави разликата?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- сашето.е46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: Избор на всмукател за м52туб28
luizov написа:ogata написа:luizov написа:Доколкото съм чел из чужди форуми, разликата е в дължинята на рънарите. От м54b22/25 би трябвало да извади повече мощност във високите обороти, за сметка на ниските.
Това сравнено със стоковият колектор или този от м54б30 ?
Сравнено с b30
на м52б28 се слага само колектор от м54б30 ( питал съм дори в VRPerfomans, те имат състезателно такова) не от м54б25, нито пък от м50б25( той е за м52б25). Аз съм с такъв и разликата от стоковия е осезаема, аз чувствам по-добро ускорение в целия диапазон, и освен това преди на газ ми беше доста спъната колата, а в момента върви по-добре на газ отколкото преди на бензин. Не съм ходил на дино, но определено м54б30 е най-добрия избор за 2.8 с двоен ванус
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани