Мнение за 750i, V12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Мнение за 750i, V12
А някой от вас возил ли се е или карал ли е V12?
Каква е главната идея - плавно, но бързо ускорение, което не се усеща от пасажерите.
Каква е главната идея - плавно, но бързо ускорение, което не се усеща от пасажерите.

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 750i, V12
amgpower написа:surfboard написа:Явно наистина е така, колкото и да е странно. Вярно, 750и е по-тежко, но определено очаквах по-добро представяне. Жалко за големия обем, многото цилиндри и тези 326 коня, като на пътя не може да покаже нищо впечатляващо.
Колега ти какво искаш да покаже 2 тонен автомобил та дори и с 12 цилиндъра.Навремето този двигател е бил иновация от два залепени 6-ка най-обикновенни да изкарат 326 коня.Неможеш да сравняваш форсиран осмак със сумати простотии за изцеждане на още и още коне с обикновенния 12-так.Когато са направили тая 750-ка са мислели за лукс и комфорт,а не за сфетофарни гонки.
А дали не може да покаже нещо на пътя,това зависи от ЗКУ-то а не от конете и цилиндрите и килограмите.
Никъде не съм споменал че искам светофарни гонки. Нормално е човек да очаква от 5.4 В12 някаква динамика поне на дълъг път, иначе ако му само до лукс и комфорт може да си вземе 7-ма серия с далеч по-малък двигател и пак да се наслаждава на комфорта на колата си. А това какво може да покаже на пътя си зависи и от характеристиките на колата. Я да ти дам една Корса 1.5, пък покажи на магистралата повече с нея, отколкото със 750и.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Мнение за 750i, V12
cod-cdbp написа:А някой от вас возил ли се е или карал ли е V12?
Каква е главната идея - плавно, но бързо ускорение, което не се усеща от пасажерите.
Да возил съм се и съм карал V12,и е32 и е38 и с600.Идеята е че колегата не вижда предимството на 750 пред 740 при дисциплините от 0-100,и.т.н.Принципно дванайсетака е по-здравия и издръжлив мотор.Аз съм видял само 1 пребит на 850 ръчка.Но осмаците се трошат доста по-лесно и съм виждал поне 5 със пребит цилиндър.
Въпреки всичко само 40-ката се опира до някъде на 50-ката,недей сега да говориш за малките двигатели,че там ще видиш колко е трагично положението с динамиката.
А корсата ми я дай в града и ще ти покажа как стоят нещата.
Карам и се возя на БМВ и Мерцедес повече от 20 години и то само бензинови и с голям обем двигатели без ГАЗ,малоумен съм на тема БМВ и Мерцедес и знам колко добре се представя 7-цата в градски условия.За магистралата е ясно кой.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 750i, V12
Ти май не ме разбираш. Не съм казал че при по-малките двигатели не е трагично положението, а казвам че на който не му пука изобщо за динамиката на колата и просто иска да кара 7-ма серия, няма да държи задължително за 750и, V12. Който си взима най-мощният двигател от гамата /дванайсетака/, е съвсем нормално да очаква нещо повече извън града. А че 750и върви повече от 740и е ясно: Имат не малка разлика в ускорението от 0 до 200.
А Корса имам от 5 години и добре знам че като я караш градско вътре дава усещане като летяща чиния, директна е и ти се струва че ще излетиш в Космоса. Но като погледнеш платното и километража, нещата са други. Сравнително пъргава е до към 50-60, нагоре издъхва. А градското не винаги свършва с 50 км/ч. Има си сайтове с ускоренията до 100. Можеш да сравниш ускорението на Корса 1.5 и Е38 750и.
1. Корса 1.5 турбо дизел - ускорение от 0 до 100 - 14 секунди
2. Е38 750и - ускорение от 0 до 100 - 6.6 секунди
А Корса имам от 5 години и добре знам че като я караш градско вътре дава усещане като летяща чиния, директна е и ти се струва че ще излетиш в Космоса. Но като погледнеш платното и километража, нещата са други. Сравнително пъргава е до към 50-60, нагоре издъхва. А градското не винаги свършва с 50 км/ч. Има си сайтове с ускоренията до 100. Можеш да сравниш ускорението на Корса 1.5 и Е38 750и.
1. Корса 1.5 турбо дизел - ускорение от 0 до 100 - 14 секунди
2. Е38 750и - ускорение от 0 до 100 - 6.6 секунди
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Мнение за 750i, V12
Заключението което бих дал е:с 2 ръце за 750,ако имаш пари да го издържаш.750 е за мераклии хора,и си е все още екзотика макар и 20 годишен вече модел.
Поздрави и дано не съм те засегнал с нещо
Поздрави и дано не съм те засегнал с нещо

- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Мнение за 750i, V12
Имам 850 и 840 разликата е само в разхода
и след 160 може би в полза на 12 ката

и след 160 може би в полза на 12 ката
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Мнение за 750i, V12
Коя версия на 850 имаш? Че ако е с M70B50 е още по-логично да са с изравнени възможности 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 750i, V12
amgpower написа:Заключението което бих дал е:с 2 ръце за 750,ако имаш пари да го издържаш.750 е за мераклии хора,и си е все още екзотика макар и 20 годишен вече модел.
Поздрави и дано не съм те засегнал с нещо
Не си, ме засегнал, колега, просто обясних моята гледна точка. Поздрави


- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Мнение за 750i, V12
Точно м70 Б50
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Мнение за 750i, V12
Заради смешната разлика във вървенето, не си струва поддръжката на V12... Скъпа и допотопна запалителна система, двата клапана на цилиндър, бруталния разход на гориво...и това само за надуването на масата, че караш V12...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Мнение за 750i, V12
Митко Стоянов написа:Заради смешната разлика във вървенето, не си струва поддръжката на V12... Скъпа и допотопна запалителна система, двата клапана на цилиндър, бруталния разход на гориво...и това само за надуването на масата, че караш V12...

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 750i, V12
Само не знам как решихте че бих си взел кола която не върви, на 20 години е и струва колкото един модерен телевизор, за да се надувам че е V12. Обясних целите с които я взимам и сантименталната й стойност за мен. Вече ако някой от вас си е взел или би си взел този мотор за да се надува, това си е негов проблем, който не е нужно да ми бъде приписван, защото това си е негов личен избор.
За мен лично причината да избера V12 е че държа на Е38, а това е най-мощният и силен двигател от гамата Е38 и искам да движи възможно най-плавно, леко, еластично и мощно купето на колата.
Ако единственото което съм искал е вървеж и спортно усещане /нещо, което в тази кола почти липсва, защото е лимузина с притъпени усещания/, няма да се насоча към кола, която е с такова тегло и от такъв клас, а към нещо, което е значително по-леко, или към М-серията на БМВ.
За мен лично причината да избера V12 е че държа на Е38, а това е най-мощният и силен двигател от гамата Е38 и искам да движи възможно най-плавно, леко, еластично и мощно купето на колата.
Ако единственото което съм искал е вървеж и спортно усещане /нещо, което в тази кола почти липсва, защото е лимузина с притъпени усещания/, няма да се насоча към кола, която е с такова тегло и от такъв клас, а към нещо, което е значително по-леко, или към М-серията на БМВ.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Мнение за 750i, V12
Не знам защо реши, че визирам теб в предния си пост... Пуснал си тема, в която събираш мнения, получаваш ги, мисля че по-скоро би трябвало да благодариш на включилите се, а не да се чувстваш нападнат по някакъв начин 


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 750i, V12
Разбира се че съм признателен за споделените мнения и по нищо не съм показал че не съм. Не съм се почувствал нападнат, а по-скоро съм учуден. Логично е да свържа твърдението ти за надуването с мен, защото аз съм авторът на темата и аз питам за V12. А ти си написал това: "Заради смешната разлика във вървенето, не си струва поддръжката на V12... Скъпа и допотопна запалителна система, двата клапана на цилиндър, бруталния разход на гориво...и това само за надуването на масата, че караш V12..."
Щом не се е отнасяло до мен, ОК.
Щом не се е отнасяло до мен, ОК.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мнение за 750i, V12
Всъщност нещата са много прости, като цяло. Имаме един мотор, който е наистина с по-стара концепция (дистрибуторни капачки с дълги кабели до свещите и т.н.), два шестака, които са съединени по между си (че всеки си е и с компа), по-скъп е за поддръжка (самият мотор е уникален и съответно разбирачите и частите му са по-рядко срещани, освен това са по 2 - дебитомерите, 12 свещи, 12 кабела). НО ПЪК този мотор е наистина УНИКАЛЕН сам по себе си и ако си му голям фен, си е кеф да си го имаш и то не, за да се надуваш, а ей така за себе си да си знаеш, че си го караш и си го поддържаш в добро състояние. Другият пък е по-нов и по-масов, но така или иначе в някаква степен не е "топ моторът" за модела. Напълно е възможно да не те прави щастлив. Май е напълно субективно - всеки си решава кое от двете да е.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани