Проблем 740 и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_shikerov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 18.01.2013
- Пол: Мъж
Проблем 740 и
Здравейте,колеги.Проблемът ми е свързан с разлика в оборотите на двете глави на колата.Някой дали има идея от какво може да се постигне този ефект
.Колата има газов инжекцион и не работеше добре на газ(режеше цилиндри).Отидох в представителството на емегаз(каквато е газта на колата) и те ми казаха,че дюзите са за смяна.Смениха ги момчетата и ефекта беше същия(пак си режеше цилиндри когато си поиска).Започнаха едно по едно да оглеждат по обстойно нещата и тогава забелязаха,че стойностите на впръскване на дюзите има разлика(и на бензиновите и на газовите следователно).По колата съм сменял свещи,спрях от всякаде излишния въздух който смучеше от дросела със смяна на гарнитурата,клапан картерни газове,ламбда сонда на едната глава и всичко си е ок на пръв поглед.Закачих колата с инпа,никакви грешки по мотора,погледнах стойностите на главите и имат разлика,едната работи на едни обороти,а другата на други различни.Мотора работи добре няма вибрации държи си добри обороти според майсторът ми.От 2 дена само се появи някакъв симптом на проблем и той е паля си сутринта колата,запалва и след 5 сек гасне.После я паля пак и няма проблеми.Много ще съм благодарен ако някой сподели препоръки от къде може да е проблема.Поздрави

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем 740 и
Това със сутрешното палене 99 % имаш пак теч на въздъх от някъде , пребогата смес става и гасне.
Виж да не си размърдал нещо или да не се е появило някъде нов "теч".
Виж да не си размърдал нещо или да не се е появило някъде нов "теч".
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем 740 и
Аз залагам на недобре настроено газово... Хубаво е авторът да сподели какъв е мотора на колата

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ivan_shikerov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 18.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем 740 и
Мотора е М62Б44,а относно настройката на газта няма как да се направи ,защото има над 2мили секунди разлика м/у двете глави.Спреят ми показа че не дърпа въздух(нито дросел,смукател,вакум,серво и общо взето навсякъде
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем 740 и
Пробвай да си откачиш акумулатора за 10-15 минути, после покарай САМО на бензин и пак виж времената, но без да обръщаш на газ. На 90% съм сигурен, че проблема с гасненето сутрин ще се оправи, оттам насетне остава да настроите газьола 


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем 740 и
Ilko Ivanov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=393302
Запушени катализатори! Пробвай за всеки случай адаптацията която ти предлага чичо Митко, но отново подкрепям мнението на Илко за запушените катализатори!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем 740 и
Имах такъв дерт с един M62B46, но сега работи добре. Доста работи имаше да му се правят и се направиха, та ще трябва да го закача пак тия дни, за да му видя милисекундите и ще пиша как са. При теб как е Rough Idle-ът в INPA?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани