Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- B_M_W
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 318i M40
Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Здрaвейте,мисля дa сменя стaрото М40 Е36 със Е46 фейслифт 320i.Интересувa ме основно моторa дaли е корaв.Четох,че е с aлуминиев блок без ризи,a с някaкво покритие aлусил мисля че беше.Срещaт се мнения че много бързо си губят покритието и оттaм пaдa компресиятa.Misfire те сa ясни донякъде.Бобини,свещи,лули,пaрaзитен въздух и т.н.т.Веднaгa мисля дa го гaзифицирaм.Срещaт се и мнения зa рaзход нa мaсло 1литър нa 1000км.Товa фaбричен проблем ли е или въпрос нa поддръжкa?
Питaм всичко товa зa дa не игрaя вторa серия филм кaкто стaнa със стaрото м40.
Питaм всичко товa зa дa не игрaя вторa серия филм кaкто стaнa със стaрото м40.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
B_M_W написа:Здрaвейте,мисля дa сменя стaрото М40 Е36 със Е46 фейслифт 320i.Интересувa ме основно моторa дaли е корaв.Четох,че е с aлуминиев блок без ризи,a с някaкво покритие aлусил мисля че беше.Срещaт се мнения че много бързо си губят покритието и оттaм пaдa компресиятa.Misfire те сa ясни донякъде.Бобини,свещи,лули,пaрaзитен въздух и т.н.т.Веднaгa мисля дa го гaзифицирaм.Срещaт се и мнения зa рaзход нa мaсло 1литър нa 1000км.Товa фaбричен проблем ли е или въпрос нa поддръжкa?
Питaм всичко товa зa дa не игрaя вторa серия филм кaкто стaнa със стaрото м40.
Колега, проблема не е в коравината, а в това как е експлоатиран и обслужван. Ако не е правилно, може да го платиш още няколко пъти. Необходимо е да се измери компресията, докато се извършва, ще се видят още доста други неща. След това проверете електрониката, желателно е софтуера да е оригиналният, всички датчици трябва да работят добре, защото само те са около 2000лв. По отношение на разхода на масло- зависи и от състоянието на двигателя и от начина на каране.
- B_M_W
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 318i M40
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Товa с поддръжкaтa е ясно,колaтa която я гледaм е нa 200 хил. км със сервизнa история и е от чужбинa И се чудя дaли си зaслужaвa нa тези км.Кой мотор е нaй-препоръчителен при фейслифтa?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Аз пък знам, че всички м54 са с алуминиеви блокове и стоманени ризи и имат често проблем с горене на масло заради сегменти и гумички.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Я вземи прескочи Е46 серията! Няма втори такъв долен - мръсен трошляк!
И скачай на Е39 2003г.!
Е46 серията имам чувството че ФИАТ и ФОРД съвместно са я правили!
И скачай на Е39 2003г.!
Е46 серията имам чувството че ФИАТ и ФОРД съвместно са я правили!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Демирев написа:Я вземи прескочи Е46 серията! Няма втори такъв долен - мръсен трошляк!
И скачай на Е39 2003г.!
Е46 серията имам чувството че ФИАТ и ФОРД съвместно са я правили!



..Bayerische Motoren Werke..


Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Двигателя гори масло!
Не много - аз стигнах до 3л на 1000 км (повтарям хиляда!) ...ако уцелиш кофти бройка. Основния ремонт ти е не повече от 1500 лв. Преди да се хвърлиш на такъв провери колко ти струва само комплекта сегменти и ако ти кажат 220-230 лв да знаеш, че не са за този двигател. Цената е около 500-600 лв и докато не ги сложиш оригинални 3л/ 1000 км масло си е нормален разход. Не си мисли, че като е от чужбина и бля бля... Само да напишеш в Google "m54" и веднага ще забележиш, че и в чуждите форуми разхода на масло е същия. Със стоманени ризи е - няма алусил. Датчиците са съвместими с тези на други шестаци м52 и м54. Много хубаво се развърта чак до червено, но е46 като цяло е тежко купе.
Големия въпрос в този двигател е разхода на масло...
Който без основен ремонт и оригинални сегменти...
Щях да забравя... в е39 двигателя е съвсем същия...
Не много - аз стигнах до 3л на 1000 км (повтарям хиляда!) ...ако уцелиш кофти бройка. Основния ремонт ти е не повече от 1500 лв. Преди да се хвърлиш на такъв провери колко ти струва само комплекта сегменти и ако ти кажат 220-230 лв да знаеш, че не са за този двигател. Цената е около 500-600 лв и докато не ги сложиш оригинални 3л/ 1000 км масло си е нормален разход. Не си мисли, че като е от чужбина и бля бля... Само да напишеш в Google "m54" и веднага ще забележиш, че и в чуждите форуми разхода на масло е същия. Със стоманени ризи е - няма алусил. Датчиците са съвместими с тези на други шестаци м52 и м54. Много хубаво се развърта чак до червено, но е46 като цяло е тежко купе.
Големия въпрос в този двигател е разхода на масло...
Който без основен ремонт и оригинални сегменти...
Щях да забравя... в е39 двигателя е съвсем същия...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
Просто си вземи M52B28TU от Е46 и готово, няма проблем със сегментите, масло НЕ харчи, другите проблеми са ясни и си ги написал още горе. 

Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
И на всичкото отгоре също не е с алусил.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
efren написа:И на всичкото отгоре също не е с алусил.
Аз доколкото знам точно с алусил покритие са m54 . m52 са с никасил, а за m52tu съм чувал някакви слухове, че са с ризи.
И е факт че М54 страда от лесно износващи се маслообиращи сегменти - проблема не е в покритието на блока.
Re: Менине зa мотор М54 2.2 170 коня
m54б22 е със стоманени ризи. Затова няма проблем с покритието.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани