трудно пали след смяна на клапан картерни газове

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от luizov » 25 Юли 2015, 10:21

смених си клапана за картерните газове (323ci), но разкачах всмукателния колектор, следователно и горивната рейка. Всичкосглобих, но колата пали трудно - след въртене на стартера около 3-4 сек. Преди палеше от раз. Чудя се дали не е нужно да се обезвъздуши по някакъв начин горивната система. Дайте съвети ако имате някаква идея на какво може да се дължи този проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от luizov » 25 Юли 2015, 11:03

Преди малко карах колата освен че пали трудно, няма и мощност - някак си глъхне. Вързах я с torque за андроид и няма записани грешки
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от zvetiko » 25 Юли 2015, 11:44

Клапана се сменя без да се сваля колектора. Ако се сваля колектора, трябва да се сменят гарнитурите му, затягането се прави с динамометричен ключ. Най-вероятно нещо не е направено както трябва и влиза паразитен въздух от някъде. Обезвъздушаването на рейката сигурно си го направил в един момент, след като все пак си запалил колата и е работила известно време. По принцип се прави с активиране на релето на горивната помпа, докато спре да се чува, че има въздух в горивоподаващата система.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.02.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 M52B20
Мечтае да кара: M50B28Turbo
Детайли за колата: Нищо особено

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от Kristiqn_3613 » 25 Юли 2015, 12:36

Възможно е самата горивна система да си взима въздух от някъде . Чувал съм че можеш да остановиш от каде си взима въздух след като на запален двигател пръскаш местата в които се съмняваш със спрей за почистване на горивни системи (карборатори ) и ако пръснеш на място от което системата си взима въздух (има спукана гарнитура или не си затегнал както трябва колектора) би трябвало мотора да си вдигне пборотите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от oci » 25 Юли 2015, 17:26

zvetiko написа:Клапана се сменя без да се сваля колектора. Ако се сваля колектора, трябва да се сменят гарнитурите му, затягането се прави с динамометричен ключ. Най-вероятно нещо не е направено както трябва и влиза паразитен въздух от някъде. Обезвъздушаването на рейката сигурно си го направил в един момент, след като все пак си запалил колата и е работила известно време. По принцип се прави с активиране на релето на горивната помпа, докато спре да се чува, че има въздух в горивоподаващата система.


бензиновите се обезвъздушават само като запали за секунди, това не е дизел та да задейства помпи и релета.
За гарнитурите на колектора и това, че не е затегнат с динамометричен ключ въобще не е проблем това сигурно и в БМВ не го правят, но както и да е.
Провери дали си закачил всички маркучи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от luizov » 25 Юли 2015, 20:16

Съмнявам се, че дюзите ми не са набити добре в гнездата. Крепежните места на рейката ограничават хода и и сякаш неможаха да са влязат докрай - можеби от там смуче въздух.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от oci » 25 Юли 2015, 21:10

luizov написа:Съмнявам се, че дюзите ми не са набити добре в гнездата. Крепежните места на рейката ограничават хода и и сякаш неможаха да са влязат докрай - можеби от там смуче въздух.

Най-вероятно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от m1sh0k » 26 Юли 2015, 21:48

Изображение

Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейката :) Аз също свалях колектора за да си сменя маркучите на клапана и да съм сигурен ,че всичко си е на мястото , като гарнитури не съм сменял (бяха си меки и здрави и не видях смисъл )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от luizov » 26 Юли 2015, 22:59

m1sh0k написа:Изображение

Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейката :) Аз също свалях колектора за да си сменя маркучите на клапана и да съм сигурен ,че всичко си е на мястото , като гарнитури не съм сменял (бяха си меки и здрави и не видях смисъл )

Точно така съм ги захванал скобите като на снимката, но сега не могат да влязат добре в гнездата -и аз немога да си го обясня. Май ще се ходи на майстор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Мнение от oci » 27 Юли 2015, 7:19

luizov написа:
m1sh0k написа:Изображение

Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейката :) Аз също свалях колектора за да си сменя маркучите на клапана и да съм сигурен ,че всичко си е на мястото , като гарнитури не съм сменял (бяха си меки и здрави и не видях смисъл )

Точно така съм ги захванал скобите като на снимката, но сега не могат да влязат добре в гнездата -и аз немога да си го обясня. Май ще се ходи на майстор

Дали са легнали добре в колектора?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook