трудно пали след смяна на клапан картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
трудно пали след смяна на клапан картерни газове
смених си клапана за картерните газове (323ci), но разкачах всмукателния колектор, следователно и горивната рейка. Всичкосглобих, но колата пали трудно - след въртене на стартера около 3-4 сек. Преди палеше от раз. Чудя се дали не е нужно да се обезвъздуши по някакъв начин горивната система. Дайте съвети ако имате някаква идея на какво може да се дължи този проблем.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
Преди малко карах колата освен че пали трудно, няма и мощност - някак си глъхне. Вързах я с torque за андроид и няма записани грешки
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
Клапана се сменя без да се сваля колектора. Ако се сваля колектора, трябва да се сменят гарнитурите му, затягането се прави с динамометричен ключ. Най-вероятно нещо не е направено както трябва и влиза паразитен въздух от някъде. Обезвъздушаването на рейката сигурно си го направил в един момент, след като все пак си запалил колата и е работила известно време. По принцип се прави с активиране на релето на горивната помпа, докато спре да се чува, че има въздух в горивоподаващата система.
- Kristiqn_3613
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M52B20
- Мечтае да кара: M50B28Turbo
- Детайли за колата: Нищо особено
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
Възможно е самата горивна система да си взима въздух от някъде . Чувал съм че можеш да остановиш от каде си взима въздух след като на запален двигател пръскаш местата в които се съмняваш със спрей за почистване на горивни системи (карборатори ) и ако пръснеш на място от което системата си взима въздух (има спукана гарнитура или не си затегнал както трябва колектора) би трябвало мотора да си вдигне пборотите
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
zvetiko написа:Клапана се сменя без да се сваля колектора. Ако се сваля колектора, трябва да се сменят гарнитурите му, затягането се прави с динамометричен ключ. Най-вероятно нещо не е направено както трябва и влиза паразитен въздух от някъде. Обезвъздушаването на рейката сигурно си го направил в един момент, след като все пак си запалил колата и е работила известно време. По принцип се прави с активиране на релето на горивната помпа, докато спре да се чува, че има въздух в горивоподаващата система.
бензиновите се обезвъздушават само като запали за секунди, това не е дизел та да задейства помпи и релета.
За гарнитурите на колектора и това, че не е затегнат с динамометричен ключ въобще не е проблем това сигурно и в БМВ не го правят, но както и да е.
Провери дали си закачил всички маркучи.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
Съмнявам се, че дюзите ми не са набити добре в гнездата. Крепежните места на рейката ограничават хода и и сякаш неможаха да са влязат докрай - можеби от там смуче въздух.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
luizov написа:Съмнявам се, че дюзите ми не са набити добре в гнездата. Крепежните места на рейката ограничават хода и и сякаш неможаха да са влязат докрай - можеби от там смуче въздух.
Най-вероятно
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове

Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейката

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
m1sh0k написа:
Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейкатаАз също свалях колектора за да си сменя маркучите на клапана и да съм сигурен ,че всичко си е на мястото , като гарнитури не съм сменял (бяха си меки и здрави и не видях смисъл )
Точно така съм ги захванал скобите като на снимката, но сега не могат да влязат добре в гнездата -и аз немога да си го обясня. Май ще се ходи на майстор
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: трудно пали след смяна на клапан картерни газове
luizov написа:m1sh0k написа:
Инжекторите се поставят така , да не си успял случайно да ги натъпчеш някак на долното каналче .. почти невъзможно е да се постави там скобата , но знам ли .
Между другото не е нужно изобщо да се махат от рейкатаАз също свалях колектора за да си сменя маркучите на клапана и да съм сигурен ,че всичко си е на мястото , като гарнитури не съм сменял (бяха си меки и здрави и не видях смисъл )
Точно така съм ги захванал скобите като на снимката, но сега не могат да влязат добре в гнездата -и аз немога да си го обясня. Май ще се ходи на майстор
Дали са легнали добре в колектора?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани