Проблем с виско М57

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Проблем с виско М57

Мнение от todorakis82 » 21 Юли 2015, 23:47

Извинявам се, че ползвам темата на колегата.
Да споделя и моите стойности градско каране в Пловдив 93-95 градуса като я настъпя доволно стига 100-101 градуса и после като покарам нормално пада на 95-96 градуса.
Термостатите са сменени преди зимата заедно с антифриза червен (розов) на Феби, между радиаторите е чисто, виското не го чувам но перката за климатика се чува доста явно се включва на по висока скорост, сигурно е за смяна виското.
Колеги според вас нормални ли са тези температурни стойности, защото според мен е доста висока температурата за дизел, според няколко майстори всичко е наред.
Колата е 530ДА 193 к.с. 2001г. фейслифт.
Въпрос не свързан с темата първоначално като запаля колата и от климатика мирише гадно на спарено след малко като по-работи и не мирише. Ако сменя двата филтъра ще изчезне ли миримата някой знае ли колко струват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Проблем с виско М57

Мнение от fissikela » 22 Юли 2015, 18:14

todorakis82 написа:Въпрос не свързан с темата първоначално като запаля колата и от климатика мирише гадно на спарено след малко като по-работи и не мирише. Ако сменя двата филтъра ще изчезне ли миримата някой знае ли колко струват.


Караш на климатик само на дълго или в града но когато правиш повече километри.И винаги преди да загасиш колата си пускаи паното.
От климатика става конденз от който се хваща влага и се появяват едни гъби от които мирише неприятно.Опитай с дълго ползване на парното.

В аудито на един познат мирише на фекалий.Лошото е че няма лесно решение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Проблем с виско М57

Мнение от dak » 27 Юли 2015, 14:18

(bubsa) написа:Здравейте.
Сега се прибирам от тестове на 34 градуса по борд и час пик.След 25км в задръстването и газ колкото може(където може) колата загря до 93 градуса макс.Виското се включи на 90-91,до 93 ги вдигаше докато чакам по светофарите и като я нашпоря ги връщаше на 91.
Климатичната перка не се включи до последно(карах без климатик)Принципно тя на колко градуса се активира и нормално ли е тази температура за М57?


Колега , не се занимавай с глупости. И аз съм така , радиаторите са чистени , антифриза който източихме когато взех колата беше бистър като сълза , смених го с ХЕПУ на -40 , виското зацепва на 80 крадуса щото е боклук и е за в коша :mhihi: смених го по препоръка на "майстора" когато взех колата , взех Мейле за 130 лв. и много съжалявам. Виско на БЕР може да намериш за 170 лв. С Мейлето колата ми не вдига повече от 84 градуса и в най-големите жеги и започва да бучи след 10 минути каране. Бучи и на магистралата и градско :mhihi: . Когато се зацепи усещам , че колата става леко по тромава в ниските и отделно шума също много ме дразни , при първа възможност ще го изхвърля където хора не минават. Водната помпа също ми е нова. Карай си колата и когато можеш разкарай виското и си вземи БЕР , скоро имаше и друга подобна тема. Колегата беше решил проблема със смяна на вискоро :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 17 Авг 2015, 20:57

dak написа:
(bubsa) написа:Здравейте.
Сега се прибирам от тестове на 34 градуса по борд и час пик.След 25км в задръстването и газ колкото може(където може) колата загря до 93 градуса макс.Виското се включи на 90-91,до 93 ги вдигаше докато чакам по светофарите и като я нашпоря ги връщаше на 91.
Климатичната перка не се включи до последно(карах без климатик)Принципно тя на колко градуса се активира и нормално ли е тази температура за М57?


Колега , не се занимавай с глупости. И аз съм така , радиаторите са чистени , антифриза който източихме когато взех колата беше бистър като сълза , смених го с ХЕПУ на -40 , виското зацепва на 80 крадуса щото е боклук и е за в коша :mhihi: смених го по препоръка на "майстора" когато взех колата , взех Мейле за 130 лв. и много съжалявам. Виско на БЕР може да намериш за 170 лв. С Мейлето колата ми не вдига повече от 84 градуса и в най-големите жеги и започва да бучи след 10 минути каране. Бучи и на магистралата и градско :mhihi: . Когато се зацепи усещам , че колата става леко по тромава в ниските и отделно шума също много ме дразни , при първа възможност ще го изхвърля където хора не минават. Водната помпа също ми е нова. Карай си колата и когато можеш разкарай виското и си вземи БЕР , скоро имаше и друга подобна тема. Колегата беше решил проблема със смяна на вискоро :bchug:

Дали ще се оправи с друго виско,че ме побърква вече тая кола :banghead: Сега се прибрах от разходка към Лакатник и ми гръмна главата от виене.Мине ли 1500 оборота е ужас!
Интересува ме ако купя ново Бер,какво ще се промени?Това си работи и си върши работата,само звука му ме дразни.Сега опитах да го спра с вестник но не става,значи бачка.Докато колата загрее 90-91 градуса не се чува.Маи няма начин да я накарам да не вдига над 90 градуса,а сега достига 94-95 :dunno:
Посъветвайте ме какво да направя,че ще отива в мобилето ако ще е така :confused:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Проблем с виско М57

Мнение от dak » 17 Авг 2015, 21:20

Ново виско БЕР и пак няма гаранция , че няма да ти бучи. Много често в складовете не съхраняват виско съединителите както трябва и това има последици. Карай така още един месец и половина и ще млъкне като стане студено :)
И мен ме е яд да си карам колата с това бучене и се замислям за виско 2ра ръка поне да не се набутвам с ново.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с виско М57

Мнение от larry_boy » 17 Авг 2015, 22:45

Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Z3Ro* » 17 Авг 2015, 23:38

larry_boy написа:Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...


:OT: Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони... :dunno:
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност... :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Авг 2015, 0:50

Z3Ro* написа:
larry_boy написа:Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...


:OT: Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони... :dunno:
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност... :yes:

Ако с новото няма да е такава виелица ще го сменя още утре с Бер,но мога ли да съм сигурен,че няма да е същата работа?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Авг 2015, 11:38

Не мога да намеря Бер за днес :confused: Някой има ли наблюдения за Беру?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с виско М57

Мнение от ивчо » 18 Авг 2015, 14:41

Последните Беру-та които продадох, вътре бяха Бер и двете ... Виж дали и при теб няма да е така ;)
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с виско М57

Мнение от larry_boy » 18 Авг 2015, 22:30

Z3Ro* написа:
larry_boy написа:
:OT: Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони... :dunno:
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност... :yes:


Защо се закачаш с мен бре?? :lol: :lol: :bchug:

Ако от една страна имаме кола с постоянно зацепено виско, а от друга страна, кола с не работещо(или липсващо) такова, бих избрал втората. Имам достатъчен арсенал с причини да го посоча.

От трета страна за едни 200 лева проблема се решава. Ама като гледам за цяло лято само - форомни писаници от автора на темата, така че реших да му предложа и ирационалната версия... :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Z3Ro* » 18 Авг 2015, 23:19

Не се закачам, брат, но ми е интересно какви биха били причините, да избереш виското ти да не работи лятото... :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Авг 2015, 23:49

larry_boy написа:
Z3Ro* написа:
larry_boy написа:
:OT: Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони... :dunno:
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност... :yes:


Защо се закачаш с мен бре?? :lol: :lol: :bchug:

Ако от една страна имаме кола с постоянно зацепено виско, а от друга страна, кола с не работещо(или липсващо) такова, бих избрал втората. Имам достатъчен арсенал с причини да го посоча.

От трета страна за едни 200 лева проблема се решава. Ама като гледам за цяло лято само - форомни писаници от автора на темата, така че реших да му предложа и ирационалната версия... :winky:

Не са само форОмни писаници,а ми е писнало вече да давам грешни по 200лв и да сменям оригинални(от завода) работещи части :winky:
Днес пак гледах температурата и виското зацепва на 91-93 градуса,връща до 90 и понякога продължава да пее още малко,а понякога млъква.След 2-3 минути пак вдига градусите и пак зацепва.Маршрута беше по Искърското дефиле.Утре ще сваля водния радиатор да го измия и ще видя как ще е след това.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Z3Ro* » 18 Авг 2015, 23:56

Ако не си мил радиатора, направи го. Но и по-нагоре ти казах, не се вкарвай в разходи само заради някакъв шум. Още месец и няма да го чуваш... :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 19 Авг 2015, 17:13

Z3Ro* написа:Ако не си мил радиатора, направи го. Но и по-нагоре ти казах, не се вкарвай в разходи само заради някакъв шум. Още месец и няма да го чуваш... :yes:

Измих радиатора,както и климатичния,но него не го свалях.Покарах 10-тина км и разлика определено има.Държи си 90 градуса и само като поседя няколко минути на място вдигна до 92.
Кулера не ми се сваляше и го изпръсках както си е на място.Беше си чист и няма и капка масло по него.По водния си имаше доволно мъхове и други гадости.
Беше много леко спукана тръбата,която излиза от термостата и отива покрай хидравличното казанче назад.Смених я с оригинална.Личеше си,че е изпускала лекичко.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook