528i - как да преправя генерацията
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
528i - как да преправя генерацията
Здравейте колеги,
В събота премахнах средните катализатори и сложих тръби. Звука е оооотврат!!!!
Мисля да сложа резонаторни гърнета на тяхно място, защото към 2600-300 оборота работи като 1.6с.с.
Въпросът ми е, ако сложа резонаторни гърнета и премахна последните гърнета как ще се получи? И на тяхно място какво да сложа? Не целя да вдигам мощност, а по плътен звук - евентуално да го докарам на V8.
П. С. Прочетох една тема тук във форума, но не ми стана ясно...
Sent from my HTC One using Tapatalk
В събота премахнах средните катализатори и сложих тръби. Звука е оооотврат!!!!
Мисля да сложа резонаторни гърнета на тяхно място, защото към 2600-300 оборота работи като 1.6с.с.
Въпросът ми е, ако сложа резонаторни гърнета и премахна последните гърнета как ще се получи? И на тяхно място какво да сложа? Не целя да вдигам мощност, а по плътен звук - евентуално да го докарам на V8.
П. С. Прочетох една тема тук във форума, но не ми стана ясно...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 528i - как да преправя генерацията
и 8 гърнета да сложиш на в8 няма да го докараш
на в8-ка звука му е такъв заради режима на работа на 8-те цилиндъра....
Отделно от това на тоя мотор като му сложиш правя генерация с резонатори мощноста освен че не се покачва ами и спада значимо! губиш въртящ момент в ниските колкото си искаш... слагай някакво качествено средно гърне минимум 50 см дълго и се наслаждавай на тишината защото дори и да успееш да изкараш някакъв звук то ще е за сметка на мощност в ниските и естествено ще си дал и пари за цялата преебавка
единствения вариянт да не се губи мощност (и то пак ще се загуби в ниските но за сметка на високите) е да се сложи всмукателен колектор от 2,5 м50 с дросела + валове + правав генерация и спортен филтър... и наркая да се ремапне читаво от някой който знае какво прави.. тогава става към 230-40 коня (зависи от валовете) ама парите за тая галимация са колкото за мотор от м3 

Отделно от това на тоя мотор като му сложиш правя генерация с резонатори мощноста освен че не се покачва ами и спада значимо! губиш въртящ момент в ниските колкото си искаш... слагай някакво качествено средно гърне минимум 50 см дълго и се наслаждавай на тишината защото дори и да успееш да изкараш някакъв звук то ще е за сметка на мощност в ниските и естествено ще си дал и пари за цялата преебавка


- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 528i - как да преправя генерацията
Мерси колега...явно само ще си сложа гърне вместо тръби /на мястото на катализаторите/.
Мерси много
П.с. така така спомена спортен филтър...има ли смисъл от k&n примерно на 2.8i?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Мерси много
П.с. така така спомена спортен филтър...има ли смисъл от k&n примерно на 2.8i?
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: 528i - как да преправя генерацията
radik написа:така така спомена спортен филтър...има ли смисъл от k&n примерно на 2.8i?
Зависи от изпълнението. Ако питаш за конусен филтър и си мислиш да го сложиш директно в дебитомера, по-добре недей. А с панелен спортен просто ще имаш филтър който може да се чисти.
Re: 528i - как да преправя генерацията
Ами и спортния филтър при тоя мотор много трудно се нацелва... аз смених 8 доакто намеря правилния
тествах всякакви оригинални и китайски и накрая най-добре вървеше с един китайски... идеята е пак същата че повечето са прекалено отворени (хем съм с кутия и вход директно от отвънка) и отново губиш яко въртящ момент
на мене тоя мотор ми е в е30 и на лекото купе всяка една промяна (дори лека) се усеща качествено... та осеен китаеца останах доволен и от един конусен АЕМ ама оригинален
съвета ми е да вземеш панелен за оригиналната кутия... аз просто не успях да събера ориигналната кутия в тесния кош на 30-ката инъче ако я отвориш ще видиш колко тесничка е входящата тръба от която филтъра смуче въздух... ако я разшириш дори и с 1 см в диаметър колата се спъва доволно в ниските
освен всичко това тая тръба е конусна (мисля обратен конус
) и отпред е като тромпетка... и всичко това е отново от значение... просто тая работа не е като оная работа дето колкото повече толкова по добре... точно този мотор е много смятан от към всмукателна и изпускателна система
Та отново да повторя взимай един панелен к§н и спи спокойно че си направил най-добрия избор



съвета ми е да вземеш панелен за оригиналната кутия... аз просто не успях да събера ориигналната кутия в тесния кош на 30-ката инъче ако я отвориш ще видиш колко тесничка е входящата тръба от която филтъра смуче въздух... ако я разшириш дори и с 1 см в диаметър колата се спъва доволно в ниските



Та отново да повторя взимай един панелен к§н и спи спокойно че си направил най-добрия избор

- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 528i - как да преправя генерацията
Евала колега,
мерси много за изчерпателния отговор.
Вече сложих резонатори и съм доволен как се получи / почтииии не се усеща разлика от катализаторите - поне на звук/
Sent from my HTC One using Tapatalk
мерси много за изчерпателния отговор.
Вече сложих резонатори и съм доволен как се получи / почтииии не се усеща разлика от катализаторите - поне на звук/
Sent from my HTC One using Tapatalk
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: 528i - как да преправя генерацията
Ето една 528 ца която е със съперчарджър и едва ли тоз звук е само от чарджъра но и от генерацията, така че звучи леко на над 6 цилиндъра
https://www.youtube.com/watch?v=opJacBVuoxY

https://www.youtube.com/watch?v=opJacBVuoxY
Re: 528i - как да преправя генерацията
Аз карам със спортен филтър jr air filter и съм доволен, панелен е, променя звука малко
. Като го слагах не мислех че ще има някакъв ефект, освен че може да се пере, но е факт че звука е леко променен сега.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани