За интеркулера... почиства ли се?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

За интеркулера... почиства ли се?

Мнение от nikolai4eff » 20 Ное 2006, 21:27

Някой почиствал ли го е това нещо. Един майстор ми каза, че на 80-90 хил. км. трябвало да се сваля и чисти. Е39 525тдс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 21 Ное 2006, 0:22

Редовно го почиствам с пароструйка от вън. До сега не съм го свалял да се почиства от вътре. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 21 Ное 2006, 10:14

MaxMan написа:Редовно го почиствам с пароструйка от вън. До сега не съм го свалял да се почиства от вътре. :roll:
Като го свалиш и ще източиш поне половин кило масло :mhihi: така правят тея мании :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

ЗА ИНТЕРКОЛЕРА

Мнение от nikolai4eff » 21 Ное 2006, 10:46

Казват че се дигала мошноста на колата ама сложна процедура било всичко отпред се разглобявало брони турбота едно друго ,ще пробвам с пароструйката е няма да е същото ама карай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Re: ЗА ИНТЕРКОЛЕРА

Мнение от MaxMan » 22 Ное 2006, 21:51

nikolai4eff написа: ...отпред се разглобявало брони турбота едно друго...

Чак турбото не е, то е доста далече от кулера. Но все пак си е заигравка да го свалиш, ще го пробвам пролетта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 23 Ное 2006, 9:48

Моя кулер го чистих наскоро, трябва да се извади радиатора щото е сътпал върху кулера друго освен перката не се маха :idea:
Напълних го с бензин престоя известно време и го излях, мръсотията бе много по- малко от очакваното! След като го свалих го оставих с единия отвор на долу нищо не изтече!
Така, че ако нямате особен проблем с турбото, масло няма да има и занимавката не си струва!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Ное 2006, 12:52

Tod написа:Моя кулер го чистих наскоро, трябва да се извади радиатора щото е сътпал върху кулера друго освен перката не се маха :idea:
Напълних го с бензин престоя известно време и го излях, мръсотията бе много по- малко от очакваното! След като го свалих го оставих с единия отвор на долу нищо не изтече!
Така, че ако нямате особен проблем с турбото, масло няма да има и занимавката не си струва!
Това е на Е34, на Е39 се сваля само десния подкалник, доста по-лесно е ;) Интеркулерите на двете возила нямат нищо общо :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 23 Ное 2006, 16:51

МАЧКАТОР написа:
Tod написа:Моя кулер го чистих наскоро, трябва да се извади радиатора щото е сътпал върху кулера друго освен перката не се маха :idea:
Напълних го с бензин престоя известно време и го излях, мръсотията бе много по- малко от очакваното! След като го свалих го оставих с единия отвор на долу нищо не изтече!
Така, че ако нямате особен проблем с турбото, масло няма да има и занимавката не си струва!
Това е на Е34, на Е39 се сваля само десния подкалник, доста по-лесно е ;) Интеркулерите на двете возила нямат нищо общо :idea:


Е па прав си че говоря за Е34 и може да са различават, но имат и общи неща охлаждат въздуха на М51 ;) :idea:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2006, 17:24

МАЧКАТОР написа:Това е на Е34, на Е39 се сваля само десния подкалник, доста по-лесно е ;) Интеркулерите на двете возила нямат нищо общо :idea:


Двигателя на Е34 525тдс = М51D25

Двигателя на Е39 525тдс = М51D25

... и интеркулерите имат разлика? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Ное 2006, 17:40

ICE написа:
МАЧКАТОР написа:Това е на Е34, на Е39 се сваля само десния подкалник, доста по-лесно е ;) Интеркулерите на двете возила нямат нищо общо :idea:


Двигателя на Е34 525тдс = М51D25

Двигателя на Е39 525тдс = М51D25

... и интеркулерите имат разлика? :dunno:
Голяма, концепцията е съвсееем различна :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Ное 2006, 18:08

от трън,та на глог :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.08.2006
Кара: Е 60 2.5d

Мнение от minko_ilianov » 27 Ное 2006, 17:18

пич свалясе подкалника и после се сваля фара и можеш да свалиш радиаторчето много лесно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 27 Ное 2006, 18:15

minko_ilianov написа:пич свалясе подкалника и после се сваля фара и можеш да свалиш радиаторчето много лесно
Без фара също става ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 29 Ное 2006, 16:38

Здраве да е
не е задължително да имате проблеми с турбината за да е мръсен от вътрешната страна интеркоолера.Маслените пари от мотора минават и те през него и го цапат, а караики през летнния сезон, температурата на охлаждане намаля, в следствие ан забиване с мушици , кал , и др.тъка че се образува накип, които си полепва по стените на интеркоолера.Нема ад се махнат сами а е нужна промивка.Колегата е писал бензин , но карбоните не се разтварят с бензин , ас химикал, или поне топла нафта.
Може да се направи опит като се замери температурата преди и след промиването на изхода от интеркоолера.
Замърсяването му ще доведе до повишен разход на автомобила , и падане на мощноста.
Справки http://www.gnttype.org/techarea/turbo/intercooler.html
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 29 Ное 2006, 16:55

като чета между редовете излиза, че Е34 е с front mounted intercooler, a Е39 със side mounted intercooler... тъй ли?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook