Към колегите със спортни изпускателни колектори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 21.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 330ci
Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3

Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от AsenD » 17 Юли 2015, 11:51

Здравейте колеги, искам да попитам при монтаж на спортни изпускателни колектори как е по-добре с или без термолента? Става въпрос за тънкостенни колектори от ПроПартс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от u`F`o » 17 Юли 2015, 16:07

Виж тук хората, колко добре са го обяснили:

http://www.centuryperformance.com/exhau ... t-use.html


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от efren » 17 Юли 2015, 18:11

С термолентата не виждаш как са се напукали тънкостенките, а без нея го виждаш и се ядосваш "защо дадох толкова кинта и толкова бързо се спука?".
Всеки един проблем, за който не знаеш не съществува :smoke:
Значи по-добре с термолента.
Казвам го от личен опит, макар и не с бмв, а с друг автомобил.
В края на краищата най-важното е човек да е щастлив, а спортния изпускател те прави такъв обикновено. Не си разваляй кефа с някакви пукнатини - увивай и няма да ги видиш никога. :bchug:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от snaiperist0 » 19 Юли 2015, 3:02

efren написа:С термолентата не виждаш как са се напукали тънкостенките, а без нея го виждаш и се ядосваш "защо дадох толкова кинта и толкова бързо се спука?".
Всеки един проблем, за който не знаеш не съществува :smoke:
Значи по-добре с термолента.
Казвам го от личен опит, макар и не с бмв, а с друг автомобил.
В края на краищата най-важното е човек да е щастлив, а спортния изпускател те прави такъв обикновено. Не си разваляй кефа с някакви пукнатини - увивай и няма да ги видиш никога. :bchug:


почти 4години от тия колектори и никакъв проблем ама щом казваш :mrgreen:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от efren » 19 Юли 2015, 17:57

Не е задължително всички да се спукат ама ако не си късметлия защо да се главоболиш? Увиваш и си свиркаш.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Към колегите със спортни изпускателни колектори

Мнение от Atanas328 » 19 Юли 2015, 21:59

А може ли някой,който е с такива ,да каже има ли ефект и някакви проблеми след това...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook