Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Колеги в общи линии какво ми се случи по магистрален участък реших да изпреваря по-бавно движещи се, и при самото ускорение след 140 км. колата придърпа и за секунда ми светна лампичката за маслото в червено... съответно пуснах газта за малко и пак пробвах, но се повтори същото нещо. Реших, че може да е газовата за това преминах на бензин и пак пробвах, но резултата беше същия... свалих скоростта и пак пробвах да я ускоря, но оборотомера заби на 3000 оборота без да иска помръдне повече а газта беше натисната до край.. нямаше абсолютно никаква мощност в колата. Почна издава някакъв рев от двигателя и в момента само леко да натиснеш газта колата реве (много странно като, че са и откачени колекторите), но мощността е убита.. забива на 3000 оборота без да иска помръдне повече с максимално натисната газ. Ако се пусне педала и пак се натисне колата тръгва да ускорява но не е като преди...
То е ясно, че в понеделник се отива на майстор, но поне насоки и предложения да ми дадете ще са от полза и ще ви бъда благодарен!
Това грешките в DME:
2713/88 - Switched lambda sensor
2780/08 - Ref. marking generator
То е ясно, че в понеделник се отива на майстор, но поне насоки и предложения да ми дадете ще са от полза и ще ви бъда благодарен!
Това грешките в DME:
2713/88 - Switched lambda sensor
2780/08 - Ref. marking generator

- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Виж дали качва масло!
Цедката на маслената помпа е пластмаса чупи се парче и къса оста на привода на маслената помпа????
Но при теб каза че е светила за кратко.
Друго което се сещам виж какво напрежение зарежда генератора.
Цедката на маслената помпа е пластмаса чупи се парче и къса оста на привода на маслената помпа????
Но при теб каза че е светила за кратко.

Друго което се сещам виж какво напрежение зарежда генератора.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Добре де, с кой акъл искаш да даваш газ при положение че имаш индикация за загуба на налягане на маслото
Че и се чудиш защо не иска да вдига повече от 3000 оборота ?!
С тоз маслояден мотор не ти ли дойде на ум да провериш колко масло има в него да речем ?!
И въобще - какво общо има маслото с газовата и бензина ?!
Кога за последно си проверявал таз кола в сервиз ?!


Че и се чудиш защо не иска да вдига повече от 3000 оборота ?!
С тоз маслояден мотор не ти ли дойде на ум да провериш колко масло има в него да речем ?!

И въобще - какво общо има маслото с газовата и бензина ?!
Кога за последно си проверявал таз кола в сервиз ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
ивчо написа:Добре де, с кой акъл искаш да даваш газ при положение че имаш индикация за загуба на налягане на маслото![]()
![]()
Че и се чудиш защо не иска да вдига повече от 3000 оборота ?!
С тоз маслояден мотор не ти ли дойде на ум да провериш колко масло има в него да речем ?!![]()
И въобще - какво общо има маслото с газовата и бензина ?!
Кога за последно си проверявал таз кола в сервиз ?!
Отговори:
1. Лампата за масло премигна за секунда..
2. Това с оборотите ми го направи и преди малко... еднократно без никакви идкации този път...
3. Маслото съм го проверявал в началото на седмицата... беше до средата.. и именно защото, е маслояден го следя често..
4. Дори не ти разбирам въпроса - нищо общо! може би аз съм Ви подвел с неясен разказ за което се извинявам..
5. Януари - за промяна позицията на газ изпарителя. Просто от 3-те години от когато я имам с мотора не съм имал проблем, само гори масло, но аз си знам и наливам.. За този период колата ми не е правила никакви други проблеми и някак не разбирам, защо да я карам в сервиз? А още не е дошло времето за смяна на консумативите - масла, филтри...

- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Edit: Дебитомера не бе чистен от както е станало кола...
Изчистих ме го...
Last info: Колеги след диагностиране се оказа, че ми запушен каталиазатора... и тъй като имам цели 3 два малки отпред и средния много моля колеги с който са махнали на N42B20 да пишат да кажат как лъжат ламба сондите после.. с втулки или софтуерно? Какъв е звука след това? Цената която са взели ? Кои катализатори са махнали?

Last info: Колеги след диагностиране се оказа, че ми запушен каталиазатора... и тъй като имам цели 3 два малки отпред и средния много моля колеги с който са махнали на N42B20 да пишат да кажат как лъжат ламба сондите после.. с втулки или софтуерно? Какъв е звука след това? Цената която са взели ? Кои катализатори са махнали?

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Не е ли малко странно това запушване на катализатор ей тъй, изведнъж?А и връзка със светването на лампата за маслото не виждам.Не го казвам да се заяждам, нито да оспорвам поставените диагнози, а просто да се замислиш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
И на мен ми е малко странно, катализатора да причинява тия проблеми. Когато моят катализатор "издъхна", преди да го сменя, колата стана малко по-мудна в ниските обороти и загряваше много бързо., но никакви други проблеми - просто му беше дошло времето.
Според мен търси проблеми с бобините, смучене на паразитен въздух, или нещо откъм всмукателните колектори. I
Според мен търси проблеми с бобините, смучене на паразитен въздух, или нещо откъм всмукателните колектори. I
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Колеги благодаря, че включихте
колкото до колата...(Отварям скоба, за да кажа, че не съм експерт по ДВГ, разказвам Ви по-подробно, за да може да ми кажете възможно ли е - че вече съм сърбал каша на хора дето не разбират а пипаха това е причината да почна да пиша и чета тук!.. за това ВИ БЛАГОДАРЯ за всеки отговор!) Закарах я сервиз в който се обслужват основно коли от високия ценови клас Х6.. и др. и така собственика ме разкара, защото идвали отпуски и реално имаха работа за целия китайски народ а и не обслужвали коли с газ.. както и да е разбирам го, но ми каза отвори капака и погледна на бързо.. като постави диагностика катализатор.. да не изпадам в разказ след молби от моя страна да предположи поне, какво друго може да е твърдо остана на запушен катализатор. От там отидох на сервиз за гърнета и почнаха не е катализатор пипа се с голи ръце..
трябвало да червено... Отам в друг добър сервиз, по принцип имат доста работа и винаги чакам ред поне седмица преди да я погледнат. Закачиха я и гледаха живи данни даже и движение я тестваха показателите бяха в норма, дебитомера е свален, почистен и замерен и работи напълно в граници. Като даваше напрежение от 4V в високите (не знам дали е така
като новите давали 4,2 или 4,02 не съм сигурен). И от там тъй като края на работното време беше отдавна свършили ги накарах на мой риск да махнат предните ламба сонди тъй като имам 4 (защото бях видял, че това е най- бързия начин да се провери дали катализатора е запушен)... и така с риска да запалим колата и страшен рев набираше като луда (така не е вървяла никога)... и така се стигна до запушен катализатор.. реално тя от доста време почна да си става мудна.. и да повишава звука ама се кара само на къси и основно в градска среда..
Сега резултата от цялото това натискане на педала до дупка.. всички гарнитури се намокриха (а съм сменил тези на капака и катера...
и честно Ви казвам моля се да не текнат пак...) И понеже Ви казах, че съм духал топла каша за солидна сума от глупости в момента пиша тук..
ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ!
Едит: грешките бяха - катализатор и ламба сонда...



Сега резултата от цялото това натискане на педала до дупка.. всички гарнитури се намокриха (а съм сменил тези на капака и катера...

ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ!
Едит: грешките бяха - катализатор и ламба сонда...

Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Може наистина катализатора да е запушен, или самата сонда да е дефектирала, но ще ти светне лампа/чек. Не разбирам какви волтажи сте мерили, но може да откачиш дебитомера и да покараш без него. За "рева" - оставам на мнението за бобини или паразитен въздух ;-)
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Преди няколко месеца си оставих колата в едно сервисче, за да ми проверят двигателя,защото имах съмнения, че не е наред.От сервиза тестваха колата и ми казаха че не вървяла като за бмв.От там на другата сутрин им я оставих да я проверят обстойно и късния следобед ми се обадиха че е готова.Оказа се че средното гърне е било цялото запушено от което при рязко натискане на педала на газта се чуваше силно бучене от към двигателя и момчетата от сервиза ми казаха как не съм счупил тоя двигател.Та след смяната на средното гърне и почистване на цялата изпускателна система колата по лесно наема и това силно бучене го няма ,но сега си мисля че и крайното гърне е почнало да си отива защото се чува бучене в задната част на колата.Та мисълта ми е да имаш на предвид че има вероятност и средното гърне да се е позапушило понеже и аз съм с този двигател и аз доливам масълце пък и колите не са първа младост и да вметна че сондите не ми даваха никакви грешки и това че катализатора бил запушен е слабо вероятно. Дано съм бил малко полезен 

- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Пичове... моля за помощ имам един въпрос? Трудно ли се сваля генерацията на n42b20? Много ви моля който знае да пише..





- Strike
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318 CI
- Мечтае да кара: танк у парламенто
Re: Загуба на мощност и странен рев от двигателя N42B20
Имам същия проблем или почти същия със същия мотор. При мен само че проблемът се появява , когато колата е на свободна при загрял мотор . Оборотите рязко падат и после се вдигат (от там премигването на червената лампа за маслото) и след това мощност няма . Мотора издава изтормозен звук и оборотите се вдигат бавно при настъпване на газта , отделно се чува някакъв паразитен звук като при заваряне с електрожен ( подобно цвърчене)
на диагностика нищо не излиза. Бях се насочил и аз към запушен катализатор , но има няколко смущаващи неща които ме разколебават да го изтърбуша
1.Проблемът не е постоянен ,а се появява след загряване на двигателя, и си мисля че ако е запушен катализатор би трябвало да няма мощност постоянно.
2. Друг момент е че веднага след като загуби мощност като я изгасиш и запалиш отново мощността идва до следващия момент когато премигне лампата и пак
Тези два въпроса имат ли логично обяснение с запушения катализатор или не ? Помагайте
Да го избивам ли или ще е излишно


1.Проблемът не е постоянен ,а се появява след загряване на двигателя, и си мисля че ако е запушен катализатор би трябвало да няма мощност постоянно.
2. Друг момент е че веднага след като загуби мощност като я изгасиш и запалиш отново мощността идва до следващия момент когато премигне лампата и пак

Тези два въпроса имат ли логично обяснение с запушения катализатор или не ? Помагайте

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани