проблем с климатичната перка Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с климатичната перка Е39
Здравейте колеги! Ако може някой да ми помогне с проблем на климатичната перка. Перката е с три пина, по колата всички датчици са проследени и работят но така или иначе вече три работещи перки не включват при мен. Дочух за някакви релета от които може би да не иска да включва но така и не ги намирам тези релета къде са. Ще съм ви благодарен ако някой ми помогне 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатичната перка Е39
dimov90 написа:Здравейте колеги! Ако може някой да ми помогне с проблем на климатичната перка. Перката е с три пина, по колата всички датчици са проследени и работят но така или иначе вече три работещи перки не включват при мен. Дочух за някакви релета от които може би да не иска да включва но така и не ги намирам тези релета къде са. Ще съм ви благодарен ако някой ми помогне
Провери сигналите до буксата на перката.
Три пиновата перка се управлява по ШИМ- широко импулсна модулация от еку-то.
Между двата дебели кабела 12 волта, между масата и тънкия от 2 до 7 волта ( това и мудулацията и трудно се мери, но ще те ориентира дали проблема е в колата или перката).
Ако ги имаш тия два сигнала означава, че проблем е в перката, ако не трябва да се търси проблема в колата.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: проблем с климатичната перка Е39
А може ли да се кара без перка. Да пускам климата за по 5-10 минути по време на движение. Моята перка се счупи, нямам идея как. Иначе основата се върти, но кръга с лопатките са счупени. Някой ако има излишна перка може да ми я продаде.
Re: проблем с климатичната перка Е39
Съжалявам, че пиша за прoблема си в на кoлегата темата!! Кoлата ми е 98г м52б20 единичен ванoс.
Катo пусна климатрoника на загрял мoтoр 96 градуса и перката oтпред не ми се включва .. Мoже ли да ми кажете нормално ли е и на някви oпределени градуси ли се включва.. Пoзнати ми казват, че вискoтo кoмпенсира и перката се включва oкoлo на 100 градуса първата степен, на 102 втoрата и на 104 третата за oхлаждане. Благoдаря Ви кoлеги!!
Катo пусна климатрoника на загрял мoтoр 96 градуса и перката oтпред не ми се включва .. Мoже ли да ми кажете нормално ли е и на някви oпределени градуси ли се включва.. Пoзнати ми казват, че вискoтo кoмпенсира и перката се включва oкoлo на 100 градуса първата степен, на 102 втoрата и на 104 третата за oхлаждане. Благoдаря Ви кoлеги!!
Re: проблем с климатичната перка Е39
Да почнем от по-елементарното.
Виж отстрани на радиатора има забит един термо датчик. Той подава информация към управлението на вентилатора.
При мен се беше скапал въпросния датчик, за 5лв го смених с втора употреба и вентилатора си тръгна и спря да прави магарии.
Виж отстрани на радиатора има забит един термо датчик. Той подава информация към управлението на вентилатора.
При мен се беше скапал въпросния датчик, за 5лв го смених с втора употреба и вентилатора си тръгна и спря да прави магарии.

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани