Проблем с виско М57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Проблем с виско М57
Здравейте.
Имам следният проблем.От преди 1 месец започнах да чувам виското доста силно.Нормално ли е да не млъква в продължение на 150-200км
Преди 2 седмици ходих до Плевен и като почна да вие към Богров не престана до там.Днес пак се повозих към 300км и същата работа.Градско като карам по 10-ина км не се включва.
Днес даже пътувах през повечето време без климатик,понеже някой ми каза,че перката на климата предизвиквала по-бързото зацепване на виското.
Миналото лято го нямаше този проблем,а и не си споням да съм патувал през подобни жеги де.
Звука му става силен над 1700-1800 оборота,преди това не се чува.Направо ме побърква,а и колата става по-мудна.
Сетих се и нещо друго.Преди 2-3 месеца свалях перката и не съм сигурен,но маи стоя легнала към 2 часа,а доколкото знам не е добре това и трябва да се държи права
При вас как е положението?
И ако някой може да ми каже цената на оригиналното виско,както и за добрите алтернативни ще съм му много благодарен
Имам следният проблем.От преди 1 месец започнах да чувам виското доста силно.Нормално ли е да не млъква в продължение на 150-200км

Днес даже пътувах през повечето време без климатик,понеже някой ми каза,че перката на климата предизвиквала по-бързото зацепване на виското.
Миналото лято го нямаше този проблем,а и не си споням да съм патувал през подобни жеги де.
Звука му става силен над 1700-1800 оборота,преди това не се чува.Направо ме побърква,а и колата става по-мудна.
Сетих се и нещо друго.Преди 2-3 месеца свалях перката и не съм сигурен,но маи стоя легнала към 2 часа,а доколкото знам не е добре това и трябва да се държи права

При вас как е положението?
И ако някой може да ми каже цената на оригиналното виско,както и за добрите алтернативни ще съм му много благодарен

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с виско М57
В какво състояние ти е охладителната система колега?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
Всичкп е ОК.Оригинален термостат и водна помпа.Нов антифриз от ноември месец Хепу направен на около минус 40.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с виско М57
Мил ли си радиаторите скоро ?!
Нищо му няма на виското легнало
Някой казват че течало, но аз такива не съм видял все още !
Имай предвид че навън си е доста жега, и кочин си е натоварен топлинно !
Моят също се зацепва доста често
Силата му е там - 1500-2500 оборота, после отпуска нарочно !
Аз пък се кефя като почне да вие
Може да разредиш малко антифриза ! Малко само - -30/-35 е максимум за VW оем !
Нищо му няма на виското легнало

Някой казват че течало, но аз такива не съм видял все още !
Имай предвид че навън си е доста жега, и кочин си е натоварен топлинно !
Моят също се зацепва доста често

Силата му е там - 1500-2500 оборота, после отпуска нарочно !
Аз пък се кефя като почне да вие

Може да разредиш малко антифриза ! Малко само - -30/-35 е максимум за VW оем !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.
На водната помпа колко и е живота при този двигател?Тази е на малко над 2 години и около 40К км.Няма теч и като отворя капачката на разширителния съд си прави стабилна струя.
Има ли как да видя температурата на антифриза?Таблото е с колата на него.
На водната помпа колко и е живота при този двигател?Тази е на малко над 2 години и около 40К км.Няма теч и като отворя капачката на разширителния съд си прави стабилна струя.
Има ли как да видя температурата на антифриза?Таблото е с колата на него.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
А възможно ли е датчика за външната температура нещо да бърка работата?Както си показва 32 градуса и изведнъж променя на 38-40+ и къде е сложен при е39?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1663
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с виско М57
Ако колата не прегрява значи всичко си ти е наред.Имам предвид помпа,термостати,радиатори и т.н. Най-вероятно виското просто се е "зацепило" постоянно и затова вие така.Така или иначе,когато караш колата с повече от 20-30км/ч,въздуха,който преминава през радиатора е много повече от този,който може да прекара виското през него.Функцията на виското е да ти охлажда колата,когато си спрял или пъплиш с ниска скорост! Само дето не е като ел.перка с включенио и изключено,а има плавна промяна на оборотите,според степента на загряване и съответно на "зацепване".Т.е. духа,колкото е необходимо! Ако предположим,че колата се движи постоянно с над 40км/ч примерно, виското нямаше да и е необходимо изобщо.Пробвайте го с вестник на студена кола (но две-три минути след като е запалена) и ще си каже!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
ildivvy написа:Ако колата не прегрява значи всичко си ти е наред.Имам предвид помпа,термостати,радиатори и т.н. Най-вероятно виското просто се е "зацепило" постоянно и затова вие така.Така или иначе,когато караш колата с повече от 20-30км/ч,въздуха,който преминава през радиатора е много повече от този,който може да прекара виското през него.Функцията на виското е да ти охлажда колата,когато си спрял или пъплиш с ниска скорост! Само дето не е като ел.перка с включенио и изключено,а има плавна промяна на оборотите,според степента на загряване и съответно на "зацепване".Т.е. духа,колкото е необходимо! Ако предположим,че колата се движи постоянно с над 40км/ч примерно, виското нямаше да и е необходимо изобщо.Пробвайте го с вестник на студена кола (но две-три минути след като е запалена) и ще си каже!
Ако е зацепено постоянно ще вие и при каране в града,а то полудява само след продължително каране и почти не спира.Стрелката не помръдва от средата както и да я карам,но това виене ме побърква.Особено при ускорение е отврат!
На студена кола или изгасен мотор спокойно мога да си го завъртя в обратна посока,но на топъл ме е шубе да опитам да го спра.
Все пак някой знае ли колко пари струва виското и качествените алтернативи?
ПС това с вестника нещо не го схванах.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с виско М57
Сгъваш вестника, да стане като пръчка и го мушваш във виското да видиш дали ще спре. Но това на студен мотор, когато не е зацелипо, с цел да се провери че не е постоянно зацепено. Виското е BEHR и по спомен е към 100 лв. втора и незнайна употреба.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
Интересува ме ново оригинално,както и читавите алтернативи.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с виско М57
Ето ти ново оригинално
Номенклатурен номер : 11522249216
Описание : СЪЕДИНИТЕЛ ВЕНТИЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 466.48 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 11522249216
Описание : СЪЕДИНИТЕЛ ВЕНТИЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 466.48 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с виско М57
(bubsa) написа:Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.
Те на повечето не им се виждат замърсени, ама около минута две тече черна вода от тях

Ай подмиЙ ги, и виж какво ще стане !
И може да разредиш една идея тоз антифриз !

пп какви са тия слънчасали хора с виско втора употреба за 100 и нагоре левове


Ново от магазина и караш !
Отделно - датчика седи в левият или десният подкалник ... Клекни под бронята и ще го видиш

Но ми е странно защо само извънградО пее ?! Да не шпориш доволно, и ние да се чудим какво става ?!

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с виско М57
ивчо написа:(bubsa) написа:Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.
Те на повечето не им се виждат замърсени, ама около минута две тече черна вода от тях![]()
Ай подмиЙ ги, и виж какво ще стане !
И може да разредиш една идея тоз антифриз !![]()
пп какви са тия слънчасали хора с виско втора употреба за 100 и нагоре левове![]()
![]()
Ново от магазина и караш !
Отделно - датчика седи в левият или десният подкалник ... Клекни под бронята и ще го видиш![]()
Но ми е странно защо само извънградО пее ?! Да не шпориш доволно, и ние да се чудим какво става ?!
Чак да шпоря доволно,не.Жената е почти винаги с мен и я е страх от високи скорости,та си карам нормално.До 120-130.
Радиаторите има ли начин да се измият горе-долу без да ги свалям?
Втора употреба виско не бих си купил.Само оригинално ново или ако има алтернативно на приемлива цена.Ако е изпитано качествено.(някой ако сподели за подобно ще съм благодарен)
Антифриза утре ще го разредя,но едва ли е в него проблема.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с виско М57
Ами не е точно проблем, но не е добре !
Колкото по-гъст е, толкова по-лош топлопреносител е !
Не че той е виновен, но може да допринася !
Ами реално има, но трябва да е с препарат !
В сервиза ползваме това

Аз лично винаги около юни/юли си мия радиатора ! При мен е само един и става лесно !
При тези с климатици е малко сложно ! Там между двата се образува килимче което пречи за нормалното охлаждане !
Не се ползват никакви паро/водоструйки ! Те кривят ламелите на радиаторите !
Най-прост маркуч в накрайник
и топла вода !
Пробвай и пак пиши !
Колкото по-гъст е, толкова по-лош топлопреносител е !
Не че той е виновен, но може да допринася !
Ами реално има, но трябва да е с препарат !
В сервиза ползваме това

Аз лично винаги около юни/юли си мия радиатора ! При мен е само един и става лесно !
При тези с климатици е малко сложно ! Там между двата се образува килимче което пречи за нормалното охлаждане !
Не се ползват никакви паро/водоструйки ! Те кривят ламелите на радиаторите !
Най-прост маркуч в накрайник

Пробвай и пак пиши !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Проблем с виско М57
ивчо написа:В сервиза ползваме това
Аз лично винаги около юни/юли си мия радиатора ! При мен е само един и става лесно !
При тези с климатици е малко сложно ! Там между двата се образува килимче което пречи за нормалното охлаждане !
Не се ползват никакви паро/водоструйки ! Те кривят ламелите на радиаторите !
Най-прост маркуч в накрайники топла вода !
Пробвай и пак пиши !
Колега,за промиване на охладителната система на е39 с климатроник ,достатъчно ли е топла вода 10-15л в казанчето за антивриз токато изтече и така 2-3 пъти след което да сложа един хубав червен антифриз.сега съм със син и искам да го сменя?
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани