Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Първо, нормално работещо виско, е стегнато при студен мотор, при първо палене. Второ, като загрее до нормална температура към 90 градуса и нагоре, започва да върти много стегнато, не трябва да можеш да го спреш. Това при положение че всичко работи нормално и радиатора обдухва с топъл въздух виското. Защото е възможно и да е на 95 градуса мотора, но виското да не е затегнало все още заради мръсни радиатори или неработещ термостат.
Аз съм виждал виско, което при температура на мотора към 95-98 градуса, като го спря пича с ръка и го завъртя наобратно
Това е хептем неработещо 
Аз съм виждал виско, което при температура на мотора към 95-98 градуса, като го спря пича с ръка и го завъртя наобратно



- ppetkovds83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.06.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше E61 525d '05
- Детайли за колата: MIni Cooper Clubman D R55 LCI '14
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Малко да повдигна темата.
От 2 седмици съм собственик на Е61 525d.Отпред съм с тези жалузи на бъбреците.Следя я в градски условия,в задръстване Варна държи 96-99 градуса.Чертичките си стоят където трябва без колебания.Тръгвам вдига до 99 и като спра охлажда до 96.В извънградски условия не съм я карал до сега.Днес я забелязах,че на 91 на място съвсем леко се отварят жалузите.Сигурно като стане по-топло на мотора се отварят повече?Предният собственик каза,че е сменял двата термостата.Някакви препоръки?Благодарско предварително.
От 2 седмици съм собственик на Е61 525d.Отпред съм с тези жалузи на бъбреците.Следя я в градски условия,в задръстване Варна държи 96-99 градуса.Чертичките си стоят където трябва без колебания.Тръгвам вдига до 99 и като спра охлажда до 96.В извънградски условия не съм я карал до сега.Днес я забелязах,че на 91 на място съвсем леко се отварят жалузите.Сигурно като стане по-топло на мотора се отварят повече?Предният собственик каза,че е сменял двата термостата.Някакви препоръки?Благодарско предварително.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Да изтупаме малко темата от прахта. Днеска реших да си пусна менюто за температурата защото беше брутална жега и що да видя.
Като загрее колата държи 96 градуса като почна да си я карам нормално в смисъл с нормално ръчкане качва на 100 на 102 градуса се пуска перката на климатика, а вискто зацепва много яко като е в задръстване или не я караш с постоянна скорост иначе си е зацепено нормално пробвах да го спра нестава. Та в такава жега 42 градуса външна по борд дали е нормално такова поведение?
А стрелката не е мръднала от 12ч.
Като загрее колата държи 96 градуса като почна да си я карам нормално в смисъл с нормално ръчкане качва на 100 на 102 градуса се пуска перката на климатика, а вискто зацепва много яко като е в задръстване или не я караш с постоянна скорост иначе си е зацепено нормално пробвах да го спра нестава. Та в такава жега 42 градуса външна по борд дали е нормално такова поведение?
А стрелката не е мръднала от 12ч.
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Нормално е.
Моята при яка стъпка държи 99-101 и после пада до 94-95 като се включат другите компоненти
Моята при яка стъпка държи 99-101 и после пада до 94-95 като се включат другите компоненти

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Ще я следя известно време и може би да почистя радиаторите. Но на тая жега направо е ужас може и да е нормално. Но откаже ли ти ел перката си чао виското имам чувството че като се нагрее повечко зацепва ама пък много бързо сваля .
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Мале колеги днеска откачих радиатора сутринта и го дръпнах назад и вътре беше като в учебник с хербарии +пухчета шумки нз си кво пълно с боклуци ама пълно и отидох на една мивка и го позамих така сега е по-добре доста положението но ще го свалям скоро да го почистя.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Свали го и темп едва ли ще мине 95 градуса при ръчкане, както и трябва да е 


- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
При мен не вдига повече от 85 гр. както и да я карам , и като че малко по бавно ги достига , също при продължително спускане на скорост пада под 74 , явно термостата е за смяна.
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Ivo_Borisov написа:Свали го и темп едва ли ще мине 95 градуса при ръчкане, както и трябва да е
Колега а как се вижда точната температура, някакви скрити менюта и т.н. ?
Става дума за кола с малкия БС
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
колега , на много места е обяснено , мисля че и в темата беше писано
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
То да има кой да прочете
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
fikifiki, натискаш и задържаш бутона за нулиране на километража докато се появи брояча на скритото меню - примерно ще видиш 01
Почваш да помпиш докато стигнеш 19. В момента в който се появи 19 трябва да си готов да натиснеш пак веднага щом на дисплея се покаже OFF.
Ако успееш да цъкнеш в момента, в който се показва OFF значи си изключил защитата и другите менюта са достъпни.
Веднъж избрал OFF, ще те върне в изходна позиция 01. Сега просто набираш 07 и чакаш да се покаже температурата.
https://www.youtube.com/watch?v=V0dT5bV3a0s
Почваш да помпиш докато стигнеш 19. В момента в който се появи 19 трябва да си готов да натиснеш пак веднага щом на дисплея се покаже OFF.
Ако успееш да цъкнеш в момента, в който се показва OFF значи си изключил защитата и другите менюта са достъпни.
Веднъж избрал OFF, ще те върне в изходна позиция 01. Сега просто набираш 07 и чакаш да се покаже температурата.
https://www.youtube.com/watch?v=V0dT5bV3a0s

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колеги здравейте,
Още от пролетта започнах да чувам звука на виското. Сега на жегите от преди няколко дена проверих температурата и още на около 75-80 градуса виското се усеща как зацепва и вие та се къса. Доколкото прочетох в темата би следвало да се зацепва към 92-95градуса.
То вярно, че трябва да се притеснявам ако не се зацепи, но все пак никак не ми харесва да усещам как вие дори когато карам извънградско и то с висока скорост. Не знам дали си внушавам, но когато се чува да вие виското усещам макар и минимален спад в динамиката.
Какво бихте ме посъветвали-смяна на виското или?
Благодаря предварително,
Още от пролетта започнах да чувам звука на виското. Сега на жегите от преди няколко дена проверих температурата и още на около 75-80 градуса виското се усеща как зацепва и вие та се къса. Доколкото прочетох в темата би следвало да се зацепва към 92-95градуса.
То вярно, че трябва да се притеснявам ако не се зацепи, но все пак никак не ми харесва да усещам как вие дори когато карам извънградско и то с висока скорост. Не знам дали си внушавам, но когато се чува да вие виското усещам макар и минимален спад в динамиката.
Какво бихте ме посъветвали-смяна на виското или?
Благодаря предварително,
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Моето го чувам когато на вън е топло (над 34 - 35 градуса) извънградско когато пържа колата. Направи ми впечатлени че дори и със спокойно каране (140 - 145 км/ч на темпомат) пак при висока външна температура (над 34 - 38 градуса) когато по магистралата дойде леко баирче виското започва да фучи. Малко след баирчето утихва.
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани