Въросче към знещите....

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
Мечтае да кара: бързо

Въросче към знещите....

Мнение от georgi dyulgerov » 16 Юли 2015, 16:50

Здравейте колеги,
Днес карах малко градско на климатик и стрелката на температурата на водата почна да подминава
12 часа и почти отиде до червения сектор. След като видях какво става изключих климатика и стрелката
след известно време си отиде пак на 12 часа.
Въпросът ми е дали е нормално поведение при големи жеги, ако не къде да търся проблемите?
П.П. Почти сигурен съм, че съм загубил малко фреон от системата, защото климатика не охлажда както
миналото лято.
Предварително благодаря на отзовалите се!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въросче към знещите....

Мнение от dr.peshev » 17 Юли 2015, 7:49

И какво общо има между климатика и температурата на водата?! :dunno:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.08.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: m3 e46

Re: Въросче към знещите....

Мнение от D.K.BMW » 17 Юли 2015, 8:07

Е как да няма общо климатика натоварва мотора и се повишава температурата , почни да проверяваш първо дали перката се включва при пускането на климатика , ако проблема не е в нея погледни термостат и водна помпа.Късмет :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въросче към знещите....

Мнение от dr.peshev » 17 Юли 2015, 8:13

То и алтернатора товари мотора,но това не повишава температурата!
Колегата има проблем с охлаждането, не с климатикал
Перка, радиатор,водна помпа,термостат .....
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
Мечтае да кара: бързо

Re: Въросче към знещите....

Мнение от georgi dyulgerov » 17 Юли 2015, 9:46

Незнам какво е общото между климатика и охлаждането, но без климатик стрелката не
мърда от 12 часа. Водната помпа е сменяна преди две години.
А ако е малко фреона, не трябва ли компресора на климатика да върти повече за
да достигне желаната температура?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.03.2009

Re: Въросче към знещите....

Мнение от pe6kata_ » 17 Юли 2015, 9:46

Следи си температурата от скритото меню. И недей я кара така , че да сменяш после гарнитура на глава :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Въросче към знещите....

Мнение от don't be » 17 Юли 2015, 9:50

Един познат има абсолютно същия проблем и каза че сменял това което пуска перката с пускането на климатика.
За милиони-няма закони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Въросче към знещите....

Мнение от oci » 17 Юли 2015, 11:29

georgi dyulgerov написа:Здравейте колеги,
Днес карах малко градско на климатик и стрелката на температурата на водата почна да подминава
12 часа и почти отиде до червения сектор. След като видях какво става изключих климатика и стрелката
след известно време си отиде пак на 12 часа.
Въпросът ми е дали е нормално поведение при големи жеги, ако не къде да търся проблемите?
П.П. Почти сигурен съм, че съм загубил малко фреон от системата, защото климатика не охлажда както
миналото лято.
Предварително благодаря на отзовалите се!


На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Въросче към знещите....

Мнение от Alexch » 17 Юли 2015, 11:47

oci написа:На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.

При Е39 се сменят само двата резистора на перката, ама от БМВ се усетиха и им вдигнаха цената от 90 на 300 лв. :ranting:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Въросче към знещите....

Мнение от oci » 17 Юли 2015, 13:59

Alexch написа:
oci написа:На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.

При Е39 се сменят само двата резистора на перката, ама от БМВ се усетиха и им вдигнаха цената от 90 на 300 лв. :ranting:


Трябваше да уточниш, че на някои е39 се сменят резистори, това се първите е39-ки до към 99 година след това са с друга перка и там резистори няма каквито имаш предвид.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Въросче към знещите....

Мнение от Alexch » 17 Юли 2015, 17:31

oci написа:Трябваше да уточниш, че на някои е39 се сменят резистори, това се първите е39-ки до към 99 година след това са с друга перка и там резистори няма каквито имаш предвид.

Да, до 09/1998 е с двустепенната перка. :yes:
Интересно дали има как да се разбере колко им е съпротивлението и ватовете на тия резистори за да се ползват такива от домашни потреби?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook