Въросче към знещите....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- georgi dyulgerov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
- Мечтае да кара: бързо
Въросче към знещите....
Здравейте колеги,
Днес карах малко градско на климатик и стрелката на температурата на водата почна да подминава
12 часа и почти отиде до червения сектор. След като видях какво става изключих климатика и стрелката
след известно време си отиде пак на 12 часа.
Въпросът ми е дали е нормално поведение при големи жеги, ако не къде да търся проблемите?
П.П. Почти сигурен съм, че съм загубил малко фреон от системата, защото климатика не охлажда както
миналото лято.
Предварително благодаря на отзовалите се!
Днес карах малко градско на климатик и стрелката на температурата на водата почна да подминава
12 часа и почти отиде до червения сектор. След като видях какво става изключих климатика и стрелката
след известно време си отиде пак на 12 часа.
Въпросът ми е дали е нормално поведение при големи жеги, ако не къде да търся проблемите?
П.П. Почти сигурен съм, че съм загубил малко фреон от системата, защото климатика не охлажда както
миналото лято.
Предварително благодаря на отзовалите се!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Въросче към знещите....
И какво общо има между климатика и температурата на водата?! 

- D.K.BMW
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 12.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: m3 e46
Re: Въросче към знещите....
Е как да няма общо климатика натоварва мотора и се повишава температурата , почни да проверяваш първо дали перката се включва при пускането на климатика , ако проблема не е в нея погледни термостат и водна помпа.Късмет 

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Въросче към знещите....
То и алтернатора товари мотора,но това не повишава температурата!
Колегата има проблем с охлаждането, не с климатикал
Перка, радиатор,водна помпа,термостат .....
Колегата има проблем с охлаждането, не с климатикал
Перка, радиатор,водна помпа,термостат .....
- georgi dyulgerov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
- Мечтае да кара: бързо
Re: Въросче към знещите....
Незнам какво е общото между климатика и охлаждането, но без климатик стрелката не
мърда от 12 часа. Водната помпа е сменяна преди две години.
А ако е малко фреона, не трябва ли компресора на климатика да върти повече за
да достигне желаната температура?
мърда от 12 часа. Водната помпа е сменяна преди две години.
А ако е малко фреона, не трябва ли компресора на климатика да върти повече за
да достигне желаната температура?
Re: Въросче към знещите....
Следи си температурата от скритото меню. И недей я кара така , че да сменяш после гарнитура на глава 

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Въросче към знещите....
Един познат има абсолютно същия проблем и каза че сменял това което пуска перката с пускането на климатика.
За милиони-няма закони.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въросче към знещите....
georgi dyulgerov написа:Здравейте колеги,
Днес карах малко градско на климатик и стрелката на температурата на водата почна да подминава
12 часа и почти отиде до червения сектор. След като видях какво става изключих климатика и стрелката
след известно време си отиде пак на 12 часа.
Въпросът ми е дали е нормално поведение при големи жеги, ако не къде да търся проблемите?
П.П. Почти сигурен съм, че съм загубил малко фреон от системата, защото климатика не охлажда както
миналото лято.
Предварително благодаря на отзовалите се!
На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Въросче към знещите....
oci написа:На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.
При Е39 се сменят само двата резистора на перката, ама от БМВ се усетиха и им вдигнаха цената от 90 на 300 лв.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въросче към знещите....
Alexch написа:oci написа:На 99 процента съм сигурен, че проблема ти е в перката когато работи климатика нямаш охлаждане.
Включи климатика на място и слезни от колата и провери дали върти перката и понеже няма да разполагаш с нижните уреди може да пипнеш с ръка кондензатора-климатичния радиаторо отпред през бъбреците НЕ трябва да пари т.е ръката ти трябва да стои там около 40-50 г радуса, пари ли значи не ти работи перката както и на 50 процента от е46-ци тази перка си е консуматив за съжаление доста скъп.
При Е39 се сменят само двата резистора на перката, ама от БМВ се усетиха и им вдигнаха цената от 90 на 300 лв.
Трябваше да уточниш, че на някои е39 се сменят резистори, това се първите е39-ки до към 99 година след това са с друга перка и там резистори няма каквито имаш предвид.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Въросче към знещите....
oci написа:Трябваше да уточниш, че на някои е39 се сменят резистори, това се първите е39-ки до към 99 година след това са с друга перка и там резистори няма каквито имаш предвид.
Да, до 09/1998 е с двустепенната перка.

Интересно дали има как да се разбере колко им е съпротивлението и ватовете на тия резистори за да се ползват такива от домашни потреби?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани