730d гасне в движение

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 12.04.2010

730d гасне в движение

Мнение от stoyno_velichkov » 16 Юли 2015, 20:30

Здравейте
Колата е 2000 г.
При форсиране на място или в джижение колата гасне. Първоначално започна при стъпка над 3-4000 оборота, вече е на около 1500-2000 оборота гасне. Когато плавно вдигам обороти не гасне.
Проверени са трите помпи, дюзите, регулатора и датчика.
Регулатора и датчика подмених с нови за проба, дюзите са тествани на стенд - всичко работи перфектно.
И проблема не е отстранен!
Помагайте!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 730d гасне в движение

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2015, 9:39

stoyno_velichkov написа:Здравейте
Колата е 2000 г.
При форсиране на място или в джижение колата гасне. Първоначално започна при стъпка над 3-4000 оборота, вече е на около 1500-2000 оборота гасне. Когато плавно вдигам обороти не гасне.
Проверени са трите помпи, дюзите, регулатора и датчика.
Регулатора и датчика подмених с нови за проба, дюзите са тествани на стенд - всичко работи перфектно.
И проблема не е отстранен!
Помагайте!


Колега, добре е да се види на живи данни какво се случва с ниското и високото налягане, когато изниква проблема. Интересно е и какво е състоянието на горивният филтър, особено ако са слагани в резервоара добавки за гориво .

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 12.04.2010

Re: 730d гасне в движение

Мнение от stoyno_velichkov » 17 Юли 2015, 13:17

На живи данни имаше някакви отклонения в налягането и излезе един клапан за обратно гориво, който заменихме временно с работещ и няма резултат.
Преди известно време използвах добавка на Бардал за чистене на дюзите и сега като се замисля май почна от тогава да гасне.
Ще сменя горивния филтър ( тамън е и за маслото с филтрите ) и ще пиша какъв е резултата

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 12.04.2010

Re: 730d гасне в движение

Мнение от stoyno_velichkov » 20 Авг 2015, 21:57

Отново е прочетохме в движение и показа нафтовата помпа на двигателя! Но докато да намеря читава за проба се пръснаха два маркуча. Единия е от горивния филтър към помпата, а другия е този който влиза в помпата на двигателя. Смених ги и сега няма проблем.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook