Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Има ли капачки за лупите, които пасват точно, без да се налага да се изрязват?
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Относно
b_velev написа:Има ли капачки за лупите, които пасват точно, без да се налага да се изрязват?
Има да, около 30-40 лв(по спомен) е комплекта и за 2та фара
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
oci написа:NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.
Колеги, как точно се пуска реглажа с нцс ?
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Ако на някой реши да преминава към оригинален ксенон, най- лесно е първо се кодира със скенера функцията Xenon with automatic HVAC и след това ръчния реглаж се пуска с Експерта: LWR_VORZEICHEN се прави да НЕ е активно !
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Здравейте, колеги! Да вдигна малко темата от прахта... Отдавна имам мечта да карам БМВто си с фарове с ксенон с лупи и бели ангелски очички. На първото си стигнах само до фаровете с лупи /Е36/ и продадох колата. Сега карам Е46 купе преди фейса с рефлекторни фарове и искам да опитам отново да постигна желания ефект, но разбирам, че тук нещата стоят по малко по различен начин. От няколко дена разучавам как стоят нещата и ми е трудно да намеря вярната информация. Различни хора ми казват различни неща. Доколкото разбрах съм изправен пред избора м/у Ретрофит кит с лупи /китайски - Маримото/ за Е46 с китайски ксенон /ще избера нещо по качествено/ и оригинални фарове с ксенон и лупи от автомобил с обратна дирекция /десен волан/. Въпроса ми е кое според вас е по-добрия избор на този етап? Виждам, че тук отдавна се е разисквал точно този въпрос и хората писали в темата са врели и кипели по тази тема. Притеснява ме факта, че ОЕМ фаровете са от кола с обратен волан. Прочетох за въпросното палче, което "уж" обръща снопа светлина, за да не пречи на отстреща движещите са автомобили, но всъщност когато е в такова положение ще свети ли правилно, за да виждам всичко както трябва? Ще свети ли като ксенонов ОЕМ фар от кола с ляв волан или не точно? Също да попитам и за самата му инсталация? Лесно ли се връзва всичко. Продавачите ми казаха, че буксите са същите и само се включвало с моите букси и това било всичко. Наистина ли е така? Разбрах, че трябва да ми се препрограмира лайт модула и да му се "каже", че колата вече е с ксенон, за да не дава грешка за изгорели крушки. Ако не е програмиран въпросния модул ще светят ли фаровете? Все пак грешката не е чак такъв проблем, освен че дразни светейки на таблото. Мога ли да ги тествам на място тези фарове дали ще работят, ако ми ги пратят по куриер? За какво трябва да се оглеждам? Разбрах и че няма как да работи автоматичното настройване на височината на фаровете, защото инфото идвало И от датчици на окачването, които аз нямам, защото колата оригинално не е с ксенон. Мога ли да ги настройвам от копчето за ръчно настройване на височината, което ползвам в момента за рефлекторните ми фарове? В общи линии това са ми въпросите и притесненията. Дали спокойно мога да заложа на ОЕМ фарове с лупа макар и от кола с десен волан или е по-добре да избера Ретрофит лупите от Китай заедно с Китайски ксенон. Благодаря ви предварително за помоща да направя правилния избор и да сбъдна една от мечтите си.
)))

Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
NeRoX написа:Здравейте, колеги! Да вдигна малко темата от прахта... Отдавна имам мечта да карам БМВто си с фарове с ксенон с лупи и бели ангелски очички. На първото си стигнах само до фаровете с лупи /Е36/ и продадох колата. Сега карам Е46 купе преди фейса с рефлекторни фарове и искам да опитам отново да постигна желания ефект, но разбирам, че тук нещата стоят по малко по различен начин. От няколко дена разучавам как стоят нещата и ми е трудно да намеря вярната информация. Различни хора ми казват различни неща. Доколкото разбрах съм изправен пред избора м/у Ретрофит кит с лупи /китайски - Маримото/ за Е46 с китайски ксенон /ще избера нещо по качествено/ и оригинални фарове с ксенон и лупи от автомобил с обратна дирекция /десен волан/. Въпроса ми е кое според вас е по-добрия избор на този етап? Виждам, че тук отдавна се е разисквал точно този въпрос и хората писали в темата са врели и кипели по тази тема. Притеснява ме факта, че ОЕМ фаровете са от кола с обратен волан. Прочетох за въпросното палче, което "уж" обръща снопа светлина, за да не пречи на отстреща движещите са автомобили, но всъщност когато е в такова положение ще свети ли правилно, за да виждам всичко както трябва? Ще свети ли като ксенонов ОЕМ фар от кола с ляв волан или не точно? Също да попитам и за самата му инсталация? Лесно ли се връзва всичко. Продавачите ми казаха, че буксите са същите и само се включвало с моите букси и това било всичко. Наистина ли е така? Разбрах, че трябва да ми се препрограмира лайт модула и да му се "каже", че колата вече е с ксенон, за да не дава грешка за изгорели крушки. Ако не е програмиран въпросния модул ще светят ли фаровете? Все пак грешката не е чак такъв проблем, освен че дразни светейки на таблото. Мога ли да ги тествам на място тези фарове дали ще работят, ако ми ги пратят по куриер? За какво трябва да се оглеждам? Разбрах и че няма как да работи автоматичното настройване на височината на фаровете, защото инфото идвало И от датчици на окачването, които аз нямам, защото колата оригинално не е с ксенон. Мога ли да ги настройвам от копчето за ръчно настройване на височината, което ползвам в момента за рефлекторните ми фарове? В общи линии това са ми въпросите и притесненията. Дали спокойно мога да заложа на ОЕМ фарове с лупа макар и от кола с десен волан или е по-добре да избера Ретрофит лупите от Китай заедно с Китайски ксенон. Благодаря ви предварително за помоща да направя правилния избор и да сбъдна една от мечтите си.)))
Аз би предпочел оригиналните, три пъти съм слагал ретрофит лупи, и то понеже не съм имал ОЕМ, ако не намериш оригинал тогава може да слагаш моримото

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Аз, както вече съм го писал преди, бих заложил на китаеца. Оригиналните лупи малко или много са светели и са овехтели. Ксенона не грее като обикновена крушка, но все пак има топлина и малко или много рефлектора на лупата остарява, съответно фара почва да свети по-слабо. 2 пъти - веднъж на моята и веднъж на 1 приятел съм слагал ретрофит. Не е плъг енд плей както казва форумния търговец, от когото ги купих, но не е и страшен инженеринг. Достатъчно е да имаш нещо, с което да запилиш декоративните капаци и общо взето 3-4 часа максимум с оглед на жегата
Имам приятел със същото е46 като моето, същата година и тн. Той е с оригиналния ксенон, аз съм с ретрофита. Неговите светят осезаемо по-слабо.
Относно палчето за обръщане на дирекцията - разглабял съм само фар с лупа БОШ на е36. Там палче няма, завърта се цялата лупа, за да се обърне дирекцията и да работи.
В крайна сметка всеки си решава за себе си. Не съжалявам за ретрофита и го препоръчвам пред оригиналните фарове втора ръка. Пък и цената ми харесва повече, поне преди 2 години де, тогава фарове от е46 с лупа бяха 2 пъти цената на ретрофита и повече.

Имам приятел със същото е46 като моето, същата година и тн. Той е с оригиналния ксенон, аз съм с ретрофита. Неговите светят осезаемо по-слабо.
Относно палчето за обръщане на дирекцията - разглабял съм само фар с лупа БОШ на е36. Там палче няма, завърта се цялата лупа, за да се обърне дирекцията и да работи.
В крайна сметка всеки си решава за себе си. Не съжалявам за ретрофита и го препоръчвам пред оригиналните фарове втора ръка. Пък и цената ми харесва повече, поне преди 2 години де, тогава фарове от е46 с лупа бяха 2 пъти цената на ретрофита и повече.
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
За много години колеги! Някой може ли да сподели опит с допълнителни релета ли как се постига този ефект да има два варианта за дълги http://youtu.be/GwOK8np7Hkc
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Пичове, колата ми е с оригинален би-ксенон, но покритието на рефлекторите се е захабило и не светят както трябва. Кой е по - добрия вариант, да си сменя лупите с някои китайски, или да пратя моите лупи да им възстановят покритието, което е по - евтино, но ще стане за минимум 7 дни, а колата ми трябва всеки ден. Какви лупи стават за фарове с оригинален ксенон?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
По-добре рециклирай оригиналния рефлектор на лупите. Ретрофит лупи без проблем влизат 2.5 инчови. Примерно Моримото мини. Там обаче крушките са други - Н1
Изпратено от моя GT-N7105
Изпратено от моя GT-N7105
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Здрвейте колеги. Имам Е46 седан фейс, и преди известно време си играх му наредих лупи, ксенон, ангелски очи и нови стъкла. След това няколко пъти я фала дъжд и нямаше проблем, обаче днес след като мина през автомивка и стъклата се изпотиха. Съответно останових че уплатненията пускат, та въпроса ми къде мога да си намеря уплатнения?

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
AlonsoBest написа:Здрвейте колеги. Имам Е46 седан фейс, и преди известно време си играх му наредих лупи, ксенон, ангелски очи и нови стъкла. След това няколко пъти я фала дъжд и нямаше проблем, обаче днес след като мина през автомивка и стъклата се изпотиха. Съответно останових че уплатненията пускат, та въпроса ми къде мога да си намеря уплатнения?
Уплътнения .. едва ли ; По скоро подходящ силикон и допълнително натягане на щипките като сложиш нещо за подложка .. гайки или нещо друго което може да влезне между щипките . Виж и самия маншон отзад на фасунгата дали всичко е ок .
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Колеги, искам да знам дали захвата на обикновените и оригинални фарове с лупа е еднакъв. Тоест махам моите обикновени фарове и монтаж на фар с лупа. И друго искам да разбера, дали на фар с лупа за ксенон, може без проблем да се сложат обикновени халогенни крушки н7. Пасва ли фасунка и тн. Ще свети ли нормално?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
vvasilev1 написа:Колеги, искам да знам дали захвата на обикновените и оригинални фарове с лупа е еднакъв. Тоест махам моите обикновени фарове и монтаж на фар с лупа. И друго искам да разбера, дали на фар с лупа за ксенон, може без проблем да се сложат обикновени халогенни крушки н7. Пасва ли фасунка и тн. Ще свети ли нормално?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
На първия въпрос да махаш стария и слгаш новия. Буксите са същите, ако си с фейслифт обаче няма да работи bi-xenon-a, трябва допълнително да се свърже. За халогненни крушки няма начин да сложиш, защото съвсем различни, първото което е и второ няма никакъв смисъл. Другото на някой модули трябва допълнително програмираме за ксенона.

- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
На фар с лупа, обикновенна крушка не му слагай, дори и да може. Лупата е нискоефективна и без ксенон свети като свещичка!
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани