Проблем с оборотите м52б28ту

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от don't be » 13 Юли 2015, 22:15

Колеги колата има много дразнещ и странен проблем с оборотите на място (празния ход) , минала е 10 майстора бмв сервиза в Стара Загора , всеки вдига рамене и никой не откри от какво е , чистено е всичко дросел , стъпков мотор , Не дърпа въздух . Проблема е следния : Пали нормално и работи на място , когато и прискимне се почва едно шарене на обороти 1200-300 и след малко огасва ! Когато я карам на дълго и я пусна по инерция прави същото (винаги и играят оборотите) и огасва . Проблема е и на бензин и на газ . Така е от 2 години и като грешки нищо не излиза на диагностика ! Когато не прави проблема мотора просто спи , не претриса , не помръдва като заспал е на празен ход . Питането ми е следното ако откача дебитомера за проба след това ламда-сондите ще мога ли да хвана проблема , защото си мисля че е от тях. И за последно лампата за чек-енджъна никога не е светила , а на други 2.8-ци си свети .
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от hacker4eto1 » 14 Юли 2015, 10:55

Пробвай да я покараш малко без дебитомер.. Все ми се струва ,че тая кола трябва да запише грешка при тези проблеми които ти ми описа..
Я бедна ,я богата смес, я кофти запалване в някой от цилиндрите и т.н.
С какво е четена колата скоро щом е минала ОЕМ сервиза би трябвало да е излязло нещо ?
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от don't be » 14 Юли 2015, 11:22

Не е мина сервиза преди 5 месеца , а проблема с оборотите си е от както я имам 2 години , тогава не даде никакви грешки , до сега карам така , но вече реших да си оправя проблема сам.
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от DigitalExile » 14 Юли 2015, 14:06

Да гасне в движение по инерция по скоро виж датчика на разпределителния вал този с дългия кабел често е проблемен (всмукателния).
От него ми гаснеше на мен така, но на празен ход като запаля нямаше проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от don't be » 14 Юли 2015, 19:38

Много странно да, аз имам още едно само че купе 2.8 на приятел и май ще почна да прехвърлям датчици и компа също докато не се реши проблема. А този датчик е сменен в бмв- сервиза Ст. Загора .
За милиони-няма закони.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от Lenco » 14 Юли 2015, 20:04

За такива обороти трябва да влезе от някъде въздух, далеч по-голямо от това, което може да мине през степ-мотора.
Датчиците влияят на бензина, не на въздуха.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Проблем с оборотите м52б28ту

Мнение от don't be » 14 Юли 2015, 20:34

Добре де обесни ми от къде тоя въздух като . мотора работи като часовник когато се запали и примерно след 20 сек. почва панаира . това е като гонреша ще кажя . дебитоюер ламди . датчици . степ мотор няма да ми избяга . също и картерни газове клапана е сменен без промяна ....
За милиони-няма закони.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook