проблем климатроник

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 15.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E87 120D

проблем климатроник

Мнение от alexignatov » 12 Юли 2015, 17:20

Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника: на студено отляво духа студено а отдясно хладко ,на топло няма никакъв проблем.проблема не е в малко фреон или клапана на парното,къде мога да търся проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от oci » 12 Юли 2015, 17:46

alexignatov написа:Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника: на студено отляво духа студено а отдясно хладко ,на топло няма никакъв проблем.проблема не е в малко фреон или клапана на парното,къде мога да търся проблема

Да беше написал каква е колата поне

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.01.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i

Re: проблем климатроник

Мнение от Rumba7a » 12 Юли 2015, 21:49

и за двете ти страни ли са еднакви градусите .. и да по лесно ще помогнем ако кажеш каква е колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: проблем климатроник

Мнение от metodi80 » 12 Юли 2015, 23:35

Колата е Е46 , гледах я на диагностика , всичко е изрядно , датчика на изпарителя е изправен , компресора включва и изключва нормално (при достигане на около 3-4 градуса на датчика на изпарителя ). Клапите функционират , отварят затварят правилно (в горно , средно и долно положение ). Единственото , което предполагам , че става (но не съм проверил , понеже не остана време , но ще го мислиме...) , е че врътката , която определя положението на клапата топло студено , нещо се е&*ва..... Щото наистина от едната половина (горе , долу и в средата) си духа студено , а в другата половина (горе , долу и в средата) , вкарва все едно външния въздух , а не студения от изпарителя....
Иначе тука няма две страни, климатроника е еднозонов , има само един клапан (казвам го по повод предния коментар на колегата)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от oci » 13 Юли 2015, 7:28

metodi80 написа:Колата е Е46 , гледах я на диагностика , всичко е изрядно , датчика на изпарителя е изправен , компресора включва и изключва нормално (при достигане на около 3-4 градуса на датчика на изпарителя ). Клапите функционират , отварят затварят правилно (в горно , средно и долно положение ). Единственото , което предполагам , че става (но не съм проверил , понеже не остана време , но ще го мислиме...) , е че врътката , която определя положението на клапата топло студено , нещо се е&*ва..... Щото наистина от едната половина (горе , долу и в средата) си духа студено , а в другата половина (горе , долу и в средата) , вкарва все едно външния въздух , а не студения от изпарителя....
Иначе тука няма две страни, климатроника е еднозонов , има само един клапан (казвам го по повод предния коментар на колегата)

Трябва да се провери количеството на фреона обикновенно като намалее може да е със 100 гр не охлажда равномерно целия изпарител. Друга причина може да е зацапани изпарителя ако е кара на без филтър или пък запушен трябва да стигнеш до него най-лесно е от към филтъра поне да му хвърлиш едно око, но почни от фреона трябва до е точен грамаж.
Последна промяна oci на 13 Юли 2015, 7:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: проблем климатроник

Мнение от dr.peshev » 13 Юли 2015, 7:33

Това при шофьора да духа студено, а при пасажера топло е класически симптом за намаляло количество фреон!
При мен беше миналата седмица така и в началото се панирах, докато се сетя за този феномен!
Беше останало 230г фреон!Oci допълни системата и сега всичко е ОК!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 15.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E87 120D

Re: проблем климатроник

Мнение от alexignatov » 13 Юли 2015, 8:17

Филтър има и то дори с активен въглен,като го свалях зад него нямаше нищо и всичко беше чисто,днес ще ида до проверят и фреона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от oci » 13 Юли 2015, 11:52

alexignatov написа:Филтър има и то дори с активен въглен,като го свалях зад него нямаше нищо и всичко беше чисто,днес ще ида до проверят и фреона

и да пишеш след това :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 15.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E87 120D

Re: проблем климатроник

Мнение от alexignatov » 13 Юли 2015, 13:53

ходих- оказа се че трябва да има 740 грама фреон но има 600грама,сега карам с оцветител да се види от къде е излезнал фреона и в четвъртък ще ми напълнят с фреон и ще кажа дали се е оправил проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от oci » 13 Юли 2015, 15:53

alexignatov написа:ходих- оказа се че трябва да има 740 грама фреон но има 600грама,сега карам с оцветител да се види от къде е излезнал фреона и в четвъртък ще ми напълнят с фреон и ще кажа дали се е оправил проблема


е то оцветителя се вкарва заедно с фреона и маслото, и реално той оцветява маслото в системата, да не са ти го напълнили с азот :?:
а ако не си го зареждал доста време 140 гр не е кой знае какъв пропуск да речем ако е за 2 години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 15.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E87 120D

Re: проблем климатроник

Мнение от alexignatov » 14 Юли 2015, 9:02

Незнам с какво са го напълнили но изтеглиха фреона ,напълниха го с нещо и оцветител и ми казаха да не пускам климатика и да покарам 3-4 дни и да отида да се прегледа на ув светлина,да се оправи проблема и се пълни с фреон+ново масло.Незнам за колко време е излезнал този фреон защото преди 2 седмици съм купил колата иначе още тогава си беше така,но мислех че на дис ще изпише ако е малко фреона и затова го изключвах като вариант

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от oci » 14 Юли 2015, 19:10

alexignatov написа:Незнам с какво са го напълнили но изтеглиха фреона ,напълниха го с нещо и оцветител и ми казаха да не пускам климатика и да покарам 3-4 дни и да отида да се прегледа на ув светлина,да се оправи проблема и се пълни с фреон+ново масло.Незнам за колко време е излезнал този фреон защото преди 2 седмици съм купил колата иначе още тогава си беше така,но мислех че на дис ще изпише ако е малко фреона и затова го изключвах като вариант

Е колега дис няма как да ти премери грамада на фроена. Вие тоя дис го имате за всичко какво остава за icom

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook