Проблем с М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- svetozar94
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Проблем с М43
Здравейте колеги! Пеоблема ми е следния: Когато колата работи на бензин се получава едно прекъсване, чудене понякога пука от въздушния филтър, в движение е доста мудна и общо взето не работи коректно. Както се досещате след като не работи добре на бензин няма как да се направи добра настройка и на газ.
До момента съм сменил следните работи: въздушен филтър, бензинов филтър, клапанчето за бензиновите изпарения, сондата която е след катализатора, клапан на маслените пари заедно с маркуча. На диагностиката единствените грешки които показва са температурния датчик на термостата и сондата преди катализатора понякога дава грешка. Изтриваме адаптациите работи перфектно за известно време и отново променя стойностите.
Моля помагайте, че взе сериозно да ми писва...






- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
svetozar94 написа:Здравейте колеги! Пеоблема ми е следния: Когато колата работи на бензин се получава едно прекъсване, чудене понякога пука от въздушния филтър, в движение е доста мудна и общо взето не работи коректно. Както се досещате след като не работи добре на бензин няма как да се направи добра настройка и на газ.До момента съм сменил следните работи: въздушен филтър, бензинов филтър, клапанчето за бензиновите изпарения, сондата която е след катализатора, клапан на маслените пари заедно с маркуча. На диагностиката единствените грешки които показва са температурния датчик на термостата и сондата преди катализатора понякога дава грешка. Изтриваме адаптациите работи перфектно за известно време и отново променя стойностите.
Моля помагайте, че взе сериозно да ми писва...
![]()
![]()
я откачи буксата на дебитомера и пробвай без нея дали ще имаш проблемите които си описал.
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: Проблем с М43
oci написа:svetozar94 написа:Здравейте колеги! Пеоблема ми е следния: Когато колата работи на бензин се получава едно прекъсване, чудене понякога пука от въздушния филтър, в движение е доста мудна и общо взето не работи коректно. Както се досещате след като не работи добре на бензин няма как да се направи добра настройка и на газ.До момента съм сменил следните работи: въздушен филтър, бензинов филтър, клапанчето за бензиновите изпарения, сондата която е след катализатора, клапан на маслените пари заедно с маркуча. На диагностиката единствените грешки които показва са температурния датчик на термостата и сондата преди катализатора понякога дава грешка. Изтриваме адаптациите работи перфектно за известно време и отново променя стойностите.
Моля помагайте, че взе сериозно да ми писва...
![]()
![]()
я откачи буксата на дебитомера и пробвай без нея дали ще имаш проблемите които си описал.
За пореден път Орлин дава правилни напътствия. И аз съм за дебитомера.....

- svetozar94
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Направих каквото ми казахте, откачих буксата на дебитомера и колата започна да работи по-добре(перфектно) на празен ход НО при най-малкото подаване на газ и отново започна да прекъсва и да пука от въздушния филтър...



- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: Проблем с М43
Колега, ако разхода ти се е покачил осезаемо и ти мирише на неизгорял бензин през ауспуха, най вероятно е ламбда.
(а и щом ти я показва като грешка, със сигурност е заминала)

- svetozar94
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Да, има миризма на суров бензин утре или други ден ще я сменя да видим как ще е. Дебитомера е на година и половина БОШ и при всяка смяна на въздушния филтър го чистя и него. Възможно ли е да има запушена дюза или бобината да се ебава ??? 

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с М43
Зависи с какво и как го чистиш, нормално е да не се налага да го чистиш, защото е прекалено фин и нежен датчик, за да се третира с препарати...
Сменил си почти всичко, но нищо не каза за свещите, с такива като за твоята кола ли караш? Как са кабелите? Бобина?
Нормално е на всяка кола леко да понамерише малко на бензин веднага след палене като се навреш в ауспуха, проблем е ако се усеща за повече време и е силна миризмата.
С откачен дебитомер е нормално да заработва по-добре на място, защото влиза в авариен режим и компютъра обогатява горивната смес, а като се подаде газ, започва да се чуди колко, кога и как, и започва да се дави...
Обърни внимание на свещите/кабели/бобина.
Колата нали не е с обикновена газ ?
Сменил си почти всичко, но нищо не каза за свещите, с такива като за твоята кола ли караш? Как са кабелите? Бобина?
Нормално е на всяка кола леко да понамерише малко на бензин веднага след палене като се навреш в ауспуха, проблем е ако се усеща за повече време и е силна миризмата.
С откачен дебитомер е нормално да заработва по-добре на място, защото влиза в авариен режим и компютъра обогатява горивната смес, а като се подаде газ, започва да се чуди колко, кога и как, и започва да се дави...
Обърни внимание на свещите/кабели/бобина.
Колата нали не е с обикновена газ ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем с М43
Ако си чистиш редовно дебитомера виж първо дали е мръсен.
Имал съм доста които умират след чистене.
Колкото до проблема ти смени си газаджията.
Изтрий грешката изтрийте адаптациите и я карай на бензин, ако нямаш проблеми, закарай я на някой който си разбира от газови устройства.
Ако си с обикновено газово просто го смени с това което трябва.
Имал съм доста които умират след чистене.
Колкото до проблема ти смени си газаджията.
Изтрий грешката изтрийте адаптациите и я карай на бензин, ако нямаш проблеми, закарай я на някой който си разбира от газови устройства.
Ако си с обикновено газово просто го смени с това което трябва.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
bigfinger написа:Ако си чистиш редовно дебитомера виж първо дали е мръсен.
Имал съм доста които умират след чистене.
Колкото до проблема ти смени си газаджията.
Изтрий грешката изтрийте адаптациите и я карай на бензин, ако нямаш проблеми, закарай я на някой който си разбира от газови устройства.
Ако си с обикновено газово просто го смени с това което трябва.
Както казва колегата щом след триене на адаптивни се по оправя проблема е в газта. Изтри и адаптивите и карай малко само на бензин без да я минаваш на газ ако проблема изчезне ще ги трябва свестен газаджия.
за дебитомера какво толкова му се цапа та го чистиш толкова често най-много да го утрепеш.
- svetozar94
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Свещите са сменени преди 15 000км на НЖК за модела. Кабелите и бобината ще ги сменя при първа възможтост. С ГИ съм, който още е в гаранция(ФОБОС) в Пловдив има само един представител... когато я карам на бензин след като адаптациите са занулени работи безупречно... покарам ли я на газ и започва да се ебава.... 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
svetozar94 написа:Свещите са сменени преди 15 000км на НЖК за модела. Кабелите и бобината ще ги сменя при първа възможтост. С ГИ съм, който още е в гаранция(ФОБОС) в Пловдив има само един представител... когато я карам на бензин след като адаптациите са занулени работи безупречно... покарам ли я на газ и започва да се ебава....
Щом е така не се занимавай да сменяш нищо просто ГИ ти прави големи корекций и променя адаптивите и каквото и да смениш няма да се оправи.
Единственото решение е прецизна настройка на ГИ ако освен няма някакъв проблем в ГИ.
Казвам ти го това първо като минал лично по този път, а и това нещо съм го диагонстицирал на доста колеги от форума и не само.
- svetozar94
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Така, бях да ми настроят ГИ сега колата работи както на газ така и на бензин (УЖАСНО) зле.... все едно половината коне изчезнаха и на газ и на бензин и пак пука през въздушния филтър...човека каза, че е бедна сместа както на газ така и на бензин..
- kaktysa
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 316i
- Мечтае да кара: BMW e46 325 i (192 Hp)
- Детайли за колата: BMW E46 316i, 1,9 -105 hp, 11.1999 г.
Re: Проблем с М43
Колега, покара ли 50 -60 км само на бензин, преди да отидеш за настройка на газовата?
При мене имаше също такъв проблем и беше точно от газовата и от малоумника който ми я настройва. Накрая я изключих цялата газова, карах 150 км на бензин, след което направо изхвърлих един ламбда емулатор който ми прекъсваше 2-те ламбди и една от комуникациите от ОБД-о. Взех си кабел за газовата настроих я и сега колата направо лети и ми дава доста малък разход на газ. (Естествено преди да успея да я оправя газовата я ос*ах няколко пъти и бая четох
)
При мене имаше също такъв проблем и беше точно от газовата и от малоумника който ми я настройва. Накрая я изключих цялата газова, карах 150 км на бензин, след което направо изхвърлих един ламбда емулатор който ми прекъсваше 2-те ламбди и една от комуникациите от ОБД-о. Взех си кабел за газовата настроих я и сега колата направо лети и ми дава доста малък разход на газ. (Естествено преди да успея да я оправя газовата я ос*ах няколко пъти и бая четох

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с М43
ГИ е с отделен компютър, адаптацийте са за компютъра на газта, те не влияят на работата на бензина, проблема вече идва от може би от монтажа на газовото, да смуче въздух от някъде може би.
Кабели и бубина не сменяй ако не си убеден, че е от тях или ако нямаш излишни пари
Кабели и бубина не сменяй ако не си убеден, че е от тях или ако нямаш излишни пари

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани